Skogkløver Skrevet 8. juli 2020 #21 Skrevet 8. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer på denne jeg også! Sleng i litt mer gulrot, litt mer kanel og en dæsj sitronsaft i, så blir den perfekt 😁 Anonymkode: a8fd1...f58 Jeg har alltid sitron i glasuren 🤩
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #22 Skrevet 8. juli 2020 Tusen takk for svar og tips dere! Da blir det gulrotkake fra det søte liv🥰 Anonymkode: 323ce...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #23 Skrevet 8. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hverken pavlova og brownies er spesielt bra dagen etter. Støtter Pautina sitt forslag👌 Anonymkode: 93027...b47 Hva? Brownies er jo mye bedre dagen etter. Blir seig uten å være klissete. Anonymkode: da0ea...d30 3
Hmmmmmm Skrevet 8. juli 2020 #24 Skrevet 8. juli 2020 Pavlova lages best dagen før. La den stå i ovnen til kjøling natten over. Kutt opp frukt i en tett boks. Bland kremen og vaniljekremen sammen rett før gjestene kommer. Da er det enkelt å dandere mens de er der
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #25 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, Skogkløver skrev: Jeg har alltid sitron i glasuren 🤩 Åh, nei! Det er så trist med de som på død og liv skal gjøre ting så "friskt". Sorry, men glasuren er mye bedre uten sitron. Kaka også. Anonymkode: 583da...742 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #26 Skrevet 8. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Brownies ja, det er lett. Tropisk aroma er også best dagen etter, men den er mer avansert. Anonymkode: c7da3...8a1 Tropisk aroma er bare kvalmende.... Du finner neppe noe bedre forslag enn gulrotkaken det linkes til lenger opp. Den er mega-god! 😋 Anonymkode: adda7...25b
Skogkløver Skrevet 8. juli 2020 #27 Skrevet 8. juli 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, nei! Det er så trist med de som på død og liv skal gjøre ting så "friskt". Sorry, men glasuren er mye bedre uten sitron. Kaka også. Anonymkode: 583da...742 🤣 en spiseskje sitronsaft fordelt på over et halvt kilo glasur gjør den ikke "frisk", den bare fremhever kremosten 😉 Rettelse: over 1 kg glasur 🤭 Endret 8. juli 2020 av Skogkløver 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå