AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #241 Del Skrevet 11. juli 2020 Ryker 5k i dyreparken billig ferie i år Anonymkode: 26791...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #242 Del Skrevet 11. juli 2020 På 10.7.2020 den 1.24, AnonymBruker skrev: Lilleputthammer er nedtur for en 5 åring, ville ha valgt Hunderfossen i stedet... Anonymkode: ef714...b7d Nedtur?! Hva er den 5 åringen vant til å oppleve til vanlig egentlig? En 5 åring er jo I den aktuelle målgruppen for Lilleputthammer. Anonymkode: 93af0...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #243 Del Skrevet 11. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi valgte charter for det var enklest med en liten 4 åring på tur. Med småbarn på slep har vi ikke tid eller ork til å farte rundt. Så vi valgte å kose oss med bamseklubb, god mat som også var barnevennlig, og fantastisk flott hotell Vi dro på noen dagsturer, og litt båtturer, men passet på å være tilbake innen leggetid på hotellet Jeg og mannen har reist mye før, da har vi vært påpasselige med å bo på lokale familiedrevne steder, traske rundt å oppleve lokal matkultur og miljø. Men som småbarnsforeldre har prioriteringslisten annerledes De tre charterturene vi har vært på hittil har kostet mellom 16000-24000. Da har det inkludert flybilletter, mat, drikke, 5 stjerners hotell i 6-12 dager Jeg anser det som god valuta for pengene. Anonymkode: 1c431...427 Vi slet oss igjennom en «Spennende ferie» med to under 3. Etter det måtte vi sette oss ned og virkelig gå igjennom hva vi har behov for og ønsker i en ferie. Da ble det charter og bamseklubb for alle penga! Barna koser seg, vi får slappet av, og det er alt vi vil! Vi vil ha luksus og avslapping. Spennende ferier med kulturopplevelser skal vi definitivt tilbake til, men ikke nå. Anonymkode: f2451...530 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #244 Del Skrevet 11. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi slet oss igjennom en «Spennende ferie» med to under 3. Etter det måtte vi sette oss ned og virkelig gå igjennom hva vi har behov for og ønsker i en ferie. Da ble det charter og bamseklubb for alle penga! Barna koser seg, vi får slappet av, og det er alt vi vil! Vi vil ha luksus og avslapping. Spennende ferier med kulturopplevelser skal vi definitivt tilbake til, men ikke nå. Anonymkode: f2451...530 Jeg kunne ikke ha vært mer enig! Vi har også valgt vekk mer spennende ferier nå mens vi er småbarnsforeldre Kommer helt sikkert til å reise til mer spennende steder når lillemann har blitt litt eldre Anonymkode: 1c431...427 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #245 Del Skrevet 12. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nedtur?! Hva er den 5 åringen vant til å oppleve til vanlig egentlig? En 5 åring er jo I den aktuelle målgruppen for Lilleputthammer. Anonymkode: 93af0...f0b Jeg ville heller valgt Hunderfossen enn Lilleputthammer til min 4-5-åring. Lilleputthammer dro vi på når hun var 2 og 3. Anonymkode: 26791...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #246 Del Skrevet 12. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en veldig primitiv hytte uten strøm og vann vi kan bruke i ferien. Tenkte å ta noen dagsturer hit og dit men ser jeg må droppe noen av planene. Er alene med to barn. Tenkte å dra til Dovre på moskussafari en dag men det koster 1350 kr for oss 3! Skjønner at guiden skal ha lønn men er jo ingen andre utgifter? Hvorfor skal det være så dyrt at folk ikke har råd til å bli med? Med mat, billetter og diesel blir det fort 2000 kr. Kan ikke svi av det på kun en dag. Anonymkode: 8be10...756 Dette er jo ingen garanti med tok bussen opp til Snøheim i fjor sommer og så moskus flere ganger fra bussen - bussjåføren tror jeg har teft for å se moskusene og stopper da bussen. Uansett vil jo det være en fin opplevelse/tur - dere kan gå tur i området rundt Snøheim. Er jo kjempefin natur rundt - en "blomsterpark" ved Kongsvoll som dere kan gå litt i. Er jo muligheter for hesteridning i området - gode sykkelmuligheter - man kan fiske ++ Anonymkode: ca640...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 12. juli 2020 #247 Del Skrevet 12. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nedtur?! Hva er den 5 åringen vant til å oppleve til vanlig egentlig? En 5 åring er jo I den aktuelle målgruppen for Lilleputthammer. Anonymkode: 93af0...f0b Tenkte faktisk det samme. Lilleputthammer passer bedre for mindre barn. For en 5-åring uten småsøsken er helt klart Hunderfossen mye mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå