Gå til innhold

Har eg enda sjanser?

Fremhevede innlegg

Gjest MrTeddy29
Skrevet (endret)

Pågrunn av sykdom så måtte jeg trekke de fleste tennene mine, har ca 7 igjen.

Pågrunn av hareskår, så har liksom ikke kjeven utvikla seg fullstending som en normal voksen person har. Som gjør at jeg ikke kan bruke vanlig gebiss.

Om jeg skal ha implantater, så må jeg gå gjennom en stor operasjon med og flytte kjeven lengre frem, for og så sette inn nye tenner... Ja alt dette blir dekt om jeg har lyst og gjøre noe med det, men jeg synes operasjonen i seg selv er så stor, at jeg nesten vurderer å ikke gjøre noe med det. 
ja, det plager meg mye og ikke ha tenner, men jeg er også fornøyd med meg selv hvordan livet mitt går nå.

Har jeg enda muligheter til og finne drømmedama mi selv om jeg mangler tenner?
Jeg har gjort det meste for folk.

Som og hjelpe exen min med og redde leiligheta hennes, solget bilen min for og hjelpe henne, flytta til en annen kommune på andre siden av norge for og hjelpe ei vennine av meg gjennom en kraftig depresjon.. Vært der for de fleste folkene som har sletet mye..

Jeg er omsorgsfull, jeg bryr meg om folk, jeg bryr meg ikke bare om meg selv men at andre har det bra. Jeg lager mat, vasker hus, kjøper inn mat, spandere mat på folk, kjører folk ditt dem vil.. Jeg er utrolig snill, god personlighet og aldri hatt noe problemer med mennesker i min tid.

Men jeg er ganske sjenert av meg selv, og har sletet MYE i min barndom med min mamma og en stepappa som var alkoholiker som utøvde vold mot både meg og mamma.

Men som jeg har skrevet, finnes det muligheter enda for meg? 

glemte og sitere at jeg er en mann på 28 år :)

Endret av MrTeddy29
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Mange klarer å se forbi utseendet og elske deg for den du er, så du har selvfølgelig muligheter om du lar noen bli kjent med deg. 

Anonymkode: 0d43d...80a

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en snill og varm person! På det feltet er du definitivt drømme mannen, hareskår og kjeven er ikke noe problem 😊 tennene er litt vanskelig... Litt problemstisk. Det kan fikses. 

Jeg tviler ikke på at du finner drømme dama! Du er et kupp. 

Anonymkode: f2e89...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...