Gå til innhold

"Praten"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går man egentlig frem når man skal ta "praten" m/ en man har datet en stund? 

Anonymkode: 5602d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å si "hva synes du om meg til nå?" :)

Anonymkode: 44d4e...a3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt etter som, men har som reglet åpnet med å si noe om hvor jeg selv står. At jeg trives, godt humør om dagene, tar meg i å glede meg til å se han, kanskje at jeg har kjent på litt sjalusi. Disse tingene har gjort at jeg innser at..... 

Hva tenker du.....? 

Anonymkode: 8b2b8...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa etter to uker; "du, dette funker veldig bra, jeg har lyst til å slutte å kalle meg singel". Det er 12 år siden. 

Hadde svaret vært nølende ville jeg jo visst hvor jeg stod. Eller han hadde vært av typen jeg ikke takler, som ikke klarer å si ting rett ut. Så man har jo ingenting å tape. 

Noe han også har sagt igjen og igjen etterpå. Første forhold uten krangler om bursdager, valentinesdag, blomster, og alt annet han "burde" ha forstått. 

Anonymkode: e5ce2...58b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hunmedham skrev:

Hvorfor må man "ta praten"?

Når vet man at man er eksklusive og at ingen dater andre, men er klar for å forplikte seg?

Anonymkode: b7b7c...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kruspersilletaco

Jeg spurte bare rett ut. Er vi sammen nå eller? Vi hadde på forhånd, tidlig i datingfasen, sagt begge to at vi letet etter noe seriøst. Og da følte jeg at vi var på vei dit så spurte bare rett ut. Tror det var etter et par mnd med dating

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...