Gå til innhold

Rare smerter/ubehag i mage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca. to uker siden våknet jeg opp med en følelse i magen som jeg aldri har kjent før. Det var det første jeg merket da jeg våknet. Det føltes som om jeg hadde et sår inni magen, bak navelen, som svidde. Det gjorde vondt å trykke på magen/navelen. Smerten var tilknyttet både midt på og høyre del av magen. Jeg fryktet blindtarmbetennelse, men smertene gikk over etter et par dager og det er derfor tydelig at det ikke kan ha vært blindtarmbetennelse.

Nå er altså smertene borte og har vært det en god stund, men lurer fortsatt litt på hva det kan ha vært. Jeg vet jo at det ikke var noe farlig, med tanke på at det har gått over av seg selv. Men synes bare det er så rart, har aldri følt en lignende smerte før. Da mener jeg altså ikke at det var så ekstremt vondt, for det var det ikke, bare helt nytt og merkelig for meg. Lurer derfor på om noen har noen tanker om hva som kan ha vært årsaken til smertene/ubehaget? (Er klar over at jeg ikke får noe sikkert svar her inne, er bare nysgjerrig rett og slett). Usikker på om det er relevant, men mensen er 37 dager forsinket (er 100 prosent sikkert at jeg ikke er gravid) og går ikke på prevensjon. Lurer på om det kan ha noe med ene eggstokken å gjøre kanskje?

Anonymkode: ef3c3...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempevanskelig å svare på. Hadde du gått til legen så det vært vanskelig for hen også. Det er så sykt mye som kan gjøre vondt i magen. Du må være litt obs da, hvis det kommer tilbake. Ikke nøl med å dra til legen.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at det ble verre når jeg bøyet meg osv. Er så nysgjerrig på hva det kan ha vært. Kommer det tilbake skal jeg selvsagt dra til legen. 

TS

Anonymkode: ef3c3...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...