AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg skal på bilferie med min litt eldre bil. Har bare ansvarsforsikring på den. Kan det være lurt å koste på seg Full kasko og toppdekning for et par måneder i sommer/høst for å få ting dekket om noe skjer? Anonymkode: 55613...9ed
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Vet ikke helt hva du tenker du vil ha dekket? Kasko dekker i utgangspunktet skader på egen bil som at du riper opp døra etc. Det dekker ikke repetisjoner fordi bilen havarerer etc. Full kasko er ofre helt unødvendig uansett hva på en eldre bil. Delkasko koster ofte ikke så mye mer enn ansvar og kan være greit å ha også på eldre bil. Den dekker ofte ting som innbrudd, tyveri av bil, bilbrann og steinsprut, og ofte har du veihjelp inkludert. Tenker det siste er det viktigste på bilferie med eldre bil, men det kan du også få gjennom NAF medlemsskap. Anonymkode: bdbc8...958 2
Parv Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Hvis du skal på bilferie ville jeg vurdert en delkasko om du er redd for å bli stående langs veien pga havari. Kasko ville jeg valgt om du er avhengig av bilens verdi, og er redd for å kjøre på vilt eller kjøre ut for eks. Alternativt kan vel et NAF-medlemskap holde om det kun er veihjelpa som er viktig for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå