Gå til innhold

Ubehagelig ereksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot.

Anonymkode: fab10...d7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du virkelig?  Skal du varsle ereksjonspolitiet? 

Han fikk en fysisk reaksjon av å danse med en fjern, kvinnelig? slektning,og du måtte aktivt trykke deg mot ham for å merke det?? .  Dere kunne til og med hatt sex, uten at så mange hadde brydd seg. Du skal være veldig glad for at du ikke kan lese folks tanker rundt omkring,  både kvinner og menn.  Du hadde måtte melde fra hele tida. 

Anonymkode: 1c50c...af4

• Liker 32
Skrevet (endret)

Jeg skjønner at du kan synes det var litt upassende, men menn kan ikke styre når de får ereksjon. Det kan faktisk tenkes at han også synes det var litt ubehagelig i den situasjonen.

Endret av Fioljenta
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot.

Er du seriøs?

Anonymkode: 5ab05...dc3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

TS, nok tøys. Juridisk er du helt på tyttebærtur. Du vil nok oppleve mye latter hvis du løfter denne frem i slekten. En av dine besteforeldres søskenbarns barnebarn. Hvis alle ledd har fått 2 barn hver, vil dere være 256 firmenninger. Tidligere generasjoner fikk mange flere barn enn 2 hver. 

Bor du i en bygd vil det bety at du er i slekt med alle du har gått på skolen med. Lensmannen ville fått det travelt hvis alle mandag morgen ville anmelde enhver ereksjon som hadde forekommet i bygda. Lov å bruke huet, og erkjenne at følelsene ikke er gjensidige. Slik du uttaler deg vil nok mange holde avstand. Selv et smil kan jo tolkes i all verdens retninger. Folk blir redde slike som deg. Tenk på det. 

Anonymkode: 1930c...7b9

• Liker 3
Skrevet

Han gjør det mot? Hvor gammel er du? Ereksjon er ikke et selvstyrt valg. Har du levd under en sten? 

• Liker 10
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i familieselskap i juni, mange folk i flere generasjoner. Utpå kvelden danset jeg med en firmenning av meg. Jeg er helt sikker på at han hadde ereksjon. Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil. Jeg synes det var ubehagelig. Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot.

Åh, herregud, tror du han kan styre den selv eller? 😂😂

Skrevet

Burde jeg varsle noen? Det er jo ikke sikkert det bare er meg han gjør det mot.

Du bør varsle til han som fikk ereksjon og be om å se på i ereksjons tilstand :) 

Skrevet

Jeg får ereksjon når jeg blir glad, så det er bare å gjøre meg glad😅😘...og jeg elsker å danse å se ansiktsuttrykket🙈

Gjest Paramount
Skrevet

Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt. Men jeg kjente at han hadde det og hvis jeg presset meg litt mot ham var jeg ikke i tvil.

Bare tull alt sammen selvsagt Det er vel mer naturlig at han anmelder deg.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, nok tøys. Juridisk er du helt på tyttebærtur. Du vil nok oppleve mye latter hvis du løfter denne frem i slekten. En av dine besteforeldres søskenbarns barnebarn. Hvis alle ledd har fått 2 barn hver, vil dere være 256 firmenninger. Tidligere generasjoner fikk mange flere barn enn 2 hver. 

Bor du i en bygd vil det bety at du er i slekt med alle du har gått på skolen med. Lensmannen ville fått det travelt hvis alle mandag morgen ville anmelde enhver ereksjon som hadde forekommet i bygda. Lov å bruke huet, og erkjenne at følelsene ikke er gjensidige. Slik du uttaler deg vil nok mange holde avstand. Selv et smil kan jo tolkes i all verdens retninger. Folk blir redde slike som deg. Tenk på det. 

Anonymkode: 1930c...7b9

😂😂😂

Anonymkode: d2116...d48

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det å danse med menn, de kan få ereksjon. Man anmelder dem ikke av den grunn, men man kan avslutte og takke for dansen.

Anonymkode: 4535c...fe4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at noen ikke kan styre det? 

Anonymkode: 39a80...c7f

• Liker 2
Gjest Ufordragelig
Skrevet

det var akkurat sånn jeg gjorde det i den alderen selv! jeg valgte aktivt ut et offer som jeg kunne sexuellt trakkasere ved å få en ereksjon mens jeg danset med vedkommende. Du burde anmelde med en gang, han burde virkelig skamme seg for den umodne oppførselen å, gud bedre, ikke klare å holde ereksjonen nede i nærkontakt med noen av det andre kjønnet i ung alder.

Gjest MrTeddy29
Skrevet (endret)

man kan ikke styre ereksjonen..

Og det høres faktisk mere ut som DU prøvde og få han til og få stå, siden du presset deg mere inntil han.. Så egentlig, så er det du som fikk han til og få det, ikke han.

Endret av MrTeddy29
Skrevet

#agurktid :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Voksenmann40+ skrev:

#agurktid :)

Oi, tror du det var en agurk han hadde? ;) 

Anonymkode: fc8b2...9cd

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, tror du det var en agurk han hadde? ;) 

Anonymkode: fc8b2...9cd

Kanskje det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det, det var nok hun han danset med før deg, som fikk gang på han :) 

Anonymkode: 31e15...c5c

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke sånn at han presset den mot meg eller noe, og han klådde ikke eller sa noe galt.

Han syntes med stor sannsynlighet at dette var mer ubehagelig enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...