Gå til innhold

Abonnerer du/kjøper du fast noen blader?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke(t) og hvorfor? ☺️ Ser etter inspirasjon til nytt lesestoff jeg kan ha utbytte av 

Anonymkode: 74e56...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

abonnerer på hjemmet og allers og kk.   

Anonymkode: a8885...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Lev Landlig.

Anonymkode: 4371d...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sluttet for mange år siden, men før det abonnerte jeg på Illustrert Vitenskap.

Anonymkode: 8dcc7...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Abonnerer ikke på noe fast, men hvis jeg kjøper blader så kjøper jeg Hjemmet eller tegneserien Kollektivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset abonneres det kun på Donald duck 😁

Anonymkode: 94732...3f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Aftenposten Innsikt og The Economist

Anonymkode: 584db...8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerte for noen år siden på Illustrert Vitenskap en kortere periode, men sa opp da ab.tiden opphørte.

Etter det abonnerte jeg en stund på bladet Historie, og det var faktisk veldig interessant. Kunne tenke meg det igjen, nå når jeg tenker på det, faktisk.

EDIT;

da har jeg bestilt meg ett 1-års abonnement på bladet HISTORIE igjen. Det blir spennende lesning :)

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kuttet ned nå pga økonomi, men trivdes veldig godt med Innsikt og Historie fra Aftenposten! Mat fra Norge var også veldig allright!

Plot hadde mange interessante artikler og temaer.

Vurderer Altså, eller hva det nye magasinet heter, men det må i så fall bli etter jul.

 

Så nå er det bare Aftenposten fredag (med A-magasinet) og Aftenposten Junior til ungene, som dumper ned i postkassa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Skeeter said:

Har kuttet ned nå pga økonomi, men trivdes veldig godt med Innsikt og Historie fra Aftenposten! Mat fra Norge var også veldig allright!

Plot hadde mange interessante artikler og temaer.

Vurderer Altså, eller hva det nye magasinet heter, men det må i så fall bli etter jul.

 

Så nå er det bare Aftenposten fredag (med A-magasinet) og Aftenposten Junior til ungene, som dumper ned i postkassa!

Jeg mistet all respekt for Aftenposten Innsikt etter at jeg leste en artikkel (som omhandlet bransjen jeg jobber i) som var full av feil og med særdeles tvilsomme kilder... 

Jeg pleier å kjøpe Hytteliv, som jeg lar ligge på hytta. De samme artiklene er like aktuelle (evt uaktuelle, kommer an på hvordan man ser det) 5 år etterpå😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

              Ingen! :nigo: #stolt, sommerhvit og motstandsdyktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Syn og segn, Fett, Norsk Shakespeare- og teatertidsskrift, Josimar, Historiskan, Tidsskriften Opera, Vi läser og The New Yorker  - og er a jour med lesingen i nokså varierende grad :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser aldri blader mer, men abonnerte på mange blader på tidlig 2000-tall. Mag, Inside, Det nye, Woman, Cosmopolitan, Elle osv. Ikke alle på en gang da :) Abonnerte også på Costume i mange år, men mange år siden jeg kuttet det ut. Har også abonnert på Illustrert Vitenskap. Savner å lese blader, egentlig, men blir til at jeg aldri kjøper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får et blad en gang i måneden fordi jeg betaler for et fagforeningsmedlemsskap. 

Anonymkode: 30e80...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...