AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Halla jeg lurer på hva kvinnene her tenker om å date noen å være sammen med noen som bruker et hårsystem. Det er sånt hår du kan lime på hodet ditt og som ser ekte ut. Blant annet så lager apollo hårsenter sånne. Her er en video: https://youtu.be/gDw5jNGNxxg Hadde det vært dealbreaker? Anonymkode: 9f884...8ec
hva tenker dere om Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Er det ikke sånn at man kan ha dem på i 3 uker? Og at det koster 3000-3500 kroner i måneden. Har vært på apollo hårsekker for konsultasjon. Det virket svært bra...
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Nei. Shave heller av deg resten av håret, det lille som er igjen, og gå med bar skalle. Det er mye tøffere og bedre enn all slags erstatninger. Jeg vet ikke helt, men.... det er bare noe som er så turn-off med menn som limer hår på skolten eller operer seg for å få mer hår. Det er HELT normalt at menn mister hår, det gjør ikke noe! Ta det heller som en mann og barber vekk restene. Det ser mye tøffere ut. Anonymkode: c8009...f49 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Jeg synes ikke det er en deal breaker. Hvis du har komplekser for hårtap og vil bruke hårsystem så ville jeg støttet deg i det. Jenter bruker jo tusenvis hos frisøren, fillers i leppene, silikonpupper osv osv. Hvorfor skal ikke menn få lov til å fikse på sine usikkerheten? Anonymkode: e78a7...811
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Det er ikke alle som kler å barbere bort alt av hår, og da ser jeg ikke noe galt i at du finner en løsning som passer for deg. Thor Hushovd betalte for eksempel for to hårtransplantasjoner, og jeg synes han ble mye finere etterpå: Anonymkode: ddff2...13b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er en deal breaker. Hvis du har komplekser for hårtap og vil bruke hårsystem så ville jeg støttet deg i det. Jenter bruker jo tusenvis hos frisøren, fillers i leppene, silikonpupper osv osv. Hvorfor skal ikke menn få lov til å fikse på sine usikkerheten? Anonymkode: e78a7...811 Jeg som damer bruker ikke tusenvis på et kunstig utseende og vil heller ikke date en mann som gjør det. Typen holder på å miste håret og var i forrige mnd. fornuftig nok til å shave av seg alt. På forfengelige dager bruker han hatt. Anonymkode: 877d2...a37
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 Ikke deal-breaker, men foretrekker det naturlige håret. Viker gjør ikke noe, tynt hår heller ikke, heller ikke måne. Blir det for lite, bruk maskinen. En mann med maskinkort hår, er ofte hot 😍 Hentesveis er turn off da 😂 Anonymkode: 4025b...ac0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå