AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Katten min bruker aldri å bæsje inne, fordi hun er ut om natta. Men i dag var hun uheldig å bæsjet inne. Jeg så henne når hun gjorde det og i «enden» av avføringen var det en del blodig slim. Ca en tskje. Avføringen var normal, ikke løs. Er det farlig? Skal jeg se det an? Kontakte dyrlege? Anonymkode: 9e001...47f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Jeg ville ringt dyrlegen og tatt med katten inn for sjekk. Anonymkode: 91ba7...6a4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Hadde ringt dyrlege med en gang for å høre hva de syns fremfor å spørre fremmede. Du veit aldri hva slags svar du får 🤷🏼♀️ Anonymkode: 78f07...420
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Giardia kanskje. Det må behandles med medisiner. Ring dyrlegen. Giardia kan føre til dårlig helse om det ikke blir behandlet. Anonymkode: b60d5...308
Scoops Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Jeg ville sjekket det,ene katten min var det sånn med og hun hadde kreft,så bedre med en sjekk for mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå