Gå til innhold

Han ler ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann på chat for noen dager siden og vi har chattet og pratet på tlf noen ganger. Men jeg syns han virker rar for han har aldri ledd. Virker som han ikke har humoristisk sans i det hele tatt, og jeg føler det er anstrengende å prate med han, han skal enten prate veldig seriøst, eller om sex. Han sa og han er åpent for et forhold med meg, og vi liker begge utseende på hverandre. Men når jeg prater med han føler jeg det veldig anstrengende å prate med han. Jeg kan jo le litt av og til og tøyse, men har ikke hørt han har ledd. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har vært bort i slike mennesker før? Vi er i slutten 30 årene. Føler det gjør at kjemien er dårligere også mellom oss. Bør jeg droppe han? Han virker heller ikke så intressert i å snakke om seg selv og det er noe med han som virker rart, men jeg vet ikke hva. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 820d9...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri gidda å date en kar jeg ikke kan le sammen med. Humor er en av de viktigste sosiale kommunikasjosmetodene for meg. 

Anonymkode: e96a0...bd4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja humor er viktig for meg og.

Anonymkode: 820d9...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du ha fortsatt med en mann det er anstrengende å prate med, som ikke har humor eller deler noe humor med deg og som du mangler kjemi med? 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte vi hadde dårlig kjemi første gangen vi snakket, og skrev det til han i en sms, men så snakket vi sammen og han snakket som om jeg hadde missforstått han, så ble vi enige om å gi han en sjanse. Men føler ikke noe bedre etterpå. Ja vi har ikke kjemi så da er det ikke vits.

Anonymkode: 820d9...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følte vi hadde dårlig kjemi første gangen vi snakket, og skrev det til han i en sms, men så snakket vi sammen og han snakket som om jeg hadde missforstått han, så ble vi enige om å gi han en sjanse. Men føler ikke noe bedre etterpå. Ja vi har ikke kjemi så da er det ikke vits.

Anonymkode: 820d9...a27

Altså, man innleder ikke et forhold med noen når man allerede stiller spm ved personen.

Anonymkode: c899d...23b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo veldig viktig å kunne le sammen og å føle at man har kjemi. Uten dette så synes jeg ikke det er noen vits hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stol på magefølelsen din. Kjemi er noe udefinerbart som gjør at du føler deg komfortabel i selskap med personen og at du føler du kan være deg selv. 

Anonymkode: fe0de...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ulik preferanse, men personlig er humor noe av det viktigste for meg. 

Rådet er å følge magefølelsen din, og som du sier så forteller den deg at noe er litt "off". Hadde lyttet til den og avsluttet kontakten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørre mennesker fortjener å finne hverandre.  Så får vi andre le og tøyse i fred.  

Anonymkode: df6b7...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ja jeg skal si at jeg føler vi er for forskjellige og ikke har kjemi som jeg føler. Vil ikke si at det er mye og pga han ikke kan le. Ja jeg har snakket med han flere ganger og like anstrengende hver gang. 

Anonymkode: 820d9...a27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig også det er rart at du tror han vil ha noe seriøst når dere snakker om sex når dere ikke engang har møttest.

Anonymkode: 7cf12...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi han har sagt det til meg og vi har snakket sammen i noen dager. Han har sagt han er åpen for det med meg. Men nå blir det ikke noe mer ang han. 

Anonymkode: 820d9...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er humor utrolig viktig i et forhold. Jeg var sammen med en seriøs type, og vi lo aldri sammen. Og jeg har veldig lett humor og ler av absolutt alt, men ikke sammen med han. Han lo bare hvis noen dreit seg ut i videospill eller sammen med andre, men ikke med meg. Det var utrolig tungt fordi jeg følte stemningen var så anstrengt.

Anonymkode: 05b62...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi han har sagt det til meg og vi har snakket sammen i noen dager. Han har sagt han er åpen for det med meg. Men nå blir det ikke noe mer ang han. 

Anonymkode: 820d9...a27

Tøff du er som både blir kjent via telefon og tørr å si ifra at du ønsker å avslutte. 

Skulle ønske det var flere som deg. Altfor mange nå til dags stikker hodet i sanden og går videre til neste prosjekt, slik at ene parten står igjen og bruker mye tid på grubling og selvkritiske tanker. 

Heier på deg :)

Anonymkode: c7551...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøff du er som både blir kjent via telefon og tørr å si ifra at du ønsker å avslutte. 

Skulle ønske det var flere som deg. Altfor mange nå til dags stikker hodet i sanden og går videre til neste prosjekt, slik at ene parten står igjen og bruker mye tid på grubling og selvkritiske tanker. 

Heier på deg :)

Anonymkode: c7551...f21

Tusen takk :)  

Anonymkode: 820d9...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en mann på chat for noen dager siden og vi har chattet og pratet på tlf noen ganger. Men jeg syns han virker rar for han har aldri ledd. Virker som han ikke har humoristisk sans i det hele tatt, og jeg føler det er anstrengende å prate med han, han skal enten prate veldig seriøst, eller om sex. Han sa og han er åpent for et forhold med meg, og vi liker begge utseende på hverandre. Men når jeg prater med han føler jeg det veldig anstrengende å prate med han. Jeg kan jo le litt av og til og tøyse, men har ikke hørt han har ledd. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har vært bort i slike mennesker før? Vi er i slutten 30 årene. Føler det gjør at kjemien er dårligere også mellom oss. Bør jeg droppe han? Han virker heller ikke så intressert i å snakke om seg selv og det er noe med han som virker rart, men jeg vet ikke hva. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 820d9...a27

Det er anstrengende å prate med ham, dere har ikke kjemi sammen, og han eier ikke sans for humor... hvorfor gidder du i det hele tatt å bruke tid på ham?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også på en sånn, ble veldig nedstemt av det, har mye humor selv og verdsetter denne kvaliteten høyt.

Anonymkode: 244ab...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...