Gjest Miss DoIt Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Veldig spent, enda i startfasen, men det ser ut som jeg har sjansen til å starte møbelbutikk....i Osloområdet....moderne, men ikke for hipt...grei prisklasse....hva ser unge mennesker etter når dere handler møbler? Vil dere ha et alternativ til Ikea? Ser gjerne etter litt feedback her - hvis dere kunne gjort det, hva ville dere lagt vekt på? Venter spent....
Gjest onyx, i.i. Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Nå bor ikke jeg i Oslo selv, men er absolutt desperat etter et alternativ til Ikea! Greier du å få kule og flotte møbler i god kvalitet til en grei pris, har du nok gode sjanser til å lykkes! Sats på god kvalitet fremfor å presse prisen kjempelavt. Det jeg synes er verst med Ikea er at møblene ofte har kjip kvalitet, blir fort lealause, stoff falmer og at delene ikke alltid passer helt sammen så du må lirke under montering. Og det er ALLTID noe som mangler
lillesky Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 For unge mennesker i startfasen er det billige møbler som gjelder fremfor kvalitet. Dessuten, hvis du satser på moderne (og ikke klassiske ting), så er det som regel folk bruker i noen år, og da trenger ikke ting vare i 10 år. Og, ha små-stæsj avdeling! Med små billige ting som fornyer stua på et blunk. Lykke til!!
sixx Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 hva ser unge mennesker etter når dere handler møbler? ← Er det kjøpegruppen du ønsker å nå? Det er iallefall ikke den mest kjøpesterke gruppen.
Gjest MissDoIt Skrevet 12. juli 2005 #6 Skrevet 12. juli 2005 Aldersgruppen 25-45, men egentlig alle....kommer an på hva slags stil man liker. Kvaliteten er mye bedre enn Ikea...Italienske, danske og asiatiske produsenter. Det blir noe små-stæsj ja, men ikke hovedfokus.
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Ikke bare flatpakker. Møbler som er stilige,billige og kvalitet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå