Gå til innhold

Astra også!


Melian

Anbefalte innlegg

Du hadde også bursdag den trettende! :o Folk må si ifra soooner, så jeg får trent stemma.. :D

Hurra for deg som har fyylt ditt år

ja deg vil vi gratulere med overståått! *pust*

Alle i ring omkring deg vi står,

og se nå vi vil marsjere.

Bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse for deg med hopp og sprett og spring.

Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere,

Gratulere!

Med dagen den trettendeeeee!

Gratulerer med overstått Astra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Synger med, uten sangstemme) nynner og nynner! Pust dypt!! Sender et rungende høyt rop i fra nord til ASTRA

Gratulerer med vel overstått dag den 13! :lol:

Klem til deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oysann!!! :oops: Nå blir jeg flau :oops:

Jeg skreiv at jeg var født på en fredag den trettende, men det er nok ikke september... :oops:

Jeg takker alle tre for oppmerksomheten, men har ærlig talt ikke gjort meg fortjent til den! Det er ca et halvt år til min bursdag :blunke:

Dere er da utrolig søte og snille da :D *Klemmer Melian, Maeve og Thea*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops! Det fikk vi ikke med oss! Det var nok en liten feil med øynene! Men vi vet du er født på en fredag den trettende, er det mars måned du har? Vi får huske på det da!! :oops:

En flau klem tilbake! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare koselig å bli gratulert 5 måneder for tidlig  :wink:  Måneden er altså februar  :)  

Klem fra Astra

Blir enkelt å huske det, for da har du bursdag dagen før dattera mi feirer sin bursdag!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera di er et skikkelig Valentinesbarn hun da :wink: Blei litt mobba for å være født nesten på valentinerdagen, da jeg var i USA. Nå har jo denne tradisjonen også kommet til Norge.

Det som er litt kjipt med å være født i midten av februar er at hver gang bursdagen er på en søndag er det jo morsdag (ja, jeg veit det er egoistisk, men da jeg var liten var det kjipt å dele dagen med noen andre). Det blir i alle fall kjekt for min kjære - da kan han kombinere disse to dagene :wink::ler:

Av og til faller bursdagen min også på fastelavenssøndag (og morsdag samtidig) og da blir det kremboller med melis - namm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Åhhh! Det hele er nok min feil! :oops:

Jeg så du også skrev du hadde bursdag fredag 13., så jeg trodde det var nå som var! Jaja, jeg skal spare stemmen min til februar jeg da... jeg må bare huske på det! Ta sangen min som gratulasjon på overetterskudd! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...