Gjest snuppelille Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Det er på tide å kjøpe inn litt nytt "utstyr"..... Lei av all "gammel-plasten". Men hva skal man velge!?! Det er jo et hav av ekstrautstyr å få. Lurer på om det er noen som har noe å anbefale? Det vi er ute etter er et suplement til ektesengen. Takker for hjelpen!
aline Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 The Løøøøv Swing! får du til den på en bra måte? har vært borti den en gang, og det ble mye humor og latter ut av det, men veldig lite sex.... spesiellt seansen med å skulle komme oppi det derre greiene... klatre-klatre, ett bein her og ett bein der, slippe seg... og henge der og dingle :o
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 får du til den på en bra måte? har vært borti den en gang, og det ble mye humor og latter ut av det, men veldig lite sex.... spesiellt seansen med å skulle komme oppi det derre greiene... klatre-klatre, ett bein her og ett bein der, slippe seg... og henge der og dingle :o Øvelse gjør mester
aline Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Øvelse gjør mester sant, har ikke tilgang lenger nå da, så det får bli. men moro var det.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Har ikke prøvd, men jeg ønsker meg masse, den ser dritmorsom ut :D
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #8 Skrevet 7. juli 2005 Det er skikkelig morsomt og veeeldig bra når man blir "kjent" med den Det eneste jeg har problem med, er å få til å stå på hodet.. for det sies jo at det skal "bringe deg til uante høyder" hvis man får en stor O da Vil bare legge til at dette ikke er noe leketøy ved en ONS, for snakk om å brette seg ut!!
smidja Skrevet 7. juli 2005 #9 Skrevet 7. juli 2005 Heeelt enig!! Skjønner at jeg er helt grønn her, hva i alle dager er dette for noe?
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 Det er rett og slett en huske som henges i taket, hvor du kan gjøre det meste fra en "Kama sutra"-bok
Gjest Milah Skrevet 7. juli 2005 #11 Skrevet 7. juli 2005 Har ikke prøvd, men jeg ønsker meg masse, den ser dritmorsom ut :D Jeg også..
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #12 Skrevet 7. juli 2005 Et alternativ for oss fattige/gjerrige kan jo være lekeplass om natta, men det blir helt galt igjen
Cronos Skrevet 7. juli 2005 #13 Skrevet 7. juli 2005 Et alternativ for oss fattige/gjerrige kan jo være lekeplass om natta' date=' men det blir helt galt igjen[/quote'] fattige, gjerrige og kåte
Gjest snuppelille Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 Et alternativ for oss fattige/gjerrige kan jo være lekeplass om natta' date=' men det blir helt galt igjen[/quote'] Hehe, vi har jo vårt eget private huskestativ rett utenfor døren....... Ja, nå har det blitt mørkt ute git.....!
Gjest Bassanova Skrevet 7. juli 2005 #15 Skrevet 7. juli 2005 Har ikke prøvd' date=' men jeg ønsker meg masse, den ser dritmorsom ut :D[/quote'] Er jo hendig det da, med utstyr som du mer eller mindre trenger ingeniør-utdannelse for å komme både inn i og ut av.
Gjest Bassanova Skrevet 7. juli 2005 #16 Skrevet 7. juli 2005 Forresten, er nicket ditt fra South Park? Jeg bare *elsker* episoden med Towelie. (falsett) "You wanna get hi?" Også når han begynner å trykke melodien til 'Funky Town' på det kodepanelet..
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2005 #17 Skrevet 8. juli 2005 Helt riktig ;---D Han er sjefen over alle håndklær!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå