AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Hvor viktig er det for dere med daglig kontakt m/ en dere dater under dating-fasen? Anonymkode: 8ad59...a3d
Måneskinn Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Jeg syns det er fint med en del kontakt. Kanskje ikke daglig, men gjerne noen ganger i uka mellom treff. Nå har jeg ikke datet så mye på en stund, og det er veldig variabelt med kontakt, men jeg føler det er viktig for å opprettholde interesse og å bli kjent. Liker det ikke når folk ikke melder, eller kun svarer på meldinger de får. Da føler jeg liksom at interessen ikke er helt tilstede. Men vet at noen ikke er så pratsomme på meldinger, men heller liker å prate live. De siste jeg har truffet har jeg spurt hvordan de er med kontakt og hvordan de liker det, for på den måten får jeg vite om de syns det er ok med meldinger eller ikke og i hvor stor grad jeg kan forvente noe av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Å sende hverandre meldinger hver dag mellom man møtes så tidlig bare for å prate om alt og ingenting synes jeg blir litt krampeaktig. Men endel kontakt er viktig. Usikkerheten er stor så tidlig, så setter pris på bekreftelse på at den andre fortsatt er interessert og tenker på meg. Anonymkode: 88dbf...739 1
GrønnNellik68 Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Jeg liker jevnlig kontakt.....men en må se an den andre partens mønster på meldinger da..noen skriver hele dagen og noen skriver kanskje bare på kvelden..noen skriver 1 gang i uken...og noen skriver litt nå og da... er man interessert i en i disse kategoriene så må man bare akseptere at de er sånn...eller gå videre... kommer vel an på interessen man har da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå