AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hei! Jeg er en jente på 22 år som vurderer å ta piercing i brystvorten(e). Jeg har en ganske aktiv hverdag, og lurer derfor på om det går fint å trene nylig etter å ha tatt piercingen(e)? Hvor lenge bør jeg evt. vente før jeg begynner å trene igjen? Selv om det er lenge til jeg i det hele tatt skal tenke på å få barn, har jeg vært litt redd for at det å ha hatt piercing i brystvorten kan hemme meg når det kommer til amming. Setter pris på om dere vil dele noen erfaringer i forbindelse med dette😊 Takk for svar på forhånd! Anonymkode: 83b7d...480
Maaaddepaaadde Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Du kan fint trene med en gang, jeg hadde ikke noe problem med det iallefall Amming her var heller ikke noe problem med tanke på det, her var det ungen som var problemet i stedet 😆 Men er jo forskjellige erfaringer da, men tror de fleste kan amme i ettertid. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Det går helt fint! Tok mine for snart et år siden og trente den dagen jeg tok de. Bare vær nøye med å rense de godt i dusjen. Anonymkode: c2fbb...6cd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå