Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm.. Etter å ha konfrontert han med hot/Cold oppførsel fikk jeg mld av han at han ikke føler han er helt rett for meg og vica versa da han ikke har samme behov for kontakt (så hverandre 2 ganger annenhveruke ellers bare noen få snapper hver dag)  og at jeg var for aktiv, eventyrlysten og spontan. Jeg svarte det var trist å høre, takket for 2 fine mnd med dating og ønsket han bare alt godt og håpet han fant den rette.  Så går det 5 dager ..  Og så får jeg en snapvideo av han? Jeg svarte ikke.  Dette er må 2 uker siden, og på lørdag igjen fikk jeg en ny videosnap. Svarte på denne «Fantastisk, nyyyt» men ingen svar. Hva er greia? Hvorfor sender han meg snap når vi har tatt farvel?  

Anonymkode: 99ad5...2d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvorfor du vil deg selv så vondt? Slett han og gå videre.

Anonymkode: 035a2...33e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slett han, han prøver å sørge for at du ikke glemmer han og at du forhåpentligvis havner til sengs med han igjen.

Anonymkode: d99b4...2c7

• Liker 8
Skrevet

Sikker på det ikke er sånn snapper de sender til hele lista si? Da kan du fort bli med.. har gått meg på den der..at det ikke er meg de egentlig sender til...

• Liker 2
Skrevet

Du må jo bare fjerne han fra snap. Han har vær tydelig på at han ikke er noe for deg, da lar du han gå. Enkelt og greit. Mulig at han sender til alle som Bente1234 sier, men allikevel. Fjern han like greit først som sist. 

• Liker 3
Skrevet

Tyder jo på at ts har en viss interesse fortsatt for typen da..da blir det som regel vanskelig å slette noen. 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Bente1234 skrev:

Tyder jo på at ts har en viss interesse fortsatt for typen da..da blir det som regel vanskelig å slette noen. 

TS her ...ja... dessverre :-/  jeg er fremdeles oppover ørene betatt av han jeg vet jeg burde slette og sikkert blokke?  Tenkte å la det gå litt tid å se han an, bare ikke sende noe tilbake - sånn i tilfelle han tenker på meg og angrer seg litt. Bare dumt?  Jeg faller ekstremt sjelden for noen, men denne mannen likte jeg bare sånn ordentlig godt fra første dag og føler jeg har investert mye i han allerede.

Skrevet
58 minutter siden, Bente1234 skrev:

Sikker på det ikke er sånn snapper de sender til hele lista si? Da kan du fort bli med.. har gått meg på den der..at det ikke er meg de egentlig sender til...

Kan man på noen måte se det? Når man får en snap, kan man se om den er sendt til kun deg, eller om den er sendt til alle?

(ja, jeg er helt ny på Snap)

Beklager avsporing, ts, men jeg lurer veldig :) 

Skrevet

ja hvis det er generell tekst som ikke er spesielt rettet mot deg på bildet...som ..nyter sola.... godt med mat..... ut på tur...osv osv..kan jo vær til hvem som helst.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Million said:

Kan man på noen måte se det? Når man får en snap, kan man se om den er sendt til kun deg, eller om den er sendt til alle?

(ja, jeg er helt ny på Snap)

Beklager avsporing, ts, men jeg lurer veldig :) 

Bare å ha oversikt over snapscoren til vedkommende det. Er den på 50 og du får en snap og ser den er på 70 etter det, så har han sendt til 20 andre. Hilsen ei som stalket en jeg var forelsket i for noen år siden 😂

Anonymkode: 3e98f...557

• Liker 1
Skrevet

Han ønsker vel å ha deg som back up. Slett han om du ikke ønsker kontakt. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her ...ja... dessverre 😕 jeg er fremdeles oppover ørene betatt av han jeg vet jeg burde slette og sikkert blokke?  Tenkte å la det gå litt tid å se han an, bare ikke sende noe tilbake - sånn i tilfelle han tenker på meg og angrer seg litt. Bare dumt?  Jeg faller ekstremt sjelden for noen, men denne mannen likte jeg bare sånn ordentlig godt fra første dag og føler jeg har investert mye i han allerede.

Da burde du ikke invistere meir 😊 dessuten vil du heller ha en mann som faktisk vil ha deg. 

Det alle som har vært i dine sko har til felles, er at spenninga og gnisten for denne fyren forsvinner når det bare får gå litt tid uten kontakt. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sokkar skrev:

Da burde du ikke invistere meir 😊 dessuten vil du heller ha en mann som faktisk vil ha deg. 

Det alle som har vært i dine sko har til felles, er at spenninga og gnisten for denne fyren forsvinner når det bare får gå litt tid uten kontakt. 

stemmer nok ikke på alle når man leser om folk som fortsatt har sterke følelser etter 2,5 år. 

Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 skrev:

stemmer nok ikke på alle når man leser om folk som fortsatt har sterke følelser etter 2,5 år. 

De har vel neppe bare datet i 2,5 mnd. 

Men jeg forstår ikke at noen kan være hodestups forelsket /ha sterke kjærestefølelser etter 2,5 år uten kontakt. Da går de trolig rundt og gir næring til denne personen i fantasien og tankene sine, uten å prøve å bli kvitt tankene. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å ha oversikt over snapscoren til vedkommende det. Er den på 50 og du får en snap og ser den er på 70 etter det, så har han sendt til 20 andre. Hilsen ei som stalket en jeg var forelsket i for noen år siden 😂

Uh.... det gidder jeg jo ikke, og det kan jeg umulig huske på alle og enhver. Dette spørsmålet gjaldt generelt, ikke én spesifikk person, som er lettere "å holde rede på" snapscoren på (jeg vet ikke hvor snapscore står?)

Men takk uansett 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Million said:

Uh.... det gidder jeg jo ikke, og det kan jeg umulig huske på alle og enhver. Dette spørsmålet gjaldt generelt, ikke én spesifikk person, som er lettere "å holde rede på" snapscoren på (jeg vet ikke hvor snapscore står?)

Men takk uansett 🙂 

Sånn generelt finnes det ikke noe måte å finne ut av dette på :) kun å telle snapscore til hver enkelt dessverre 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn generelt finnes det ikke noe måte å finne ut av dette på :) kun å telle snapscore til hver enkelt dessverre 

Et liiiite off topic spørsmål til..... hvor finner jeg snapscore? Hva trykker jeg på? Jeg finner ikke noe 😆

(beklager, ts!)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Million said:

Et liiiite off topic spørsmål til..... hvor finner jeg snapscore? Hva trykker jeg på? Jeg finner ikke noe 😆

(beklager, ts!)

Trykk på det lille bildet/figuren ved siden av brukernavnet til personen du skal sjekke, da står det f. eks «Håkon 1234», 1234 er antall snaps de har sendt og mottatt 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Sokkar skrev:

De har vel neppe bare datet i 2,5 mnd. 

Men jeg forstår ikke at noen kan være hodestups forelsket /ha sterke kjærestefølelser etter 2,5 år uten kontakt. Da går de trolig rundt og gir næring til denne personen i fantasien og tankene sine, uten å prøve å bli kvitt tankene. 

Alt er mulig..men sikkert ikke vanlig... mennesklige systemet er innviklet ... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...