Gå til innhold

Ikke møtes likevel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal egentlig møte en fra tinder på lørdag. Grunnet avstand må jeg sove der, men tenkte dette går fint pga vi har en veldig god tone i tillegg felles bekjente. Men nå den siste uken snakker vi nesten ikke og han tar lite kontakt. Igår tok han kontakt og lurte på når jeg kommer på Lørdag. 

Jeg føler meg derfor ikke noe trygg nå på at stemninger ikke blir klein eller at han virkelig vil jeg skal komme pga veldig lite kontakt. Bør jeg bare avlyse hele greiene? Vi skal uansett bare møtes for sex tror jeg da dette var eneste han snakket om i begynnelsen, noe som går helt fint for meg 

Anonymkode: 78ad1...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nerver kanskje?

Dra om DU har lyst, så reiser du hjem om stemningen ikke blir som ønsket... verre er det ikke :)

Anonymkode: 7c842...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nerver kanskje?

Dra om DU har lyst, så reiser du hjem om stemningen ikke blir som ønsket... verre er det ikke :)

Anonymkode: 7c842...364

At han har nerver? Jeg har lyst å møte han men tenker det er langt å reise bare for en som vil ligge med meg og i tillegg føler jeg meg slem om jeg sier «jeg reiser igjen idag». Da skjønner han jo at ting ikke var som forventet 

Anonymkode: 78ad1...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

At han har nerver? Jeg har lyst å møte han men tenker det er langt å reise bare for en som vil ligge med meg og i tillegg føler jeg meg slem om jeg sier «jeg reiser igjen idag». Da skjønner han jo at ting ikke var som forventet 

Anonymkode: 78ad1...2c7

At han kan ha nerver ja, tenker på de samme tingene som du. Kanskje bare enda verre siden du skal hjem til han. Kanskje han stresser med rydding og vasking, kjøper inn nytt sengetøy og slikt? Ikke vet jeg. Har aldri noen sinne møtt noen kun for å ha sex, og hadde som du nevner ikke funnet på å reise langt for å kun ligge med noen. Men vi er alle forskjellige, for all del :)

Anonymkode: 7c842...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han kan ha nerver ja, tenker på de samme tingene som du. Kanskje bare enda verre siden du skal hjem til han. Kanskje han stresser med rydding og vasking, kjøper inn nytt sengetøy og slikt? Ikke vet jeg. Har aldri noen sinne møtt noen kun for å ha sex, og hadde som du nevner ikke funnet på å reise langt for å kun ligge med noen. Men vi er alle forskjellige, for all del :)

Anonymkode: 7c842...364

Ja kan jo være derfor 😊 Vi har snakket om at det ville vært veldig gøy dersom ting klaffet mellom oss men at vi ikke skal håpe på noe pga vi aldri har møttes. Jeg hadde lyst å spørre om han ville ringes denne uken før vi møttes men siden jeg aldri hører fra han er det vanskelig 

Anonymkode: 78ad1...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...