Gå til innhold

Jeg vil bare ha ghosten tilbake!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mnd er gått og det blir jo bare vondere og vondere! Jeg ønsker så fælt å få han tilbake at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg 😞

Han har meg enda på SoMe og det er like før ydmykelsen blir komplett og jeg sender en melding. Alt var bare helt fantastisk og vipps,null kontakt. Skjønner ingenting,absolutt ingenting 🥺

Anonymkode: 52a67...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre, se deg ikke tilbake.

Anonymkode: 9acc0...eaa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Han er ikke verdt  det. 

Endret av AthenaRavenLuna
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosting er så usunt! Tenk så vanskelig folk som goster har det. De klarer jo ikke møte et problem eller utfordring. De bare stikker av! Det går jo ikke bra i lengden. Ting kan se bra ut på utsiden, men man har det ikke godt inni seg når man lever slik!
 

Hadde prøvd å stakkarsliggjøre han slik. Ikke tenk på de fine tingene (som du mest sannsynlig gjør nå, og kan ikke tenke deg noe som er feil med han) Tenk på de negative sidene. Forsterk dem og bygg videre på dem. Om du ikke kommer på noe, tenk på hvordan han stakk uten å gi en grunn. Tenk på hvordan han bare hadde stukket av når ting ble vanskelig. Da forsvinner lengselen og du gir deg selv en sjanse til å komme videre.

Anonymkode: 023be...aa3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mnd er gått og det blir jo bare vondere og vondere! Jeg ønsker så fælt å få han tilbake at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg 😞

Han har meg enda på SoMe og det er like før ydmykelsen blir komplett og jeg sender en melding. Alt var bare helt fantastisk og vipps,null kontakt. Skjønner ingenting,absolutt ingenting 🥺

Anonymkode: 52a67...eeb

Huff ghosting er altså så stygt. Man blir helt fucka opp i hodet av det. Men du må bare fjerne han fra some. Er det eneste som hjelper. Få vekk alt som minner deg om han og kom deg videre. Han er ikke verdt det. Hadde han vært det, hadde han ikke gjosta deg. Han er en egoistisk feig drittperson

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en feig dritt.

Anonymkode: 7f356...902

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan fortelle deg hva som skjer om du tar kontakt. 

1. Han svarer ikke.

2. Han svarer, later som ingenting har skjedd, flørter på og er på, om han føler for det. Du hekter deg ytterligere fast i ham. Han går lei/finner noe annet å styre med, og snur ryggen til deg igjen. Du blir mer desperat etter ham og hans bekreftelse og går og lengter, savner, kjenner suget mot ham, og sender til slutt melding igjen. Rinse repeat, i mange år frem. 

Ikke gjør det. Han er ikke verdt det og han DRITER i deg når det passer ham. 

Anonymkode: 93054...450

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Slettet han nå og alle sporene etter meg. Men kan ikke si at det hjelper. Jeg har bare vondt i magen!  jeg vet han er en idiot av en annen verden og ikke vil jeg ha det i livet mitt,men så var han jo ikke idiot når vi var sammen. Han var bare fantastisk på alle måter og det er det som er så vanskelig. 

Men slaget er tapt og livet går vell videre uten han selv om det gjør vondt i hele meg. Hadde jeg bare fått en bitteliten forklaring!! Faen ta folk som ghoster,karma is a bitch..

Anonymkode: 52a67...eeb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, se det sånn at du faktisk ikke trenger han og du er mye mer sterkere enn han. Den eneste melding du kan sende er å si ifra at slik behandler man ikke andre mennesker. Vet st ghosting gjør veldig vondt. Men prøv å hev deg over det. Han er den store kron idioten. Du fortjener mye bedre. Gir deg en stor og varm klem😇❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig vondt når det ikke går som du villle. Er litt i samme situason selv, og kjenner jeg så gjerne ville prøve mer. Gutten jeg prata med ville ikke, og sa at han ikke vari nteressert. Ekstra vondt fordi han ble så sinna til slutt, rett og slett forbanna. Ihvertfall sånn det ble tolket over meldinger. Vi kom jo aldri lenger, så jeg føler i tillegg til å kjenne på avvisning, at jeg ikke har lov til å være deprimert og lei meg og kjenne på et tap-Når det kun var over SOME. Men likevel, så ønsker jeg han tilbake. Har han også på SOME, og sjekker han ut. Så vet det er tøft, men ville han ikke,så får du heller ikke noe. 

Det verste er å kjenne på at du går glipp av noe,synes jeg. Føler at for noen,så er det jo sånn livet er, at de møter opp til en som faktisk er interessert og har kjæreste. Skjønner at det er kjipt, og er litt i samme båt-Men det er desverre ikke sånn fra hans side, og da hadde et forhold blitt umulig.

Mulig jeg missforstår deg, og at det ikke er et knust forhold som er vondt, men selve ghostingen?

Hvis han er der hvor han tror han kan si og gjøre akkurat som han vil,uten at det skal treffe deg på noensomhelst måte-Så enten er dere en dårlig match, eller så har han rett og slett aldri vært såpass interessert og har lyvd til deg om interesse og /eller intensjoner hele veien

Anonymkode: 90d1c...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Slettet han nå og alle sporene etter meg. Men kan ikke si at det hjelper. Jeg har bare vondt i magen!  jeg vet han er en idiot av en annen verden og ikke vil jeg ha det i livet mitt,men så var han jo ikke idiot når vi var sammen. Han var bare fantastisk på alle måter og det er det som er så vanskelig. 

Men slaget er tapt og livet går vell videre uten han selv om det gjør vondt i hele meg. Hadde jeg bare fått en bitteliten forklaring!! Faen ta folk som ghoster,karma is a bitch..

Anonymkode: 52a67...eeb

Samme gjorde jeg men klarte d ikke i lengden så endte med kaffe forrige uke etter ett år siden sist. Er noen som bare hekter seg fast😂😂

Anonymkode: 46af1...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig vondt når det ikke går som du villle. Er litt i samme situason selv, og kjenner jeg så gjerne ville prøve mer. Gutten jeg prata med ville ikke, og sa at han ikke vari nteressert. Ekstra vondt fordi han ble så sinna til slutt, rett og slett forbanna. Ihvertfall sånn det ble tolket over meldinger. Vi kom jo aldri lenger, så jeg føler i tillegg til å kjenne på avvisning, at jeg ikke har lov til å være deprimert og lei meg og kjenne på et tap-Når det kun var over SOME. Men likevel, så ønsker jeg han tilbake. Har han også på SOME, og sjekker han ut. Så vet det er tøft, men ville han ikke,så får du heller ikke noe. 

Det verste er å kjenne på at du går glipp av noe,synes jeg. Føler at for noen,så er det jo sånn livet er, at de møter opp til en som faktisk er interessert og har kjæreste. Skjønner at det er kjipt, og er litt i samme båt-Men det er desverre ikke sånn fra hans side, og da hadde et forhold blitt umulig.

Mulig jeg missforstår deg, og at det ikke er et knust forhold som er vondt, men selve ghostingen?

Hvis han er der hvor han tror han kan si og gjøre akkurat som han vil,uten at det skal treffe deg på noensomhelst måte-Så enten er dere en dårlig match, eller så har han rett og slett aldri vært såpass interessert og har lyvd til deg om interesse og /eller intensjoner hele veien

Anonymkode: 90d1c...fa9

Plukk opp din egen tråd igjen og slutt å kuppe alle andres problemstillinger. 

Anonymkode: 368eb...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme gjorde jeg men klarte d ikke i lengden så endte med kaffe forrige uke etter ett år siden sist. Er noen som bare hekter seg fast😂😂

Anonymkode: 46af1...37c

Hvordan holdt dere kontakten etter at det ble avslutta? 

Hvordan ble det seg naturlig å ta en kaffe? 

Anonymkode: 90d1c...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Plukk opp din egen tråd igjen og slutt å kuppe alle andres problemstillinger. 

Anonymkode: 368eb...0c4

Hæ? 

Hvor har jeg stilt en problemstilling? 

Deler sverfsringer og snakker om hva jeg vil, uten å måtte få godkjennelse fra deg. 

Anonymkode: 90d1c...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plukk opp din egen tråd igjen og slutt å kuppe alle andres problemstillinger. 

Anonymkode: 368eb...0c4

Hva feiler det deg? Du har vel på ingen måte grunnlag for å si at vedkommende kupper alle andres problemstillinger 🤔

Anonymkode: d0d36...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det deg? Du har vel på ingen måte grunnlag for å si at vedkommende kupper alle andres problemstillinger 🤔

Anonymkode: d0d36...6b2

❤️

Anonymkode: 90d1c...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det deg? Du har vel på ingen måte grunnlag for å si at vedkommende kupper alle andres problemstillinger 🤔

Anonymkode: d0d36...6b2

Joda. Bare les de utallige trådene og se at hun drar in Instagram fyren hun chattet med i alle. Hun har en tråd om det hun kan bruke. 

Anonymkode: 368eb...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mnd er gått og det blir jo bare vondere og vondere! Jeg ønsker så fælt å få han tilbake at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg 😞

Han har meg enda på SoMe og det er like før ydmykelsen blir komplett og jeg sender en melding. Alt var bare helt fantastisk og vipps,null kontakt. Skjønner ingenting,absolutt ingenting 🥺

Anonymkode: 52a67...eeb

Denne følelsen har jeg også hatt. Det kan være vondt.

Jeg tenker slik om dem "ser for meg dem i en gb-situasjon der de blir sprutet ned av mange menn". Da blir det lettere å komme over dem for meg faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Bare les de utallige trådene og se at hun drar in Instagram fyren hun chattet med i alle. Hun har en tråd om det hun kan bruke. 

Anonymkode: 368eb...0c4

Herrregud..Fu er for opphengt i denne fyren selv! Jeg snakker om erfaringer, og akurat HVEM denne gutten er er uinteressant.Slutt å spore av og hold deg til denne tråden som handler om avvisning, å bli likt av noen og alt som har med det å gjøre! 

Ikke lag flere avsporinger om dette nå.Uinteressant og urelevant!

Anonymkode: 90d1c...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Bare les de utallige trådene og se at hun drar in Instagram fyren hun chattet med i alle. Hun har en tråd om det hun kan bruke. 

Anonymkode: 368eb...0c4

Legger forøvring til at du sårer veldig når du snakker sånn-Og at du ikke hjelper på situasjonen. Synes du er en dust og utvilsomt en som er ute etter bråk!

Faen altså..Som om ikke avvisning gjør det tøft nok.

Du holder kjeft om unødvendige avsporing slik som dette.

Det fører ingenting godt meg seg, og du synes nok ikke dette er så gøy selv heller. Gjør jo noe om hvordan folk oppfatter deg også.

Ferdig snakka.

Anonymkode: 90d1c...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...