AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #21 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vann👌 Anonymkode: ceda7...0f0 Hva med cola? Anonymkode: f3f6e...464
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #22 Skrevet 9. juli 2020 Noen som vet om c vitamin brustabletter kan hjelpe noe på kvalmen/fyllesyken? Drakk et glass med det nå. Anonymkode: f3f6e...464
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #23 Skrevet 9. juli 2020 Blir jeg først såpass dårlig kan det vare fra 4 timer til 24 timer.. Da går det ikke an å spise noe kebab nei hehe. Pleier å få i meg litt cola som jeg synes hjelper litt mot kvalme, og så kanskje litt loff, kjeks eller salt potetgull. Man bør forsøke å tvinge i seg litt væske selv om man spyr det opp igjen. Anonymkode: 7bb91...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #24 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blir jeg først såpass dårlig kan det vare fra 4 timer til 24 timer.. Da går det ikke an å spise noe kebab nei hehe. Pleier å få i meg litt cola som jeg synes hjelper litt mot kvalme, og så kanskje litt loff, kjeks eller salt potetgull. Man bør forsøke å tvinge i seg litt væske selv om man spyr det opp igjen. Anonymkode: 7bb91...ac1 Vet du om c vitamin brustabletter kan hjelpe? Anonymkode: f3f6e...464
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #25 Skrevet 9. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Drakk sånn 9 øl + 2 shots igår, spiste ingenting før, drakk på tom mage. Spydde før jeg la meg igår og idag og. Virker litt bedre, men fremdeles kjenner jeg den lille kvalmen. Spiste pommes frites istad, men bare spydde opp. Er dette vanlig? Vil spise en kebab nå, men redd jeg bare spyr det opp. Anonymkode: f3f6e...464 Hvorfor drikke på tom mage? Ikke rart du er dårlig.. Vann med salt, ingefær og sitron oppi, synes det hjelper på kvalme. Anonymkode: 52aa9...bb6 1
Katten.2.0 Skrevet 9. juli 2020 #26 Skrevet 9. juli 2020 Haha, vent til du blir eldre. Jeg er bakfull i tre dager. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #27 Skrevet 10. juli 2020 Så usunn dritt du spiser etter fylla! GRøss! Jeg spiser masse sunn mat jeg. Og drikker rikelig med vann. Er jeg for dårlig er det bare vann helt til kvalmen er vekk. Anonymkode: 1d3ca...46a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #28 Skrevet 10. juli 2020 Alkohol er vanndrivende, og ofte blir det litt krøll i elektrolyttene etter en kveld på fylla. Derfor kan det være lurt å kjøpe Reasorb på apoteket som du blander i vann og drikker før du legger deg og morgenen etter. Reasorb tilfører kroppen væske, salter og druesukker. Du kan også prøve med f.eks powerade eller andre drikker som er anbefalt å drikke etter trening, YT f.eks https://www.prisjakt.no/product.php?p=4158134 Det er en årsak til at det er anbefalt å drikke 1 glass vann pr enhet alkohol når du drikker alkohol, nettopp for å unngå fyllesyke Ellers så er det bare å få i deg væske og næring, prøve å sove litt og bare vente til det går over. Fyllesyke går jo over tilslutt, heldigvis men som en annen nevner; jo eldre du blir, jo lengre varer det. Anonymkode: 83bff...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #29 Skrevet 10. juli 2020 Kvalmen er borte idag og kan få i meg normal mat igjen. Men føler meg fremdeles sjukt slapp? Er bivirkniger av fylla? Anonymkode: f3f6e...464
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #30 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kvalmen er borte idag og kan få i meg normal mat igjen. Men føler meg fremdeles sjukt slapp? Er bivirkniger av fylla? Anonymkode: f3f6e...464 Ja og nei. Det er koronaen du pådro deg på grunn av fylla. Anonymkode: e13d1...2b1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #31 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja og nei. Det er koronaen du pådro deg på grunn av fylla. Anonymkode: e13d1...2b1 Korona faktisk. Anonymkode: f3f6e...464
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #32 Skrevet 10. juli 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Alkohol er vanndrivende, og ofte blir det litt krøll i elektrolyttene etter en kveld på fylla. Derfor kan det være lurt å kjøpe Reasorb på apoteket som du blander i vann og drikker før du legger deg og morgenen etter. Reasorb tilfører kroppen væske, salter og druesukker. Du kan også prøve med f.eks powerade eller andre drikker som er anbefalt å drikke etter trening, YT f.eks https://www.prisjakt.no/product.php?p=4158134 Det er en årsak til at det er anbefalt å drikke 1 glass vann pr enhet alkohol når du drikker alkohol, nettopp for å unngå fyllesyke Ellers så er det bare å få i deg væske og næring, prøve å sove litt og bare vente til det går over. Fyllesyke går jo over tilslutt, heldigvis men som en annen nevner; jo eldre du blir, jo lengre varer det. Anonymkode: 83bff...a3d Tull og tøys. Når du blir eldre, blir du litt mer rutinert, og klarer å unngå det. Blant annet ved hjelp av rådene du nevner. Anonymkode: e13d1...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #33 Skrevet 10. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva pleier du å spise dagen etter fylla? Anonymkode: f3f6e...464 Bris og litt tørre kjeks eller potetgull med salt og så senere spiser jeg en banan når ting har roet seg. Anonymkode: 41479...15f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #34 Skrevet 10. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvalmen er borte idag og kan få i meg normal mat igjen. Men føler meg fremdeles sjukt slapp? Er bivirkniger av fylla? Anonymkode: f3f6e...464 Ja, bivirkninger siden du drakk på tom mage og ikke har spist i går. Drikk farris hvis du har og mye vann. Egg er næringsrikt og lett å få i seg. Egg har alt unntatt c-vitaminer så et glass appelsinjuice vil hjelpe. Juice av frukt, bær eller grønnsaker vil også hjelpe på elektrolyttbalansen. Ta vitaminer, særlig b og c pluss magnsium. Men speilegg eller i egg i en eller annen form ville jeg startet med, og ikke et for stort måltid. Anonymkode: c0771...bac 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #35 Skrevet 10. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, bivirkninger siden du drakk på tom mage og ikke har spist i går. Drikk farris hvis du har og mye vann. Egg er næringsrikt og lett å få i seg. Egg har alt unntatt c-vitaminer så et glass appelsinjuice vil hjelpe. Juice av frukt, bær eller grønnsaker vil også hjelpe på elektrolyttbalansen. Ta vitaminer, særlig b og c pluss magnsium. Men speilegg eller i egg i en eller annen form ville jeg startet med, og ikke et for stort måltid. Anonymkode: c0771...bac Og det er nok derfor egg har fått et rykte som afrodisiakum. Når sjømenn eller militære, etter perioder med dårlig kosthold, fikk spise egg, ble de raskt kjappe igjen. Anonymkode: e13d1...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #36 Skrevet 10. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bivirkninger siden du drakk på tom mage og ikke har spist i går. Drikk farris hvis du har og mye vann. Egg er næringsrikt og lett å få i seg. Egg har alt unntatt c-vitaminer så et glass appelsinjuice vil hjelpe. Juice av frukt, bær eller grønnsaker vil også hjelpe på elektrolyttbalansen. Ta vitaminer, særlig b og c pluss magnsium. Men speilegg eller i egg i en eller annen form ville jeg startet med, og ikke et for stort måltid. Anonymkode: c0771...bac Takk for tips! Anonymkode: f3f6e...464 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #37 Skrevet 10. juli 2020 Er man helt om natten får man være helt om dagen også. Slutt og klag og kom deg i arbe. Anonymkode: 625db...331
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #38 Skrevet 10. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Er man helt om natten får man være helt om dagen også. Slutt og klag og kom deg i arbe. Anonymkode: 625db...331 Fredag kl. 19.00? Anonymkode: e13d1...2b1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #39 Skrevet 10. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Fredag kl. 19.00? Anonymkode: e13d1...2b1 Nei, kan vente til mandag hvis ønskelig. Anonymkode: 625db...331
Gjest MrTeddy29 Skrevet 10. juli 2020 #40 Skrevet 10. juli 2020 fyllesjuka kan vare i flere dager uavhenging hvor fort kroppen din renser det ut. viktigste er og drikke MASSE vann før man legger seg sånn at man holder seg hydrert. om ikke så blir dagen etterpå enda værre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå