Splittbinders Skrevet 9. juli 2020 #41 Del Skrevet 9. juli 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på hva dere synes om dette. Sønnen min på snart to år har sengen nærme døra slik at han kan reise seg opp å åpne den. Han er litt vanskelig å legge så det blir mye gråt og han åpner døra hele tiden. Nå i det siste har samboeren min begynt å låse døra når han legger han. Sønnen min prøver å åpne døra mange ganger og blir fra seg når det ikke går. Han lar han gråte i 5 min tid før han går inn og samme rutine igjen. Er dette greit? Anonymkode: 0bf8d...df5 I min verden er det helt ugreit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 9. juli 2020 #42 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Det synes jeg virkelig ikke er greit. Om det er slik at det er skumle trapper el. l. utenfor rommet så kan dere sette opp barnegrind. Selv om det sikkert ikke tar lang tid før barnet får opp den også. Men låst dør: nei nei nei! Så først nå at dere har funnet en løsning. Beklager at jeg svarte. Endret 9. juli 2020 av solmåneogstjerner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #43 Del Skrevet 9. juli 2020 Jeg forstår at tråden ikke kan avsluttes sånn ja. Men det går an å være saklig i det man skriver, samtidig som det går an å lese hva som blir skrevet. Selvfølgelig kan dette ha løst seg. Som jeg skrev, så skriver jeg her for å ha noe å vise til min samboer, etter noen få svar gikk jeg rett ut og tok denne samtalen. Da skjønte han det og beklahet seg, og sa at dette var det slutt på nå. Da synes jeg det er unødvendig med 100 svar til som går på at dette ikke er sant, og at jeg er redd for barnevernet. For dette stemmer ikke! Det er jo en grunn for at jeg skrev her.. Og vi bor faktisk sammen, så tar ikke så lang tid å ta en prat. Jeg takker for alle svar, og for at dere hjalp meg på veien. Det blir ingen låste dører heretter 😊 Anonymkode: 0bf8d...df5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #44 Del Skrevet 9. juli 2020 Er jo ikke rart at folk reagerer for nå har du skrevet at tråden avsluttes iallfall for ditt vedkommende 4 ganger men allikevel er du her. Det gjør jo at mange av oss er enige i at du skriver at alt er ordnet for du ble redd for BV. Anonymkode: 63d74...dee 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #45 Del Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er jo ikke rart at folk reagerer for nå har du skrevet at tråden avsluttes iallfall for ditt vedkommende 4 ganger men allikevel er du her. Det gjør jo at mange av oss er enige i at du skriver at alt er ordnet for du ble redd for BV. Anonymkode: 63d74...dee Jeg er her fremdeles fordi jeg får varsler, og fordi jeg gjerne vil forklare så ikke fler enn de som allerede har skrevet misforstår. Jeg må få lov å svare jeg også, når det som blir sagt ikke stemmer! 😊 Vi satt og leste svarene sammen, da jeg gikk ut allerede etter 4. Svar. Vi bor sammen, så ting tar ikke så lang tid. Skulle bare ønske folk klarte å holde seg saklig, ikke gå i personangrep og heller lese alt som blir skrevet. Kanskje jeg formulerte meg feil, men jeg trengte noe å vise. Og det fikk jeg, saken løst. Må føler jeg at jeg gjentar meg selv, så kommer det flere svar nå får dere bare lese hva jeg har svart de 3 siste gangene. God kveld! Anonymkode: 0bf8d...df5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #46 Del Skrevet 9. juli 2020 Dette er en form for barnemishandling. Anonymkode: 8a640...f6d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #47 Del Skrevet 9. juli 2020 Ikke greit! Har aldri tenkt tanken en gang. Hadde selv en vandrer men satte opp trappegrind i døra så han så meg og følte seg trygg men ikke kunne gå ut av rommet. Hendte han ruslet en runde på rommet, hentet seg en leke før han sovnet. Så lenge han så meg følte han seg trygg. Anonymkode: 2b1c7...27e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #48 Del Skrevet 9. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor folk ikke kan gi seg, når jeg skriver at alt er ordnet og tråden avsluttes. Jeg skrev jeg her på kvinneguiden, som en skrev over her, for å ha noe å "bevise" til min samboer. Etter et par svar her, så gikk jeg rett ut og tok en prat. Han beklager og det skal nå ikke skje igjen. Hva dere tenker rundt det er opp til dere, men jeg har nå fått svar på det jeg allerede visste, som dere kan skjønne ut i fra teksten. Og har fått forklart dette til min samboer og endret han sin mening rundt det. Så takk for alle svar, og igjen, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 Så bra at det ordnet seg. Ikke bry deg om disse spekulasjonene. Det er jo dere som vet at dere har hatt denne praten og da synes jeg du kan blåse spekulasjonene en lang marsj. Folk elsker å ha noe å spekulere i vet du. Anonymkode: 9453d...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #49 Del Skrevet 9. juli 2020 Men barn skal de ha.. Er det mulig, gjem den nøkkelen og la døra være åpen. Er det så jævla vanskelig å være der inne til han sovner om det er det han trenger nå? Anonymkode: 59fe8...e05 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. juli 2020 #50 Del Skrevet 10. juli 2020 Ryddet for forherligelse av lovbrudd og svar til dette. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. juli 2020 #51 Del Skrevet 10. juli 2020 Nei. Det er omsorgssvikt. Man låser ikke noen inne på et rom. Eller i et kott. Det er et barn, ikke et husdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. juli 2020 #52 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvis barnet spør om å få gå ut og leke og fordeldrene siet klart ifra at det for ikke gå ut før barnet har gjort leksene sine, kan føre til fengsel? 😂 Anonymkode: 9453d...5dd Ja, for det er det samme som å låse et barn inne på et rom alene👀🙈🙄 Endret 10. juli 2020 av WhisperingWind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #53 Del Skrevet 10. juli 2020 Skjønner ikke at dere fortsetter å "gnåle" om dette når trådstarter har forklart seg, og jeg syntes forklaringen var god. Noen kvinner og menn tar ikke alt fra kjæresten sin for "god fisk" og må se at hva andre sier om det - nå har det ordnet seg. Men neida, her fortsettes det. Hjelpes! Anonymkode: 2421a...1f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #54 Del Skrevet 10. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at dere fortsetter å "gnåle" om dette når trådstarter har forklart seg, og jeg syntes forklaringen var god. Noen kvinner og menn tar ikke alt fra kjæresten sin for "god fisk" og må se at hva andre sier om det - nå har det ordnet seg. Men neida, her fortsettes det. Hjelpes! Anonymkode: 2421a...1f0 Det var bare litt for beleilig at det ordnet seg med en gang noen nevnte sporing SV IP barnevernet... Anonymkode: 0bafd...261 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #55 Del Skrevet 10. juli 2020 Sporing av IP og barnevernet** Anonymkode: 0bafd...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #56 Del Skrevet 10. juli 2020 Mannen din har psykopatiske takter og hører hjemme i fengsel Anonymkode: e472a...6cd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2020 #57 Del Skrevet 10. juli 2020 Så mannen din hører ikke på deg, men så snart du har støtte fra et par ukjente på et nettforum gir han seg plutselig uten protester? I så fall burde dere ha en prat til om hvordan han tydeligvis har mer respekt for alle andres meninger enn din... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkevoksen Skrevet 10. juli 2020 #58 Del Skrevet 10. juli 2020 På 9.7.2020 den 20.11, AnonymBruker skrev: Takk for innspill. Alt er ordnet, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 Jeg må bare si at jeg ble SKREMT da jeg leste innlegget ditt. Selv om dere nå, etter mange råd ser ut til å ha kommet til fornuft synes jeg at dere fortsatt burde dra på foreldrekurs. Ta kontakt med en helsestasjon. For hvis dere låser inn barnet deres, hva annet er dere i stand til? Blir helt uvel av å tenke på dette. Alt for mange mennesker burde aldri fått barn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 10. juli 2020 #59 Del Skrevet 10. juli 2020 På 9.7.2020 den 19.28, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på hva dere synes om dette. Sønnen min på snart to år har sengen nærme døra slik at han kan reise seg opp å åpne den. Han er litt vanskelig å legge så det blir mye gråt og han åpner døra hele tiden. Nå i det siste har samboeren min begynt å låse døra når han legger han. Sønnen min prøver å åpne døra mange ganger og blir fra seg når det ikke går. Han lar han gråte i 5 min tid før han går inn og samme rutine igjen. Er dette greit? Anonymkode: 0bf8d...df5 ABSOLUTT IKKE GREIT!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkevoksen Skrevet 10. juli 2020 #60 Del Skrevet 10. juli 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at dere fortsetter å "gnåle" om dette når trådstarter har forklart seg, og jeg syntes forklaringen var god. Noen kvinner og menn tar ikke alt fra kjæresten sin for "god fisk" og må se at hva andre sier om det - nå har det ordnet seg. Men neida, her fortsettes det. Hjelpes! Anonymkode: 2421a...1f0 Det er jo fordi det er sunn fornuft at man ikke skal låse inn et lite småbarn. Man trenger ikke pedagogisk utdanning til å skjønne at det er feil. Samme som at man ikke skal slå. Hvis de er i stand til dette uten dårlig samvittighet burde de skaffe seg hjelp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå