Gå til innhold

Hookup i helgen - hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg traff i januar - infiltrerte vennegjenger. Vi har vært på date, felles fester, ute sammen og halvveis hooket opp for halvannen måned siden. Etter sist gang virket han litt mer distant og jeg fikk nærmest inntrykk av at han tok meg litt for gitt. Inntrykket mitt etter sist gang ble at han sannsynligvis ikke var fyren å satse på. Likevel har interessen i det siste endret seg til det mer intense - mest fra hans side. Vi bestemte oss for å holde kontakten i helgen og møttes etter byen hos ham hvor han også hadde besøk av en kompis. Kompisen endte på sofaen og vi endte opp til sengs sammen. I løpet av natten var gikk han fra å kose på meg til å være litt mer fraværende. Jeg turte ikke være alt for kosete selv. Våknet plutselig av at han lå og så på meg. Ellers våknet jeg senere av at han lå og leste på telefonen. Vi hadde sex bortimot tre ganger før det ble formiddag, så jeg vil tro at sexen ikke var helt på bærtur. Rett før jeg dro spurte jeg om han ville ta noe mat sammen, men han hadde en avtale med en kompis men tilbød meg likevel frokost om jeg var sulten. Jeg sa pent nei takk og dro hjemover. Jeg synes i utgangspunktet at det hadde vært hyggelig, men måte han var på etter vi sto opp gjorde meg forvirret og på kanten til kleint.

Det har vært en flørtete tone hele veien og hver gang vi sees. Vi snappet bortimot hver eneste dag, men nå har verken jeg eller han sendt en eneste lyd siden søndag formiddag. Jeg gikk ikke inn for at dette skulle være noe seriøst, men jeg har en ekkel følelse i magen. Jeg har nærmest hatt angst siden i går kveld. Fullstendig noia og tanker som, nå har jeg degradert meg selv så jæ***ig, han synes sikkert ikke jeg er fin nok, han synes sikkert det var helt katastrofe, han var kun ute etter et ligg og det var det osv. 

Jeg er ikke sikker på hvor jeg vil, men jeg trenger vel bare noen andres syn på situasjonen. 
Jeg trodde helt ærlig at den joviale tonen som vi har hatt i det siste ville fortsette, men nå er jeg bare kvalm av at jeg lot meg selv ha sex med ham. 

(Skal du skrive et innlegg, vær så snill å holde det konstruktivt)
Hilsen meg

Anonymkode: f9618...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...