Hunmedham Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Jeg er kvinne på 50+, gift og sånn, og er helt uten peil på dating og tinder. Men jeg er nysgjerrig på hvordan en mann vurderes av folk som er på sjekker'n. Vi snakker om bestekompisen til mannen min, som har vært single fire-fem år. Han er beskjeden og sjenert når det kommer til datingmarkedet og vil muligens ikke forstå det dersom noen signaliserte interesse for ham. Han er 52 år gammel. Kjekk kar. Høy, 190 cm, slank og ganske trent kropp. Han og mannen min løper sammen og trener styrke. Lite hår, men han bruker maskin og klipper det helt kort. Velstelt, glattbarbert i ansiktet. En sånn type som går med skjorte og jakke, business-like. Østlandsdialekt, snakker "pent". Kontorjobb, lederstilling, bra lønn - kanskje en million i året. Har høyere utdannelse. Litt sjenert og stille i sosiale settinger, men veldig morsom når han blir kjent med folk. "Gammeldagse" interesser: Bøker, musikk, aviser, samfunnsliv. Tipper han stemmer Høyre. Har sett ham hoppe i et fjellvann en gang, uten klær. Ingenting gæern't der nede, snarere tvert imot. Og han har ikke masse pels på kroppen. Han liker å lage mat og er en sånn vinfyr. Hvis jeg skal forestille meg ham i sengen, tipper jeg han er en elsker av den lidenskapelige typen. Ikke røff sex, men lenge og mye. Haha, jeg har ikke peiling. Greia er: Han har vært single i årevis. Han aner ikke hvordan han slutter å være single og trolig vil han bli værende single inntil noen sjekker ham opp så tydelig at til og med han skjønner hva som skjer. Det jeg egentlig lurer på er: Hvilken sjans har han på markedet og hva skal han gjøre, uten å leve livet sitt inntil han dumper borti noen
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Send ham til meg 😁 K40 med sans for voksne menn Anonymkode: 2fcf3...e23
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Han høres ut som en bedre utgave av meg 😁 Gode menn, i den alderen der, som er ute etter et forhold, er tydeligvis mangelvare på datingsider. Hvis han i tillegg er såpass artikulert, at han kan skrive hele setninger, og holde en samtale, så vil han fort bli snappet opp. Anonymkode: dd5e6...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Styr han heller i retning av en mer, kremt, seriøs datingnettside - i den grad de finnes, enn å få han til å registrere seg på Tinder. Tinder er for useriøst, og han vil definitivt ha større sjanse og hell med en profil som yter han like stor rettferdighet som din beskrivelse. Han er uansett fryktelig heldig som venner som dere! Jeg kjenner veldig godt til å ikke forstå seg på sjekking og flørt med mindre det er i tydelige ordelag, store bokstaver og helst gjerne med teskje 😅 Anonymkode: ec94a...271
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå