AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #21 Skrevet 9. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreldrene er jo i huset og vil jo slukke hvis det begynner å brenne. Jeg synes det er helt greitt å låse døren. Barn må lære at de ikke alltid kan få det som de vil. Anonymkode: 9453d...5dd Barn trenger å bli møtt på sine behov og følelser. Særlig på kveld og natt når man er mer sårbar. Voksne trenger å lære at de ikke alltid kan få det som de vil og låse inn barna. Loven er enig i det. Anonymkode: 058f0...989 20
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #22 Skrevet 9. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis barnet spør om å få gå ut og leke og fordeldrene siet klart ifra at det for ikke gå ut før barnet har gjort leksene sine, kan føre til fengsel? 😂 Anonymkode: 9453d...5dd Ville du følt deg frihetsberøvet om noen låste deg inne og du ikke kom deg ut? Anonymkode: 058f0...989 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #23 Skrevet 9. juli 2020 Håper du ikke er seriøs, evt håper jeg noen naboer høre gråten og melder dere Anonymkode: a8a85...fdb 15
Outlander Skrevet 9. juli 2020 #24 Skrevet 9. juli 2020 Her er engang jeg er enig at moderatørene skal sjekke IP adressen for å fine deretter ut hvem det er som poster og kontakter BV spontant. 37
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #25 Skrevet 9. juli 2020 Vet dere hva folkens. Dere får det til å høres ut som barnet nesten dør av skriking inne på rommet. Dette er ikke tilfelle. Samtalen er tatt og dette skjer ikke igjen. Takk for innspill, men nå kan tråden avsluttes! Hilsen TS. Anonymkode: 0bf8d...df5 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #26 Skrevet 9. juli 2020 Nei, dette er absolutt ikke greit. Det er dessuten ulovlig, slik noen her allerede har påpekt. Hadde ikke gitt meg på dette hadde det vært min samboer - her hadde døra blitt låst opp igjen umiddelbart hvis han hadde låst den, og slik hadde jeg holdt på til han sluttet å låse døra, hvis en god prat med han ikke fungerer. Anonymkode: c907a...08e 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #27 Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette er absolutt ikke greit. Det er dessuten ulovlig, slik noen her allerede har påpekt. Hadde ikke gitt meg på dette hadde det vært min samboer - her hadde døra blitt låst opp igjen umiddelbart hvis han hadde låst den, og slik hadde jeg holdt på til han sluttet å låse døra, hvis en god prat med han ikke fungerer. Anonymkode: c907a...08e Den gode praten er tatt, og dette skjer ikke igjen! Anonymkode: 0bf8d...df5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #28 Skrevet 9. juli 2020 Har mannen din så mye makt over deg at du ikke kan si i mot? Siden du sier det kun er han som gjør dette. Fikk helt vondt i magen av dette. Det er IKKE greit! Barn trenger hjelp og støtte til å lære seg å sove, og bli trygge. Være trygge i sitt eget hjem. Slutt å være så egoistiske!!!! Det går seg til etter hvert, og dere får kvelden tilbake... Anonymkode: 35b27...a0c 15
GammelKaktus Skrevet 9. juli 2020 #29 Skrevet 9. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på hva dere synes om dette. Sønnen min på snart to år har sengen nærme døra slik at han kan reise seg opp å åpne den. Han er litt vanskelig å legge så det blir mye gråt og han åpner døra hele tiden. Nå i det siste har samboeren min begynt å låse døra når han legger han. Sønnen min prøver å åpne døra mange ganger og blir fra seg når det ikke går. Han lar han gråte i 5 min tid før han går inn og samme rutine igjen. Er dette greit? Anonymkode: 0bf8d...df5 Dette er jo dine ord? 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #30 Skrevet 9. juli 2020 Takk for innspill. Alt er ordnet, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #31 Skrevet 9. juli 2020 Moren min stengte meg inne på rommet ved å holde igjen døra når jeg ikke fikk sove som barn, og jeg har ennå traumatiske minner der jeg hylskriker og gråter for jeg får panikk da jeg ikke fikk opp døren. Jeg har angst som voksen for å være alene. Anonymkode: abcc6...373 26
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #32 Skrevet 9. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg. Men vær så snill å ikke skriv dere. Les teksten først Anonymkode: 0bf8d...df5 Du er like skyldig som pappaen når du lar dette skje! Dere burde be om hjelp og pappaen, og forsåvidt du også, burde gå på cos-kurs! Anonymkode: 3d22a...177 24
