AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #81 Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, hunder slikker hverandre, hunder liker oralsex. Oppvokst med en hund som elsket å slikke valpen sin i rumpa ofte og lenge. Hundene var av samme kjønn. Æsj! Har også opplevd at hunden stjal seg ett kyss, var ikke forberedt på dette og hadde munnen åpen akkurat da. Fysj og fysj, kjempe ekkelt. Glad i hunden, men ville ikke kline med den Nei hunden er ikke oppdratt til å slikke andre i fjeset, men så gjorde den som den selv ville Anonymkode: b8f39...bcd Kjenner jeg blir skikkelig kvalm bare ved tanken 🤢 Anonymkode: 9c654...3f3 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #82 Skrevet 9. juli 2020 Nå raser mamma dyr politiet her😂 snart skal vi lage en barnehage mener Hundehage for hundene og Anonymkode: e51e6...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #83 Skrevet 9. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, hunder slikker hverandre, hunder liker oralsex. Oppvokst med en hund som elsket å slikke valpen sin i rumpa ofte og lenge. Hundene var av samme kjønn. Æsj! Anonymkode: b8f39...bcd Jeg håper virkelig at du tuller. Hunden din slikket ikke valpen sin i rumpa fordi den likte oralsex og var homofil og pedofil. Den hadde høyst sannsynligvis problemer med å håndtere våtservietter og vaskekluter, men ville likevel holde valpen ren. Anonymkode: 1dad9...f8d 13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #84 Skrevet 9. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nå raser mamma dyr politiet her😂 snart skal vi lage en barnehage mener Hundehage for hundene og Anonymkode: e51e6...b6a Det finnes hundebarnehager. Bor du under en stein? Anonymkode: 1dad9...f8d 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #85 Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper virkelig at du tuller. Hunden din slikket ikke valpen sin i rumpa fordi den likte oralsex og var homofil og pedofil. Den hadde høyst sannsynligvis problemer med å håndtere våtservietter og vaskekluter, men ville likevel holde valpen ren. Anonymkode: 1dad9...f8d Valpen var tenåring vil jeg påstå, stueren for lengesiden. Dyr er homofile og liker oralsex. De ser ikke problemet med det Anonymkode: b8f39...bcd 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #86 Skrevet 9. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Valpen var tenåring vil jeg påstå, stueren for lengesiden. Dyr er homofile og liker oralsex. De ser ikke problemet med det Anonymkode: b8f39...bcd Jeg ser heller ikke problemet med å være homofil og/eller like oralsex. Var menneske sist jeg sjekket. Anonymkode: 1dad9...f8d 6
Frøyamor Skrevet 9. juli 2020 #87 Skrevet 9. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå raser mamma dyr politiet her😂 snart skal vi lage en barnehage mener Hundehage for hundene og Anonymkode: e51e6...b6a Hunde barnehage FINS HER JEG BOR! Du leverer før jobb, henter etter. Stakkars babyen kan jo ikke vær aleine hjemme en hel arbeidsdag! 😂🤦🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #88 Skrevet 9. juli 2020 4 minutter siden, Frøyamor skrev: Hunde barnehage FINS HER JEG BOR! Du leverer før jobb, henter etter. Stakkars babyen kan jo ikke vær aleine hjemme en hel arbeidsdag! 😂🤦🏼♀️ Mange hunder sliter med separasjonsangst. Langt bedre at de får komme et sted på dagtid der noen gir dem oppmerksomheten og aktiviseringen de trenger. Har man råd så er det jo supert. Eller foretrekker du at hundene flyr veggimellom hjemme, fulle av angst? Du hadde sikkert klaget om nabohunden bjeffet og peip åtte timer for dagen og. Anonymkode: e667c...21f 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #89 Skrevet 9. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, hunder slikker hverandre, hunder liker oralsex. Oppvokst med en hund som elsket å slikke valpen sin i rumpa ofte og lenge. Hundene var av samme kjønn. Æsj! Har også opplevd at hunden stjal seg ett kyss, var ikke forberedt på dette og hadde munnen åpen akkurat da. Fysj og fysj, kjempe ekkelt. Glad i hunden, men ville ikke kline med den Nei hunden er ikke oppdratt til å slikke andre i fjeset, men så gjorde den som den selv ville Anonymkode: b8f39...bcd Du har jo ikke peiling på hund ref.oralsex på egen valp. Her er det du som tillegger hunden å være samme rase som oss Anonymkode: b3702...7db 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #90 Skrevet 9. juli 2020 Jeg er sterkt uenig med deg. Jeg og samboer prøvde i mange år å få barn, men lykkes aldri. Til slutt gav vi opp og fikk oss hund. Hunden vår er for oss barnet vårt. Han er det nærmeste vi kommer et barn og han er høyt elsket. Han får riktignok ikke spise av skåler på bordet, slikke oss i fjeset eller sove i sengen vår, men han er en sofagris som er bortskjemt men veloppdragen. Han er vår store stolthet som vi bruker masse penger, tid, energi og kjærlighet på. For oss er han barnet vårt. At du ikke forstår at det kan ligge ting bak atferden til mennesker får være din sak. Han er forøvrig langt mer veloppdragen enn samtlige barn jeg kjenner 😊 Anonymkode: ae5b4...601 15
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #91 Skrevet 9. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo ikke peiling på hund ref.oralsex på egen valp. Her er det du som tillegger hunden å være samme rase som oss Anonymkode: b3702...7db Mulig det er rett i det du sier, men jeg trodde seriøst hunder liker å ha oralsex med samme kjønn. Mange dyrearter gjør det. Er det nytt at hunder driver innavl? Jeg har ikke lest meg opp for å forstå deres språk som mange hunderaser gjør. Jeg vokste opp med hundene som barn. Anonymkode: b8f39...bcd
frogger Skrevet 9. juli 2020 #92 Skrevet 9. juli 2020 5 hours ago, Lisaaaaa said: Du vet at du kan bli straffet for å redde katten din fremfor et menneske? § 287. Forsømmelse av hjelpeplikt Med bot eller fengsel inntil 6 måneder straffes den som unnlater a) etter evne å hjelpe en person som er i åpenbar fare for å miste livet eller bli påført betydelig skade på kropp eller helse Hadde med glede tatt den straffen for å redde min hund 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #93 Skrevet 9. juli 2020 Ikke hunderaser, men hundemammaer. Nå er dette helt avsporing og hører sikkert under en annen tråd. Sorry for det Anonymkode: b8f39...bcd
Frøyamor Skrevet 9. juli 2020 #94 Skrevet 9. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange hunder sliter med separasjonsangst. Langt bedre at de får komme et sted på dagtid der noen gir dem oppmerksomheten og aktiviseringen de trenger. Har man råd så er det jo supert. Eller foretrekker du at hundene flyr veggimellom hjemme, fulle av angst? Du hadde sikkert klaget om nabohunden bjeffet og peip åtte timer for dagen og. Anonymkode: e667c...21f Bor heldigvis i boretslag det hund ikke er tiltatt så slipper den problemstillinga
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #95 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, Frøyamor skrev: Bor heldigvis i boretslag det hund ikke er tiltatt så slipper den problemstillinga Hvordan klarte dere det? Her i blokka har folk hunder, katter og kaniner, og jeg hater det. Folk kommer med det ene dyret etter det andre selv om det står at dyr i borettslaget husregler at det er forbudt med dyr Anonymkode: b4dfd...c06 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #96 Skrevet 10. juli 2020 Du er meget spesiell, ts. At folk behandler dyrene sine bra er en god ting. Merkelig at du reagerer på dette. Har selv barn, og katter. Når folk spør meg og mannen om hvor mange barn vi har så svarer vi: to kattebarn og ett menneskebarn. Vi tar godt vare på alle 3 barna våre Vet godt forskjellen mellom et dyr og et barn, og målet vårt er at alle som bor i dette huset skal ha gode liv. Kattene går inn og ut som de vil og de gjør sine kattegreier, men de er like mye en del av familien vår. At du reagerer på at andre er glade i dyrene sine sier mer om deg. Anonymkode: fbbeb...310 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #97 Skrevet 10. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har hund, men hun får ikke ligge i senga eller sofaen, for hun er en hund. Hun har 2 hundesenger og ett mykt teppe tilgjengelig. Hun er ikke mindre elsket bare for hun ikke får ligge i senga eller sofaen. Og det å slikke skåler eller i ansiktet er veldig uhygienisk og ikke lov da jeg har sett henne spise bæsj.😆 Anonymkode: 3edec...3a7 Folk sleiker hverandre i rompehullet også 😟 Anonymkode: 1b38a...eeb
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #98 Skrevet 10. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom man har god empati med dyr og forstår dem, så knytter man lett et sterkt forhold til det. Det kan være like sterkt som det mellom mennesker som forstod hverandre kun delvis. At du hadde blitt irritert sier mer om deg og hvordan du forventer at din sorg skal være hovedfokuset og hvordan dine følelser er de eneste riktige. Når det er sagt, så har jeg aldri opplevd at folk drar opp tema om sorg av tap av barn overalt, eller at andre snakker om sin sorg etter de har gjort det. Så den situasjonen har ganske lav sannsynlighet for å faktisk skje, og jeg har aldri opplevd den selv. Anonymkode: d536c...ae0 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Å irritere seg over kjærligheten andre har til hunden sin må jeg nesten si er noe av det mest uempatisk jeg har hørt..... Anonymkode: 15f2a...7a3 DETTE! Kjærlighet er kjærlighet, og sorg er sorg. At noen ikke elsker dyrene sine, betyr ikke det at andre ikke kan elske de like mye som barna sine - det betyr kun at de har mer empati og kjærlighet å gi enn de som ikke "forstår" dette. Såklart kan man elske dyr like mye som barn/mennesker. Mennesker er også en dyreart, og barn og dyr har ganske likens hjernekapasitet og forståelse. Anonymkode: a1ca9...7b4 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #99 Skrevet 10. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Også de som kaller seg mamma og pappa til dyrene sine😂 Ingenting får meg til å himle mer enn noen som feks roper på hunden sin: "kom til mamma da!" Det høres så utrolig teit ut!!! Anonymkode: 47af3...a42 Eller når «besteforeldre» til hunden sier: kom til mormor 🙃 Anonymkode: f64eb...355
Arktis Skrevet 10. juli 2020 #100 Skrevet 10. juli 2020 Jeg synes at folk som nekter katt/hund å nærme seg sofaen virker uempatiske 😜. 4
Anbefalte innlegg