AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Er det skummelt? Jeg ønsker å treffe han, snakket sammen lenge, hver dag. Samtidig er jeg litt redd også.. Har vært i ett voldelig forhold tidligere og er veldig usikker når det kommer til menn og deres intensjoner. Han gir meg ikke noen grunn til å være skeptisk men jeg tenker litt på det likevel. Er det noen andre jenter her som har gjort det samme og vil dele sin erfaring? Anonymkode: c6150...949
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Dette er enbetydende med puling. Hvis du er usikker er tur i parken et bedre alternativ. Bare som et tips. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Dette er enbetydende med puling. Hvis du er usikker er tur i parken et bedre alternativ. Bare som et tips. Vil det si at han kun vil pule? Anonymkode: c6150...949
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det si at han kun vil pule? Anonymkode: c6150...949 Jupp. Om han er interessert i noe varig så ville han heller gått på kafe/restaurant, gått tur eller noe annet der man er med andre mennesker. Hotell/hjemme er lik puling. Anonymkode: b7912...a25 5
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det si at han kun vil pule? Anonymkode: c6150...949 Ja hehe.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Aw søs. Hotellrom? Ser du ikke tv? Når jeg dater seriøst så er det middag minimum. Men hvis du bare er ute etter et hook, why not. Bare pass på deg selv, ha en venninne sjekke inn ila kvelden Anonymkode: 6e9e7...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 Nei, det betyr ikke nødvendigvis at han bare vil pule, men pule vil han nok helt sikkert. Min forrige Tinderdate startet med et hotellopphold av praktiske årsaker. Vi er fortsatt sammen etter ett år. Anonymkode: 35999...f13 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det betyr ikke nødvendigvis at han bare vil pule, men pule vil han nok helt sikkert. Min forrige Tinderdate startet med et hotellopphold av praktiske årsaker. Vi er fortsatt sammen etter ett år. Anonymkode: 35999...f13 Det er samme greia her. Han bor langt unna og vi er nesten nødt til å møtes slik.. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aw søs. Hotellrom? Ser du ikke tv? Når jeg dater seriøst så er det middag minimum. Men hvis du bare er ute etter et hook, why not. Bare pass på deg selv, ha en venninne sjekke inn ila kvelden Anonymkode: 6e9e7...ce9 Jeg er ikke bare ute etter hook, blir det ende med kun det tror du? Pga hotelloppholdet? Anonymkode: c6150...949
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja hehe. Jeg tror jo ikke det da.. Ganske sykt når han må reise så langt også skulle det vært kun for å få seg mus 🤔 er egentlig ikke det jeg er redd for, det er mer overfall eller noe. Vet ikke. Anonymkode: c6150...949
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jo ikke det da.. Ganske sykt når han må reise så langt også skulle det vært kun for å få seg mus 🤔 er egentlig ikke det jeg er redd for, det er mer overfall eller noe. Vet ikke. Anonymkode: c6150...949 Tro hva du vil. 90% sjanse for at han skal pule.
GrønnNellik68 Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 Om han så vil pule så er det fortsatt lov å si nei da. Fatter ikke at det forventes det selv om man møtes på hotell?? Uskreven regel høres d ut som.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Vi møttest på hotell. Hadde snapsexet i forkant, så var ganske forventa at vi kom til å ha sex. Jeg var dritnervøs, men det gikk forsåvidt greit. Hadde masse digg sex. Men nå tror jeg han ghoster meg, så angrer kanskje litt. Han har vært veldig stille på snap siden vi møttest, kanskje et par snapper om dagen, hvor det stort sett alltid er jeg som har tatt første initiativ. Idag har det ikke vært noe, så jeg "ghoster tilbake", hvis det er noe som heter. Hadde det ikke vært for at vi bor 6 timer unna hverandre så hadde jeg nok ikke møtt han på hotell. Anonymkode: b8e5d...639
Kala Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Dere trenger jo ikke møtes på hotellet. Hva med å si til han at du er mer komfortabel med å møtes et sted utenfor hotellet for en rusletur, eller noe lignende? Si det nå, så får det være opp til han om han likevel vil komme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå