Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var min også. Nå er hun fire måneder og her er det full rulle. Magetrening har blitt til åletrening, hun har funnet en teknikk for å dytte seg fremover. Hun skal rulle hele tiden og var rask med å legge seg på siden for å sove. 

Vi var hos kiropraktor da hun var fem uker, var et par låsninger, men det å ha fått løst de opp har ikke gjort noe fra eller til (annet enn at det sikkert er mer behagelig for henne). 

Fått kommentarer hele tiden på at hun er så med og våken. Jeg føler jo nesten jeg har gått glipp av å ha en nyfødt😅 ser venninner med disse små klumpene som bare ligger på brystet og koser i timevis. 

Anonymkode: 57198...c1e

Så artig - akkurat det jeg og samboer snakket om i går (før jeg leste dette), at vi føler ikke vi har en nyfødt en gang 😅 for hun er så sykt aktiv, og jeg har ikke opplevd den der "potetsekken" når jeg bærer henne. Hun skal se alt, løfte nakken - rett og slett en treningsøkt å ha henne på fanget eller gå med ho 🙈 mens babyene til familie og venner ligger fint å sover på brystet eller ligger rolig og kikker, så sparker vår vilt, løfter seg og lager en haug av lyder. 

Ts

Anonymkode: da14b...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...