Doolittle Skrevet 10. juli 2020 #21 Skrevet 10. juli 2020 På 8.7.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev: Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Der har du poenget. På 8.7.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Hadde han gjort "noe" "mot" deg, hadde han vel kanskje vært litt mer pågående og sørget for at du hadde merket ereksjonen hans ganske tydelig. På 8.7.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev: jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Det er jo tvert i mot du som presser deg mot ham. Så her må du slappe av litt. Helt greit at du synes det var ubehagelig, men det er det gode sjanser for at han gjorde også. Han gjorde deg ingenting selv om han hadde ereksjon. Det høres mest ut som om han prøvde å late som ingenting. Det er ikke en gang sikkert at det var du som var årsaken til ereksjonen. 1
3lis3 Skrevet 11. juli 2020 #22 Skrevet 11. juli 2020 På 8.7.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev: Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Anonymkode: fab10...d7e Når man danser med noen, er det vel ingenting som så deilig som å merke han han begynner å bli hard. Det tenner i alle fall meg.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #23 Skrevet 11. juli 2020 Meld fra om voldtekt, eller planlagt voldtekt! Han hadde lyst å knulle deg uten at han hadde spurt deg! Helt klart ikke greit. Han burde gått fra situasjonen med engang han merket at han ble opphisset. Anonymkode: 13026...804
Gjest Alterego666 Skrevet 12. juli 2020 #24 Skrevet 12. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Meld fra om voldtekt, eller planlagt voldtekt! Han hadde lyst å knulle deg uten at han hadde spurt deg! Helt klart ikke greit. Han burde gått fra situasjonen med engang han merket at han ble opphisset. Anonymkode: 13026...804 😂😂😂😂😂 Jeg går ut fra at dette er ironi.
Edie Skrevet 13. juli 2020 #25 Skrevet 13. juli 2020 Ryddet for kontaktannonser og svar til dette. Edie, adm.
MaestroR Skrevet 13. juli 2020 #26 Skrevet 13. juli 2020 På 8.7.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev: Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Anonymkode: fab10...d7e Hadde det vært noe tak i deg hadde du strøket litt på den
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #27 Skrevet 13. juli 2020 On 7/8/2020 at 1:40 PM, AnonymBruker said: Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Anonymkode: fab10...d7e Fin trolletråd, bare synd du har laget en identisk tidligere. Anonymkode: c4acf...930
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå