AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Jeg er forelsket, men har innsett at jeg ikke kommer til å få den personen. Jeg er ikke tøff nok til å satse, noe som kan ha noe med at den personen ikke viser noe annen interesse enn vennskapelig forhold. Jeg vil likevel beholde kontakten fordi vi har en kjemi som jeg ikke har følt med noen andre. En veldig god energi. Samtidig blir jeg lei meg noen ganger da jeg føler jeg ikke helt kommer nærmere inn på hun og hun virker veldig lite interessert. Noen ganger det det tungt å ønske noe mer da hun viser tegn til at vennskap holder. Vi begge er lesbiske, så har ingenting med legning å gjøre. Noen ganger opplever jeg en tid med avstandsforelskelse, andre ganger kan det gå over til en slags kjærlighetssorg. Jeg tror jeg har blitt bedre til å takler kjærlighetssorgen og "sjalusien" Jeg gir litt mer faen enn før fordi alle skal få lov til å bestemme over sitt eget liv og det er helt fair å ikke ønske seg noe mer enn et vennskap. Men jeg ønsker ikke å føle på en forelskelse over noen jeg mest sannsynlig ikke kan få. Men jeg vil likevel ikke kutte hun ut av livet mitt. Hun er en veldig god støttespiller for meg og er der når jeg trenger hun. Det å gi faen i en forelskelse er ikke så enkelt som å gi faen når man innser at man overtenker ting. Kan kan liksom styre følelsene sine til en viss grad, men ikke en hel forelskelse. Hvordan få en stopp på forelskelsen uten å kutte hun ut av livet? Anonymkode: eb9b5...3cf
MarieLo Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Hvorfor er denne personen ikke interessert i noe mer enn vennskap? Jeg kan bare snakke for min del, grunnen for at jeg ikke søker kjæreste er fordi jeg stort sett har dårlige erfaringer og vil ikke la meg utnytte igjen, men dersom andre viste interesse kan det jo være jeg blir interessert likevel. Og jeg gir bare betingelseløs kjærlighet, så det fungerer ikke hvis andre bare gir med forventinger fordi det blir en ubalanse da, som går ut over meg, og det vil jeg ikke, men hvis jeg skulle møte noen som klarer å gi noe betingelseløst så forandrer det mye. Merker fort når de setter mine behov før sine egne for å si det sånn, slik jeg gjør med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 7 timer siden, MarieLo skrev: Hvorfor er denne personen ikke interessert i noe mer enn vennskap? Jeg kan bare snakke for min del, grunnen for at jeg ikke søker kjæreste er fordi jeg stort sett har dårlige erfaringer og vil ikke la meg utnytte igjen, men dersom andre viste interesse kan det jo være jeg blir interessert likevel. Og jeg gir bare betingelseløs kjærlighet, så det fungerer ikke hvis andre bare gir med forventinger fordi det blir en ubalanse da, som går ut over meg, og det vil jeg ikke, men hvis jeg skulle møte noen som klarer å gi noe betingelseløst så forandrer det mye. Merker fort når de setter mine behov før sine egne for å si det sånn, slik jeg gjør med andre. Anonymkode: 2af82...e4d
MarieLo Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2af82...e4d ?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 21 minutter siden, MarieLo skrev: ? Jeg likte det bare.❤️ Beklager at det ikke kom frem slik... Anonymkode: 2af82...e4d
MarieLo Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte det bare.❤️ Beklager at det ikke kom frem slik... Anonymkode: 2af82...e4d Ingenting å beklage for, det var bare ikke så lett å skjønne hva du mente. 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå