AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hva er det med folk da? Det er så og si helt umulig å forholde seg til folk i disse gruppene- det kjeftes og bjeffes sure oppstøt hvis man i beste mening forsøker å bistå et funnet eller forsvunnet dyr. "Ta den med til dyrlegen for å sjekke cips"- "ikke gi den mat" - "heng opp plakater og let etter eier"...det er jo derfor man spør i ei elektronisk gruppe slik at korteste vei til eier kan skje via Facebook, ikke drasse rundt med syke, sultne og skadde dyr selv. Og graden av besserwissere kjenner ingen ende. Jeg setter dyrevelferd høyt og hjelper våre 4-bente venner som trenger det, men sure kjærringer gidder jeg ikke å forholde meg til. Jeg har sluttet å være aktiv i disse gruppene, men bistår hvis jeg har info. om f.eks en forsvunnet katt. Forsøker man å hjelpe er folket som har gått livets harde skole der med en gang og forteller hvordan ting egentlig skal gjøres. Skjærp dere! Anonymkode: 167af...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Elsker de fæle gruppene, Stereotypene der gir uendelig underholdning. - Uansett hva som feilen hunden eller hva du har gjort - er ALT helt feil og TS lynsjes i kommentarfeltet. - TS spør om rasetips. Alle anbefaler egen rase eller blanding helt vilkårlig av TS sitt behov eller ønske. Rolig kosehund som er med på alt? Kjøp kaukasisk ovcharka eller Alaska husky. Hund til joggeturer? Du kan banne på det er et par der som løper 10 km med mopsen sin. - Du skal ikke en gang drømme om å ha hund om du ikke planlegger å bruke 8-10 timer på tur og hjernetrim per dag. - Valper skal helst ligge inne hele dagen, og maks 5-10 min tur, og de skal forgudsjelov ikke stresses. - TS spør om noe. 400 har svart nøyaktig det samme. - TS legger ut daglige, MONSTERLANGE innlegg om den fantastiske, intelligente og snille hunden sin. Denne er visst ikke så snill som man skulle tro. Den går aldri i bånd fordi det er dyreplageri. Anonymkode: 7f2ba...66d 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 På 7.7.2020 den 17.35, AnonymBruker skrev: Hva er det med folk da? Det er så og si helt umulig å forholde seg til folk i disse gruppene- det kjeftes og bjeffes sure oppstøt hvis man i beste mening forsøker å bistå et funnet eller forsvunnet dyr. "Ta den med til dyrlegen for å sjekke cips"- "ikke gi den mat" - "heng opp plakater og let etter eier"...det er jo derfor man spør i ei elektronisk gruppe slik at korteste vei til eier kan skje via Facebook, ikke drasse rundt med syke, sultne og skadde dyr selv. Og graden av besserwissere kjenner ingen ende. Jeg setter dyrevelferd høyt og hjelper våre 4-bente venner som trenger det, men sure kjærringer gidder jeg ikke å forholde meg til. Jeg har sluttet å være aktiv i disse gruppene, men bistår hvis jeg har info. om f.eks en forsvunnet katt. Forsøker man å hjelpe er folket som har gått livets harde skole der med en gang og forteller hvordan ting egentlig skal gjøres. Skjærp dere! Anonymkode: 167af...9b6 Kjenner selv det noen ganger sitter langt inne å skrive noe, for jeg ikke ønsker å bli flådd av kommentarene. Anonymkode: 4ff84...701 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Du fremstår like koslig som de du rakker ned på Anonymkode: 3b53b...7cd
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker de fæle gruppene, Stereotypene der gir uendelig underholdning. - Uansett hva som feilen hunden eller hva du har gjort - er ALT helt feil og TS lynsjes i kommentarfeltet. - TS spør om rasetips. Alle anbefaler egen rase eller blanding helt vilkårlig av TS sitt behov eller ønske. Rolig kosehund som er med på alt? Kjøp kaukasisk ovcharka eller Alaska husky. Hund til joggeturer? Du kan banne på det er et par der som løper 10 km med mopsen sin. - Du skal ikke en gang drømme om å ha hund om du ikke planlegger å bruke 8-10 timer på tur og hjernetrim per dag. - Valper skal helst ligge inne hele dagen, og maks 5-10 min tur, og de skal forgudsjelov ikke stresses. - TS spør om noe. 400 har svart nøyaktig det samme. - TS legger ut daglige, MONSTERLANGE innlegg om den fantastiske, intelligente og snille hunden sin. Denne er visst ikke så snill som man skulle tro. Den går aldri i bånd fordi det er dyreplageri. Anonymkode: 7f2ba...66d Hahahah så sant!😂 Så rart de ikke ser det selv. Anonymkode: 4ac54...414
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå