AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Hei. Jeg var nylig på date med en fyr jeg hadde snakket med en stund på tinder og deretter insta. På daten virket han svært intressert holdt meg i hånden og gav meg et kyss før vi sa hade. Han sa også kan vi treffes igjen på lørdag. Dagen etter sendte han en melding sa det hadde vært hyggelig og om vi kanskje kunne treffes på lørdag. Jeg svarte at kanskje vi kunne gå å spille shuffel board. Han så meldingen umiddelbart, men svarte ikke på flere dager. Jeg sendte til slutt en meldinger der jeg spurte om jeg hadde blitt ghostet. Han svarte at han følte kanskje det ble med den ene daten og at vi ikke var en match. Jeg ble helt forvirret hvorfor kunne han ikke bare si det med en gang om han følte det. Hvis han ikke hadde sendt melding hadde jeg sannsynligvis ikke en gang tatt initiativ til en aktivitet. Er det.andre som ikke forstår seg på menn for tiden? Anonymkode: 72c2f...202
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Den der er ganske kjønnsnøytral. Enkelte sier ikke klart fra fordi avvisning er vanskelig, og de ikke vil såre, så de trenerer og "hinter" i håp om å slippe. Andre driter langt i hva du føler, du var aldri viktig for dem uansett, så de ser ikke poenget med å gi deg noen avslutninger. Sånn er dating iblant. Anonymkode: 7a3ad...12d 1
Cinnamondiva Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Nei, man blir ikke klok på menn nei. Veldig dårlig gjort å bare ghoste sånn, man bør egentlig svare på meldinger ganske fort tilbake av respekt
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Den der er ganske kjønnsnøytral. Enkelte sier ikke klart fra fordi avvisning er vanskelig, og de ikke vil såre, så de trenerer og "hinter" i håp om å slippe. Andre driter langt i hva du føler, du var aldri viktig for dem uansett, så de ser ikke poenget med å gi deg noen avslutninger. Sånn er dating iblant. Anonymkode: 7a3ad...12d Men føler at det hadde vært ekstremt lett å avise meg her lett. Han kunne jo bare unnlatt å sende melding etter daten. Jeg villa da ikke tatt kontakt. Når det var han selv som ytret ønske om å treffes synes jeg det er en rar måte å gå frem på for å avise noen Anonymkode: 72c2f...202
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 Du skal være glad han sa fra, tenker jeg! Anonymkode: bf4d5...285
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Skrevet 12. juli 2020 Selv ble jeg for noen dager siden bedt med på filmkveld nå i kveld av en jeg har datet 1 gang. Sendte han melding i går om når jeg skulle komme og fikk ikke noe svar. Ikke til å bli klok av nei. Veldig bra når man setter av en kveld og ordner med barnevakt uten grunn. Anonymkode: c7dc3...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #7 Skrevet 12. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Selv ble jeg for noen dager siden bedt med på filmkveld nå i kveld av en jeg har datet 1 gang. Sendte han melding i går om når jeg skulle komme og fikk ikke noe svar. Ikke til å bli klok av nei. Veldig bra når man setter av en kveld og ordner med barnevakt uten grunn. Anonymkode: c7dc3...fa0 Utrolig respektløst overfor andres tid mener jeg. Håper du fant på noe annet gøy, og ikke treffer han igjen. Anonymkode: 72c2f...202
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Skrevet 12. juli 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig respektløst overfor andres tid mener jeg. Håper du fant på noe annet gøy, og ikke treffer han igjen. Anonymkode: 72c2f...202 Nei, om han så skulle finne på å ta kontakt igjen, så blir det ikke noe mer treff der. Det er noe som er helt sikkert. Anonymkode: c7dc3...fa0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå