AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Jeg har i flere dager hatt høy puls på ca 135 konstant. Er gravid i andre termin. Legen på kontroll spurte om jeg var stresset eller vondt i brystet . Nei... Men har sjekket pulsen min hver dag nå. Er det normalt med så høy puls? konstant?.. Våknet om natten og føler hjertet min dundrer... prøver ikke tenke på det Anonymkode: 764d6...145
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Jeg hadde høy hvilepuls under graviditeten. De sjekket med EKG og ul av hjertet mitt, alt i orden. Gikk tilbake til vanlig etter fødsel. Anonymkode: d5bf9...b4e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde høy hvilepuls under graviditeten. De sjekket med EKG og ul av hjertet mitt, alt i orden. Gikk tilbake til vanlig etter fødsel. Anonymkode: d5bf9...b4e Ok bør eg be om ekg? Anonymkode: 764d6...145
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Jeg hadde høy puls hele mitt andre svangerskap. Merket det først når jeg lå på sofaen etter jobb og kjente at hjertet slo sånn. Så på pulsklokka og hadde 120 når jeg lå å hvilte. Tok test og den var positiv (2 dager før ventet mens), hadde høy hvilepuls og høy puls ellers også resten av svangerskapet. Blodtrykket var fint. Anonymkode: a3fa7...2cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå