Gå til innhold

leksaker

Fremhevede innlegg

Gjest snuppelille
Skrevet

Det er på tide å kjøpe inn litt nytt "utstyr"..... Lei av all "gammel-plasten". Men hva skal man velge!?! Det er jo et hav av ekstrautstyr å få. Lurer på om det er noen som har noe å anbefale? Det vi er ute etter er et suplement til ektesengen. Takker for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
The Løøøøv Swing!

får du til den på en bra måte?

har vært borti den en gang, og det ble mye humor og latter ut av det, men veldig lite sex....

spesiellt seansen med å skulle komme oppi det derre greiene... klatre-klatre, ett bein her og ett bein der, slippe seg... og henge der og dingle :o :grinele:

Skrevet
The Løøøøv Swing!

Heeelt enig!! :sjarmor:

Skrevet

får du til den på en bra måte?

har vært borti den en gang, og det ble mye humor og latter ut av det, men veldig lite sex....

spesiellt seansen med å skulle komme oppi det derre greiene... klatre-klatre, ett bein her og ett bein der, slippe seg... og henge der og dingle :o :grinele:

Øvelse gjør mester :wink:

Skrevet

Øvelse gjør mester  :wink:

:ler: sant, har ikke tilgang lenger nå da, så det får bli.

men moro var det. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke prøvd, men jeg ønsker meg masse, den ser dritmorsom ut :D

Skrevet

Det er skikkelig morsomt og veeeldig bra når man blir "kjent" med den :wink:

Det eneste jeg har problem med, er å få til å stå på hodet.. for det sies jo at det skal "bringe deg til uante høyder" hvis man får en stor O da :hoho:

Vil bare legge til at dette ikke er noe leketøy ved en ONS, for snakk om å brette seg ut!! :hoho:

Skrevet

Heeelt enig!! :sjarmor:

Skjønner at jeg er helt grønn her, hva i alle dager er dette for noe?

Skrevet

Det er rett og slett en huske som henges i taket, hvor du kan gjøre det meste fra en "Kama sutra"-bok :sjarmor:

Gjest Milah
Skrevet
Har ikke prøvd, men jeg ønsker meg masse, den ser dritmorsom ut :D

Jeg også.. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Et alternativ for oss fattige/gjerrige kan jo være lekeplass om natta, men det blir helt galt igjen

Skrevet
Et alternativ for oss fattige/gjerrige kan jo være lekeplass om natta' date=' men det blir helt galt igjen[/quote']

fattige, gjerrige og kåte

Gjest snuppelille
Skrevet
Et alternativ for oss fattige/gjerrige kan jo være lekeplass om natta' date=' men det blir helt galt igjen[/quote']

Hehe, vi har jo vårt eget private huskestativ rett utenfor døren....... :sjarmor: Ja, nå har det blitt mørkt ute git.....!

Gjest Bassanova
Skrevet
Har ikke prøvd' date=' men jeg ønsker meg masse, den ser dritmorsom ut :D[/quote']

Er jo hendig det da, med utstyr som du mer eller mindre trenger ingeniør-utdannelse for å komme både inn i og ut av. :ler:

Gjest Bassanova
Skrevet

Forresten, er nicket ditt fra South Park? Jeg bare *elsker* episoden med Towelie. (falsett) "You wanna get hi?" :ler: Også når han begynner å trykke melodien til 'Funky Town' på det kodepanelet.. :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Helt riktig ;---D Han er sjefen over alle håndklær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...