Gå til innhold

.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

På 10.7.2020 den 1.20, Uatskillelig skrev:

Om jeg skal få meg partner er det viktigste for meg at vi har likt verdigrunnlag, lik tro og nogenlunde samme planer for fremtiden (f.eks., ønske om å reise og ønske om å ha dyr...), samt at personen er empatisk, kjærlig og rolig. Det aller viktigste er at vi utfyller hverandre, at vi klarer å romme hverandre og at vi tåler hverandres sårbarheter og bagasjer fra fortiden. 

Om personen er 160 cm eller 180 cm kunne jeg ikke brydd meg mindre om så lenge jeg har det over. :hjerte:


 

Altså det er jo helt naturlig å ha noen utseendekrav, spesielt hvis du skal ha barn med personen. Det handler om å bringe de beste genene videre og synes du noen er attraktiv er det et tegn på at han har bra gener.

Anonymkode: d6072...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså det er jo helt naturlig å ha noen utseendekrav, spesielt hvis du skal ha barn med personen. Det handler om å bringe de beste genene videre og synes du noen er attraktiv er det et tegn på at han har bra gener.

Anonymkode: d6072...091

Hæ? Mener du at at det er utseende som avgjør om en person har gode gener eller ikke? 

 

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg Veum

Jeg må si meg helt enig med deg. Sitter med mange av de samme tankene. 

Personlig går jeg ikke rundt med en stor smørbrødliste med spesifikke krav, hva gjelder utseende på en eventuell partner. Vet at det finnes så utrolig mange flotte mennesker der ute, helt uavhengig av antall centimeter, strekkmerker eller hårfarge som sådan. Tenker også at jo lenger man har vært sammen, jo vakrere blir ofte din motpart også, for nettopp deg. 

Uansett så mener jeg bestemt at personligheten teller mest. På sikt er det den som blir tungen på vektskåla. Hvis man omtrent ikke vektlegger klare positive sider ved en personlighet,  men bare går for det spennende og mindre viktige i den innledende fasen, mener jeg at man har gjort et stort feiltrinn. Man kan potensielt gå glipp av mange gode kandidater ved en slik tankegang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...