Gå til innhold

Elvie brystpumpe


Prelunia

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer?

Jeg har en vanlig brystpumpe,  men ønsker meg en mer mobil en.. Og den virker så kjekk,  med ingen ledninger og ikke så stor.

https://www.mimmis.no/elvie-pump-single

MEN - så sykt dyr! 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaringer- er den verdt prisen? Og har hørt  noen si den lekker,  men det skal visst være utbedret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Noen som har fått erfaringer med denne nå? :) 

Anonymkode: 12ec4...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og jeg ELSKER DEN!

har medela dobbel elektrisk fra før, brukte den første graviditet. Men fikk så vondt i ryggen av å sitte statisk lenge flere ganger om dagen. I tillegg bråker den. Men med Elvie så er det en helt annen barseltid. Jeg kan pumpe mens jeg lager middag, pusser tenner osv. Føler meg fri og pumping er ikke noe stress lenger. Syns den er verdt hver krone 😊 

Anonymkode: ddadf...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har den og jeg ELSKER DEN!

har medela dobbel elektrisk fra før, brukte den første graviditet. Men fikk så vondt i ryggen av å sitte statisk lenge flere ganger om dagen. I tillegg bråker den. Men med Elvie så er det en helt annen barseltid. Jeg kan pumpe mens jeg lager middag, pusser tenner osv. Føler meg fri og pumping er ikke noe stress lenger. Syns den er verdt hver krone 😊 

Anonymkode: ddadf...445

Ikke første graviditet, men barseltid... Hehe :) 

Anonymkode: ddadf...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er heilt syyykt dyr da. Har veldig lyst på den da..

Anonymkode: 31154...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg endte opp med å kjøpe den :) Mye fordi jeg ble gravid igjen,  og får da to tette.  Får mindre muligheter til å være "bindt til veggen " pga pumpa.

Jeg er veldig fornøyd, men synes at medela pumpa pumper ut mer melk sammenliknet med elviepumpa. Ikke veldig stor forskjell,  men litt. Fordelen er at jeg kan bevege meg , den bråker ikke så sykt mye,  og jeg kan pumpe når jeg vil og ikke når det passer med tanke på at jeg blir jo "låst " i 20 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...