Gå til innhold

Hvordan leve med liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med den holdningen kommer du ikke langt. Min erfaring er at damer henger seg ikke oppi størrelsen, men mere hvordan du oppfører deg og gjør ting. Lar du dette være et problem vil det forbli et problem, men lar du det være en løsning så er det akkurat det. ;)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

Skjønner godt at dette er sørgelig for deg. 13 cm er jo sannelig ikke mye å skryte av, men det er jo ikke i klassen, micropenis. Jeg hadde nok aldri blitt tilfredsstilt av den. 
Men prøv heller å finne de positive sidene.
 

1. Den er jo perfekt for de som sliter med at det gjør vondt med en stor pikk. 
2. Perfekt fordi som vil begynne med analsex, men synes det er litt skummelt.          3. Perfekt for å begynne med hvis man ønsker å bli god på deepthroat, men ikke vil  brekke seg.

4. Og så er de jo litt søte å se på da. 

Lykke til til deg og den lille. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

Prøv en bathmate. 
Ikke sikkert de funker når den er sååå liten inutgangspunktet, men er jo verdt et forsøk hvis det kan gjøre livet letter for deg.
Føler med deg 😢

https://www.sinful.no/bathmate?gclid=EAIaIQobChMI7Myn27PW6gIVkKmyCh3HsAX5EAAYAiAAEgJFJ_D_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

Veldig bra når penisstørrelsen din styrer hverdagen da😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@3lis3 Innleggene dine er patetiske. Snakk om å sparke noen som ligger nede. Dette syns jeg var skikkelig unødvendig av deg. 

 

 

Det er riktig som Hr.Aktiv sier; det er ikke først og fremst størrelsen det kommer an på, det er personen penisen sitter på som er det viktigste. Er han selvsikker ift penisen sin og er god i senga ellers, så er ikke størrelsen noe problem. 

Anonymkode: 21f04...d69

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

@3lis3 Innleggene dine er patetiske. Snakk om å sparke noen som ligger nede. Dette syns jeg var skikkelig unødvendig av deg. 

 

 

Det er riktig som Hr.Aktiv sier; det er ikke først og fremst størrelsen det kommer an på, det er personen penisen sitter på som er det viktigste. Er han selvsikker ift penisen sin og er god i senga ellers, så er ikke størrelsen noe problem. 

Anonymkode: 21f04...d69

Er det patetisk å prøve å gi han noen gode råd. Vi må bare innse at han har en liten tissefant. Det sier han jo selv. Hvorfor prøve å få han tro noe annet. Da er det bedre å fokusere på det positive. 
Enig i at det ikke er først og fremst størrelsen det kommer an på. Hjelper ikke å ha en diger kuk på en som ikke kan bruke den, men det hjelper *%#£~ meg ikke heller å ha verdens beste elsker med en bitteliten kuk. Vi vet ingenting om hans egenskaper i senga, og her var det snakk om prnisstørrelsen hans. 
Vis han litt respekt og gi han gode råd istedet for å si at det ikke gjør noe. Han plages med dette, og han vet at det ikke gir oss like mye som en stor en. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Loff77 skrev:

Veldig bra når penisstørrelsen din styrer hverdagen da😂

For veldig mange, kanskje de aller fleste, med en penis noe mindre enn gjennomsnittet er dessverre det helt vanlig. Mobbing i barndommen/ungdomstid/voksentid, stadig påminnelser om at "bigger is better" osv osv.
Det kan fort knekke en person.  Mange takler dette på forskjellige måter, da. Noen kjøper seg f.eks. dyre og store biler, skal alltid ha det nyeste innen teknologi osv for å vise seg frem.

Anonymkode: 1828e...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 3lis3 skrev:

Er det patetisk å prøve å gi han noen gode råd. Vi må bare innse at han har en liten tissefant. Det sier han jo selv. Hvorfor prøve å få han tro noe annet. Da er det bedre å fokusere på det positive. 
Enig i at det ikke er først og fremst størrelsen det kommer an på. Hjelper ikke å ha en diger kuk på en som ikke kan bruke den, men det hjelper *%#£~ meg ikke heller å ha verdens beste elsker med en bitteliten kuk. Vi vet ingenting om hans egenskaper i senga, og her var det snakk om prnisstørrelsen hans. 
Vis han litt respekt og gi han gode råd istedet for å si at det ikke gjør noe. Han plages med dette, og han vet at det ikke gir oss like mye som en stor en. 

Du latterliggjør penisen hans og bruker hersketeknikker, hvordan er det å gi gode råd?

Hva får du egentlig ut av disse ekle innleggene?

På 9.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

Problemet her er ikke penisen din, men tankegangen din. Du trenger å få opp selvtilliten, folk flest driter i lengden på den. 

Kun overfladiske drittmennesker som snakker om hvor viktig størrelsen er, og slike personer er vel ikke det man ønsker å omgåes med. Vær fornøyd med den du har, det skal egentlig ikke gjøre en dritt om den er 2-3 cm fra eller til. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en helt normal størrelse som jeg vil tro de fleste vil være fornøyd med. Jeg hadde en elsker med lik størrelse som deg og jeg tenkte aldri over at den var spesielt liten. Han var ikke usikker angående størrelsen sin og det er vel mye der problemet ligger. Det er lettere å få andre til å like en, hvis en liker seg selv først.

Anonymkode: e12d7...76a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne hadde det ikke gjort meg noen ting. Bli god på andre ting enn bare penetrering så er det null problem! Bruk hender og tunge på hele kroppen. Og fingre og tunge på underlivet, da blir kvinnen fornøyd. Trenger ikke stor penis. Penetrering for min del er oppskrytt. 

Anonymkode: d3cdb...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo passe skikkelig bra inn i en sånn da uten for store plager :) Så det er ikke bare negativt https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51iK8abGYeL._AC_SX466_.jpg

Anonymkode: bcbbf...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min hadde en penis som var 10 cm i lengde, 11 cm i vidde. Selv om jeg ble ganske mye videre etter fødsel, klarte han likevel å gi meg vaginal orgasme ved penetrering. Nå er det jo uansett slik at flertallet a kvinner ikke får orgamse slik, så jeg ville heller ha fokusert på bli god på forskjellige måter som kan tilfredstille kvinner (ved bruk av hender og tunge).
 

Anonymkode: b05e8...5fb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

Har samme problem, men min er 16 cm. Jeg vil ha skikkelig pikk!

Anonymkode: 5f337...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere. Når ble 16 cm ikke en "skikkelig pikk"?

Newsflash forresten... kvinner bryr seg ikke så mye om lengde altså. Tykkelse er som regel betydelig viktigere.. og vi går ikke og måler på cm når vi ligger med noen. 

Anonymkode: b05e8...5fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man leve med liten penis? Jeg har bare 13 cm. Sliter med å finne mening i hverdagen. Er redd jeg aldri skal kunne tilfredsstille en kvinne. Føler meg så liten.

Anonymkode: 18583...7a8

Samboeren min har 13cm. Helt perfekt. 

Sitter jeg på toppen bånner han meg og det gjør vondt. Så jatakk til «liten» penis hos meg. 

Bli flink til å stimulere klitrois, da kommer du sinnsykt langt

Hilsen 

K20

Anonymkode: 802a5...6ca

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må dere gi dere. Når ble 16 cm ikke en "skikkelig pikk"?

Newsflash forresten... kvinner bryr seg ikke så mye om lengde altså. Tykkelse er som regel betydelig viktigere.. og vi går ikke og måler på cm når vi ligger med noen. 

Anonymkode: b05e8...5fb

Min er 16 cm lang, men den er tynn 😭

Anonymkode: e4b8f...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis du ser innlegget mitt om eksen min...ser du at han hadde en relativt tynn penis, og jeg ble likevel tilfredstilt... så pust ut og invester heller energien på å tenke på hvordan du best skal tilfredstille dama på andre måter i tillegg til bare penis. De fleste damer må ha andre typer stimuli også. 

Anonymkode: b05e8...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært perfekt for meg.. 😊👍🏻. Beste sexen har vært med en liten snopp... går så bra så.. tillegg kan å bruke fingrer og tunge er du i mål 👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...