vikilLJA Skrevet 9. juli 2020 #33 Skrevet 9. juli 2020 TS bra dere tok den praten 👍Regner med du skriver her fordi du ville finne motbevis og medhold for å bevise at det var helt uakseptabelt. Flott du tar ansvar og stol på magefølelsen din. 13
GammelKaktus Skrevet 9. juli 2020 #34 Skrevet 9. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill. Alt er ordnet, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 Ikke verst at du har ordnet "alt" 45 minutter etter at tråden ble opprettet. 29
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #35 Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill. Alt er ordnet, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 Det har skjedd gjentatte ganger, men plutselig nå løste det seg? Hmm....tror du er redd for at noen skal finne ut hvem dere er. For jeg tror du lyver om at dette har løst seg Anonymkode: 058f0...989 28
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #36 Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev: Ikke verst at du har ordnet "alt" 45 minutter etter at tråden ble opprettet. Helt riktig som Vikilja skrev. Så ja, alt ordnet 45 min etter jeg skrev her. Takk. Anonymkode: 0bf8d...df5 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #37 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har skjedd gjentatte ganger, men plutselig nå løste det seg? Hmm....tror du er redd for at noen skal finne ut hvem dere er. For jeg tror du lyver om at dette har løst seg Anonymkode: 058f0...989 TS har nok ikke likt å lese all motgangen hun har fått fordi hun lar dette skje, derfor har det nok plutselig ordnet seg slik at hun ikke skal få mer pes... Anonymkode: 3d22a...177 14
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #38 Skrevet 9. juli 2020 Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor folk ikke kan gi seg, når jeg skriver at alt er ordnet og tråden avsluttes. Jeg skrev jeg her på kvinneguiden, som en skrev over her, for å ha noe å "bevise" til min samboer. Etter et par svar her, så gikk jeg rett ut og tok en prat. Han beklager og det skal nå ikke skje igjen. Hva dere tenker rundt det er opp til dere, men jeg har nå fått svar på det jeg allerede visste, som dere kan skjønne ut i fra teksten. Og har fått forklart dette til min samboer og endret han sin mening rundt det. Så takk for alle svar, og igjen, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #39 Skrevet 9. juli 2020 11 minutter siden, Outlander skrev: Her er engang jeg er enig at moderatørene skal sjekke IP adressen for å fine deretter ut hvem det er som poster og kontakter BV spontant. Enig. Dette er omsorgssvikt, og hvis far ikke skjønner det er det meget spesielt. Denne familien trenger veiledning, da det ser ut som de ikke har kunnskap om å møte barnets omsorgsbehov. Mor sier plutselig at "alt er ok" så fort ordet barnevern blir nevnt. Flott hvis det hun sier stemmer, at de har sluttet. Men bare det at de gjorde dette i utgangspunktet er bekymringsverdig. Hvis man har store utfordringer med legging søker man råd og veiledning hos helsesykepleier f.eks, man sperrer ikke barnet inne på rommet sitt når det er så lite! Anonymkode: c0376...964 24
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #40 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor folk ikke kan gi seg, når jeg skriver at alt er ordnet og tråden avsluttes. Jeg skrev jeg her på kvinneguiden, som en skrev over her, for å ha noe å "bevise" til min samboer. Etter et par svar her, så gikk jeg rett ut og tok en prat. Han beklager og det skal nå ikke skje igjen. Hva dere tenker rundt det er opp til dere, men jeg har nå fått svar på det jeg allerede visste, som dere kan skjønne ut i fra teksten. Og har fått forklart dette til min samboer og endret han sin mening rundt det. Så takk for alle svar, og igjen, tråden kan nå avsluttes. Anonymkode: 0bf8d...df5 Du kan ikke forvente noe annet! Du har tross alt laget en tråd om det på KG, kjære deg! Og trådene blir ikke stengt eller fjernet uten at de bryter med forumreglene, så belag deg på flere svar😊 Anonymkode: 3d22a...177 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå