Gå til innhold

Hvordan er det best å bli ridd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan foretrekker dere menn å bli ridd? 
fram og tilbake, opp og ned, sirkelbevegelser? At vi sitter «riktig» eller motsatt vei? Sitter på huk eller på kne? Helt ned eller mer på enden av skaftet? 
Hva får dere til å virkelig digge å bli ridd, og at det er skikkelig bra? 

Anonymkode: 48a03...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo du som skal finne ut hvordan du liker å ri.

Sett deg nedpå, jobbe frem og tilbake med hoftene mens du kniper med underlivet.....så kan du evt lene deg frem å pumpe litt mer opp og ned med hoftene så pikken sklir inn og ut litt mer.

Skal du knulle mannen: legg deg fremover med overkroppen og ri pikken så den sklir inn og ut. Flere fine videor på for eks xhamster som viser deg dette. Masse ekte amatørklipp.

Anonymkode: 6f435...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn ? Er hester du må spør om det..

Anonymkode: cc8b0...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremoverlent at man kan klemme. Da er det mulig å få til "inn og ut". Får ingenting ut av at dama sitter oppreist og gnikker frem og tilbake.

Anonymkode: a35c0...901

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fremoverlent at man kan klemme. Da er det mulig å få til "inn og ut". Får ingenting ut av at dama sitter oppreist og gnikker frem og tilbake.

Anonymkode: a35c0...901

Hmm. Eksen min kom alltid sammen med meg når jeg gnikka frem og tilbake. Var ikke opp og ned bevegelse, men jeg gnikka meg frem og tilbake, kom som et uvær av det, det gjorde han også... Hvorfor kommer noen av det og andre ikke? Han hadde stor penis, om det har noe å si.. 

Anonymkode: 03081...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Eksen min kom alltid sammen med meg når jeg gnikka frem og tilbake. Var ikke opp og ned bevegelse, men jeg gnikka meg frem og tilbake, kom som et uvær av det, det gjorde han også... Hvorfor kommer noen av det og andre ikke? Han hadde stor penis, om det har noe å si.. 

Anonymkode: 03081...b67

Tror heller det at noen har runket så mye at de ikke har nok sensitivitet igjen.

Anonymkode: 5687b...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror heller det at noen har runket så mye at de ikke har nok sensitivitet igjen.

Anonymkode: 5687b...262

Tror eksen min runka en del også... Men han hadde sikkert ikke death grip, for han kom alltid med meg. Og var sykt digg at han kom akkurat i den stillingen :) 

Anonymkode: 03081...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entusiasme > teknikk 

Lær deg å elske å ri du, du kommer ekstremt langt med det! Altfor mange damer tenker for mye når de suger eller rir, og det merker vi menn fort. Slutt å tenk, begynn å nyt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foretrekker dere menn å bli ridd? 
fram og tilbake, opp og ned, sirkelbevegelser? At vi sitter «riktig» eller motsatt vei? Sitter på huk eller på kne? Helt ned eller mer på enden av skaftet? 
Hva får dere til å virkelig digge å bli ridd, og at det er skikkelig bra? 

Det som er digg er akkurat slik du beskriver det, nøkkelen er variasjoner, det får meg til å ikke komme før fort... Terge meg gjerne med utra-sakte bevegelser i tillegg, og se meg øynene at jeg holder på å bli smårar av kåthet..

I himmelens navn som jeg savner en slik kvinne❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil, som du ser av tråden her, variere. Snakk med den du skal ri, eventuelt hør etter på eventuelle lyder. 

Kommunikasjon ❤️

Anonymkode: ca52f...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mr Big skrev:

Entusiasme > teknikk 

Lær deg å elske å ri du, du kommer ekstremt langt med det! Altfor mange damer tenker for mye når de suger eller rir, og det merker vi menn fort. Slutt å tenk, begynn å nyt! 

Ønske om å ri er betydelig mye viktigere enn teknikk. Gjør det du som du mener er godt og bare nyt følelsen.

Anonymkode: 6bea0...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...