AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Del Skrevet 9. juli 2020 Hei! Bilen begynte idag å hoppe/rykke til når jeg giret fra 2 til 3 gir, noe den ikke har gjort tidligere. Skulle gire opp til 3 når den lå i 50 km/t, og den hoppet veldig frem og tilbake, så måtte ned i 2 gir igjen, etterhvert gikk det fint, men var av og til at det skjedde igjen.. Har ikke kjørt med bilen på 3 dager nå, kan det ha noe å si? Anonymkode: 46427...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Del Skrevet 9. juli 2020 Turboen sliter med å slå inn? Prøv å kjøre opp i omdreininger før du skifter? Kan virke som den ikke har nok kraft til å dra på 3 gir? Anonymkode: 127b3...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Del Skrevet 9. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Turboen sliter med å slå inn? Prøv å kjøre opp i omdreininger før du skifter? Kan virke som den ikke har nok kraft til å dra på 3 gir? Anonymkode: 127b3...99d Var på verksted for å fikse turbo for litt siden, da jeg en dag kjørte i en tunell i 80 km/t, og plutselig faller farta ned til 40, ingenting hjalp, plutselig etter noen minutter går farta opp igjen, direkte trafikkfarlig.. Så håper ikke det er noe mer der nå, men får bare se det litt an fremover, har ikke tid til dette nå, må ha bilen på jobb da jeg skal jobbe 7 dager i strekk 😶 Anonymkode: 46427...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Del Skrevet 9. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Turboen sliter med å slå inn? Prøv å kjøre opp i omdreininger før du skifter? Kan virke som den ikke har nok kraft til å dra på 3 gir? Anonymkode: 127b3...99d Tull! Den med hele tida. Det er girkassa som er problemet. Anonymkode: 77afb...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Del Skrevet 9. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på verksted for å fikse turbo for litt siden, da jeg en dag kjørte i en tunell i 80 km/t, og plutselig faller farta ned til 40, ingenting hjalp, plutselig etter noen minutter går farta opp igjen, direkte trafikkfarlig.. Så håper ikke det er noe mer der nå, men får bare se det litt an fremover, har ikke tid til dette nå, må ha bilen på jobb da jeg skal jobbe 7 dager i strekk 😶 Anonymkode: 46427...d2f Ring de som fikset det og snakk med de så.fort som mulig Anonymkode: 127b3...99d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Del Skrevet 9. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Bilen begynte idag å hoppe/rykke til når jeg giret fra 2 til 3 gir, noe den ikke har gjort tidligere. Skulle gire opp til 3 når den lå i 50 km/t, og den hoppet veldig frem og tilbake, så måtte ned i 2 gir igjen, etterhvert gikk det fint, men var av og til at det skjedde igjen.. Har ikke kjørt med bilen på 3 dager nå, kan det ha noe å si? Anonymkode: 46427...d2f Automat? Virker som automat som ikke girer som den skal. I så fall ta service på den. Den trenger ny olje og filter. Koster 4000-7000 sønn røffelig. Anonymkode: 77afb...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Del Skrevet 10. juli 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Automat? Virker som automat som ikke girer som den skal. I så fall ta service på den. Den trenger ny olje og filter. Koster 4000-7000 sønn røffelig. Anonymkode: 77afb...d1f Manuell Anonymkode: 46427...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Del Skrevet 10. juli 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ring de som fikset det og snakk med de så.fort som mulig Anonymkode: 127b3...99d Ja må gjøre det, var på mobile der jeg kjøpte den, og de skulle egentlig sette den på Volvo verksted for å ta et søk.... Men de gadd ikke det allikevel og "fikset" der selv, men ble jo bare et annet problem da tydeligvis så, veldig tragisk egentlig, de fikset det gratis pga garanti Anonymkode: 46427...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå