AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Før i tida reiste de velstående kvinnene på "kurbad" hvor de fikk en liten pause fra det "harde" livet de hadde. Finnes det noe slikt nå? Jeg har en sykdom som gjør at jeg har mye vondt og er sliten til margen stort sett hele tiden, men jeg er ikke så dårlig at jeg kan bli henvist til noe behandlingssted. Men jeg skulle gjerne reist bort på et slikt type sted over en liten periode hvor jeg bare kan tenke på meg selv og for å hente meg inn igjen litt. Jeg kjenner til Finnskogtoppen, er det andre slike steder som kunne passe til noe sånt? Anonymkode: 4d86b...330
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Skogl på Lillehammer Kurbadet i Tromsø Kurbadet Vikersund Anonymkode: 17d18...86b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Men er dette steder man kan dra uten å være henvist av lege? Anonymkode: 4d86b...330
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men er dette steder man kan dra uten å være henvist av lege? Anonymkode: 4d86b...330 Du kan bli henvist om du står i fare for å bli sykmeldt feks. Det er for å hindre at du blir dårligere, men finne løsninger for at du skal få det bedre. Anonymkode: e9238...23f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Til vanlig kunne du ha reist til fx Reuma Sol eller Solgården. Akkurat nå er jo ikke det så aktuelt... Anonymkode: 1796e...90f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå