AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Jeg dater en mann og tenker at det nærmer seg sex. Jeg liker å være glattbarbert når jeg ligger med noen, men når jeg er singel og uten en mann barberer jeg bare når jeg føler for det. Uansett, skal på date om noen dager og lurer litt på om jeg skal barbere eller ikke. Hvis jeg er glattbarbert vil han jo skjønne at jeg regnet med at vi skulle ha sex😅 Hva tenker dere? Hva med å eventuelt ha 3-dagers? Da skjønner han at jeg vanligvis barberer, men hadde ikke forberedt at vi skulle ha sex akkurat den dagen?😂 Vil gjerne vite hva dere gjør😅 Anonymkode: 34365...dba
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Mann her. Skjønner det handler om personlig preferanse, men.. jeg skulle ønske litt flere lot være å barbere. Trimme er innafor, men det er noe estetisk vakkert og faktisk opphissende med en naturlig, om enn kanskje retro, look 😁 Anonymkode: 213fe...362 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Det hadde jeg ærlig talt ikke tenkt så mye på, det er helt ubetydelig. Anonymkode: ef13b...d97
GrønnNellik68 Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Verre å komme på date med styggeste trusa man har for det skal jo bare være en date😂😂...ikke noe mer og plutselig skjedde noe helt annet 😂 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Bare å barbere seg. Noen gjør det ofte. Anonymkode: f995f...ee9 4
Hunmedham Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Hvis du tror dette kan bli noe varig, og hvis du liker å være barbert når du er i forhold, ville jeg barbert nå. Da slipper du å plutselig bli glatt etter at han først så deg med kjønnshår. Ikke noe problem at du fremstår helt glatt nå. For alt han vet barberer du regelmessig og alltid er slik. Tredagers tror jeg blir feil. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Skjønner det handler om personlig preferanse, men.. jeg skulle ønske litt flere lot være å barbere. Trimme er innafor, men det er noe estetisk vakkert og faktisk opphissende med en naturlig, om enn kanskje retro, look 😁 Anonymkode: 213fe...362 👌 Samme foretrekker mannen min. Jeg barberte da vi møttes, men han foretrekker det mer naturlig. Heldigvis! Bikinikanten shaves og dusken trimmes, men ellers ikke noe mer. Mannen sier han blir mer opphisset når det er litt hår der. ...Og etter jeg ble mor til ei jente synes jeg av en eller annen grunn det blir feil at jeg ser ut som dattera mi på 5 år nedentil, som jeg føler jeg gjør ved glattbarbering, men det er jo en annen sak... Anonymkode: 94bda...53d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg er glattbarbert vil han jo skjønne at jeg regnet med at vi skulle ha sex😅 Anonymkode: 34365...dba Hvorfor det? Det er da mange som barberer seg ofte. Eller har du kanskje allerede forklart ham ditt barberregime? 😅 Uansett er det vel ikke turnoff om du viser at du tenkte på muligheten for sex i forkant, særlig ikke om dere allerede har vært gjennom basene før. Anonymkode: fd367...5b8 1
DeLorean Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Det ligger jo litt i kortene at det kan bli sex. Barber deg du. Jeg hadde gjort det ihvertfall. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en mann og tenker at det nærmer seg sex. Jeg liker å være glattbarbert når jeg ligger med noen, men når jeg er singel og uten en mann barberer jeg bare når jeg føler for det. Uansett, skal på date om noen dager og lurer litt på om jeg skal barbere eller ikke. Hvis jeg er glattbarbert vil han jo skjønne at jeg regnet med at vi skulle ha sex😅 Hva tenker dere? Hva med å eventuelt ha 3-dagers? Da skjønner han at jeg vanligvis barberer, men hadde ikke forberedt at vi skulle ha sex akkurat den dagen?😂 Vil gjerne vite hva dere gjør😅 Anonymkode: 34365...dba Det er vel bare en bra ting. Anonymkode: 890d4...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 Jeg barberer meg nesten daglig, planlagt sex eller ei. Anonymkode: 0e777...826 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #12 Skrevet 16. juli 2020 Jeg hadde barbert meg. Liker å føle meg fresh på date selvom jeg ikke har planer om sex. Nå om sommeren er det mange som barberer seg ofte, så jeg hadde ikke sett på det som et tegn Anonymkode: 0cf11...317 2
Jdz Skrevet 16. juli 2020 #13 Skrevet 16. juli 2020 Ikke 3-dagers i alle fall, da er det bedre med trimmet busk. Har du barbert deg relativt nylig ville jeg barbert meg igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Skrevet 16. juli 2020 Hva skjedde? 😄 Barberte du deg? Ble det sex? Anonymkode: 51ea3...840
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #15 Skrevet 16. juli 2020 Fullbusk og har aldri fått en eneste klage Anonymkode: 6d542...11b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #16 Skrevet 16. juli 2020 Jeg ville ha gått for glattbarbert. Han kommer ikke til å analysere det noe særlig. Anonymkode: 14eaf...938
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå