Gå til innhold

Så Bolsonaro har koronavirus  


PokemonGone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kaller det karma

Anonymkode: d7050...631

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så dør han, eller så overlever han og sier "Se! Jeg sa det bare var en forkjølelse!" ...umulig å vinne over idioter.

Endret av Tanuki
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han blir frisk igjen 🙏

Anonymkode: 0d1ad...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tanuki skrev:

Enten så dør han, eller så overlever han og sier "Se! Jeg sa det bare var en forkjølelse!" ...umulig å vinne over idioter.

Jepp, det er mine tanker også. 
 

Han kan godt overleve, men om han havner på intensiven med respirator og gjerne koma, gjør ikke det noe. 

Anonymkode: 954c1...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det er mine tanker også. 
 

Han kan godt overleve, men om han havner på intensiven med respirator og gjerne koma, gjør ikke det noe. 

Anonymkode: 954c1...d1f

Synes vel egentlig at respiratohjelp og helsehjelpen først og fremst bør gå til uskyldige syke som stolte på Bolsonaro sine uttalelser. 

Men klart, en idiotpresident er viktigere å ta vare på 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Bolsonaro ble presentert med det økende antall dødsfall av korona i Brasil svarte han «So what?».

Det sier det meste om den skurken. Han presset ut den tidligere kvinnelige presidenten med korrupsjon også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man mene så mye om andre lands statsledere egentlig? Bolsonaro er Brasils president, ikke min. Som et moralsk oppegående medmenneske ønsker jeg ham god bedring og snarlig tilfriskning. Noe annet ville være sykt. Det samme ville gjelde Trump dersom han ble syk. 

Hele konseptet med å ønske noen man ikke kjenner død er helt sykt etter mitt syn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer sikkert til å gjøre en totalt 180 grader som det Boris Johnson gjorde.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Han kommer sikkert til å gjøre en totalt 360 grader som det Boris Johnson gjorde.

Det kommer vel helt an på hvor syk han blir... 

Anonymkode: 954c1...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Han kommer sikkert til å gjøre en totalt 360 grader som det Boris Johnson gjorde.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel helt an på hvor syk han blir... 

Anonymkode: 954c1...d1f

Doh! Glem det... 360... da er man tilbake der man var 🙄 

180, da er man på motsatt side ;) 

Anonymkode: 954c1...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolsonaro er helt krise for Brasil. 

Endret av parmanoia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fortsetter selv nå etter han testet positivt å gjøre sitt beste for at urbefolkningen skal dø og legger ned veto mot alle lovforslag om å hjelpe de med koronakrisen. https://edition.cnn.com/2020/07/08/americas/brazil-jair-bolsonaro-coronavirus-intl/index.html

Endret av Frøkensina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/9/2020 at 12:36 AM, Den Sagnsomsuste said:

Hvorfor skal man mene så mye om andre lands statsledere egentlig? Bolsonaro er Brasils president, ikke min. Som et moralsk oppegående medmenneske ønsker jeg ham god bedring og snarlig tilfriskning. Noe annet ville være sykt. Det samme ville gjelde Trump dersom han ble syk. 

Hele konseptet med å ønske noen man ikke kjenner død er helt sykt etter mitt syn.

Er du ikke riktig klok? Bolsonaro er kanskje ikke "min" president, men at en så løs kanon sitter med makta over verdens største regnskog er noe hele kloden burde bekymre seg over.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Tanuki skrev:

Er du ikke riktig klok? Bolsonaro er kanskje ikke "min" president, men at en så løs kanon sitter med makta over verdens største regnskog er noe hele kloden burde bekymre seg over.

"Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv"

Noe nordmenn flest burde tenke litt over 

Endret av Mrs Robinson
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tanuki skrev:

Er du ikke riktig klok? Bolsonaro er kanskje ikke "min" president, men at en så løs kanon sitter med makta over verdens største regnskog er noe hele kloden burde bekymre seg over.

Ja jeg skulle ønske verden kunne gå sammen på en eller annen måte for å stanse den akselererende nedhuggingen og brenningen av regnskogene i Brasil som Bolsonaro står bak. Det er en global katastrofe. Utrolig nok er det deler av næringslivet og investorer selv som forsøker å stanse noe av dette nå, men det spørs om det er nok.

13 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

"Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv"

Noe nordmenn flest burde tenke litt over 

Absolutt. Det er helt grusomt hvor mange som dør i Brasil mens presidenten deres gjør alt for å motarbeide smittevern og opplysning rundt korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 18.12, PokemonGone skrev:

https://www.nrk.no/urix/brasils-president-er-smittet-med-korona-1.15082515

Med 1,68 millioner smittede og null protokoller over hele landet (hver stat i Brasil har forskjellige protokoller), dette var bare et uunngåelig spørsmål om tid.

Jeg sier ikke at jeg ønsker at han dør av det, men for å si det slik, verden er bedre uten slike høyreekstreme svin. I det minste i maktposisjoner i samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 0.36, Den Sagnsomsuste skrev:

Hvorfor skal man mene så mye om andre lands statsledere egentlig? Bolsonaro er Brasils president, ikke min. Som et moralsk oppegående medmenneske ønsker jeg ham god bedring og snarlig tilfriskning. Noe annet ville være sykt. Det samme ville gjelde Trump dersom han ble syk. 

Hele konseptet med å ønske noen man ikke kjenner død er helt sykt etter mitt syn.

Jeg bryr meg fordi Bolsonaro er en del av den høyreekstreme giften som tar makten i stadig flere land. Det er en del av en større utvikling som jeg håper vi unngår i Norge.

Faktisk er Bolsonaro en illustrasjon på hvor jævlige de høyreekstreme er, hvor mye ondskap de representerer, og hvor viktig det er å bekjempe dem. Derfor er han også relevant for oss her på berget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...