AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Anonymkode: fab10...d7e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Er du virkelig? Skal du varsle ereksjonspolitiet? Han fikk en fysisk reaksjon av å danse med en fjern, kvinnelig? slektning,og du måtte aktivt trykke deg mot ham for å merke det?? . Dere kunne til og med hatt sex, uten at så mange hadde brydd seg. Du skal være veldig glad for at du ikke kan lese folks tanker rundt omkring, både kvinner og menn. Du hadde måtte melde fra hele tida. Anonymkode: 1c50c...af4 32
Fioljenta Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Jeg skjønner at du kan synes det var litt upassende, men menn kan ikke styre når de får ereksjon. Det kan faktisk tenkes at han også synes det var litt ubehagelig i den situasjonen. Endret 8. juli 2020 av Fioljenta 22
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Er du seriøs? Anonymkode: 5ab05...dc3 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 TS, nok tøys. Juridisk er du helt på tyttebærtur. Du vil nok oppleve mye latter hvis du løfter denne frem i slekten. En av dine besteforeldres søskenbarns barnebarn. Hvis alle ledd har fått 2 barn hver, vil dere være 256 firmenninger. Tidligere generasjoner fikk mange flere barn enn 2 hver. Bor du i en bygd vil det bety at du er i slekt med alle du har gått på skolen med. Lensmannen ville fått det travelt hvis alle mandag morgen ville anmelde enhver ereksjon som hadde forekommet i bygda. Lov å bruke huet, og erkjenne at følelsene ikke er gjensidige. Slik du uttaler deg vil nok mange holde avstand. Selv et smil kan jo tolkes i all verdens retninger. Folk blir redde slike som deg. Tenk på det. Anonymkode: 1930c...7b9 3
Kaffefrøken Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Han gjør det mot? Hvor gammel er du? Ereksjon er ikke et selvstyrt valg. Har du levd under en sten? 10
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Anonymkode: fab10...d7e Åh, herregud, tror du han kan styre den selv eller? 😂😂
cmd Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Du bør varsle til han som fikk ereksjon og be om å se på i ereksjons tilstand
Bamseklemmer Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Jeg får ereksjon når jeg blir glad, så det er bare å gjøre meg glad😅😘...og jeg elsker å danse å se ansiktsuttrykket🙈
Gjest Paramount Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Bare tull alt sammen selvsagt Det er vel mer naturlig at han anmelder deg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, nok tøys. Juridisk er du helt på tyttebærtur. Du vil nok oppleve mye latter hvis du løfter denne frem i slekten. En av dine besteforeldres søskenbarns barnebarn. Hvis alle ledd har fått 2 barn hver, vil dere være 256 firmenninger. Tidligere generasjoner fikk mange flere barn enn 2 hver. Bor du i en bygd vil det bety at du er i slekt med alle du har gått på skolen med. Lensmannen ville fått det travelt hvis alle mandag morgen ville anmelde enhver ereksjon som hadde forekommet i bygda. Lov å bruke huet, og erkjenne at følelsene ikke er gjensidige. Slik du uttaler deg vil nok mange holde avstand. Selv et smil kan jo tolkes i all verdens retninger. Folk blir redde slike som deg. Tenk på det. Anonymkode: 1930c...7b9 😂😂😂 Anonymkode: d2116...d48
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Sånn er det å danse med menn, de kan få ereksjon. Man anmelder dem ikke av den grunn, men man kan avslutte og takke for dansen. Anonymkode: 4535c...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot. Anonymkode: fab10...d7e Du vet at noen ikke kan styre det? Anonymkode: 39a80...c7f 2
Gjest Ufordragelig Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 det var akkurat sånn jeg gjorde det i den alderen selv! jeg valgte aktivt ut et offer som jeg kunne sexuellt trakkasere ved å få en ereksjon mens jeg danset med vedkommende. Du burde anmelde med en gang, han burde virkelig skamme seg for den umodne oppførselen å, gud bedre, ikke klare å holde ereksjonen nede i nærkontakt med noen av det andre kjønnet i ung alder.
Gjest MrTeddy29 Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 (endret) man kan ikke styre ereksjonen.. Og det høres faktisk mere ut som DU prøvde og få han til og få stå, siden du presset deg mere inntil han.. Så egentlig, så er det du som fikk han til og få det, ikke han. Endret 8. juli 2020 av MrTeddy29
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 2 timer siden, Voksenmann40+ skrev: #agurktid Oi, tror du det var en agurk han hadde? Anonymkode: fc8b2...9cd
Voksenmann40+ Skrevet 9. juli 2020 #18 Skrevet 9. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, tror du det var en agurk han hadde? Anonymkode: fc8b2...9cd Kanskje det
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #19 Skrevet 9. juli 2020 Ikke tenk på det, det var nok hun han danset med før deg, som fikk gang på han Anonymkode: 31e15...c5c 4
Gjest Alterego666 Skrevet 9. juli 2020 #20 Skrevet 9. juli 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Han syntes med stor sannsynlighet at dette var mer ubehagelig enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå