AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hei! Har hatt litt kontakt med en gutt over 2 mnd nå, og han var aldri egentlig ordentlig interessert i hvem jeg var,følte jeg. Likevel meldte vi og prata endel. Han sa at han ikke holdt på med andre jenter mens vi snakket sammen,da han ble spurt. Det at vi ikke fikk det til å gå mellom oss, var dumt.Men lurer på hvorfor en gutt vil snakke om bruke tid og energi på en jente de egentlig ikke er interesserte i? Må vel være kjedelig å få snap og spørsmål fra en jente som du ikke liker? Har lest litt her inne, og får skikkelig inntrykk av at dette er veldig veldig vanlig. Og har nå opplevd dette selv også. Og vet ikke helt hva jeg skal tro.. Jeg kan ihvertfall si for min del, at gutter jeg prater med,snapper med osv. som jeg ikke er interesserte i, er jeg ganske likegyldig til, og svarer derfor ikke på snap o.l. Kunne vel ha fortsatt å svare de, men ser bare ikke vitsen,når jeg ikke er interessert, så er det jo ikke noe spennende eller gøy. Mulig det kun er sex,men å snappe i 2 mnd om få litt sexing over svart/hvitt-For å så gå videre? Virkelig? Var det SÅ gøy å kun meldes om sex, litt småprat og diverse respons at det ble verdt det? hvorfor ta seg bryet? Og jeg mener ikke å gå inn i en psyko terapautisk samtale om hva som skjer med den andre parten i "forholdet" eller hvilke konsekvenser-Jeg vil rett og slett bare høre fra noen som synes sånt er spennende og gjør dette! Tror ikke at alder har så mye å si, føler litt på at dette er blitt en trend.. Ser ikke helt for meg at du snakker med vennene dine,som ønsker å høre status på hvordan det går med snappe jenta liksom, som om det ikke skulle være noe mer interessant. Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 2a8c3...ca4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Jeg skjønner det heller ikke. Om jeg har kontakt med noen så er det fordi jeg er interessert på en eller annen måte. Jeg hadde skjønt det om det var på grunn av sex, men virker rart om det ikke beveger seg videre til å bli fysisk da. Synes dette er noe jeg opplever selv, men jeg mister fort interesse av folk som ikke virker interesserte. Mulig noen ikke klarer å vise at de er interesserte? At de kjeder seg og ønsker bekreftelse? Eller? Anonymkode: 386ea...e44
exictence Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har hatt litt kontakt med en gutt over 2 mnd nå, og han var aldri egentlig ordentlig interessert i hvem jeg var,følte jeg. Likevel meldte vi og prata endel. Han sa at han ikke holdt på med andre jenter mens vi snakket sammen,da han ble spurt. Det at vi ikke fikk det til å gå mellom oss, var dumt.Men lurer på hvorfor en gutt vil snakke om bruke tid og energi på en jente de egentlig ikke er interesserte i? Må vel være kjedelig å få snap og spørsmål fra en jente som du ikke liker? Han var interessert i å bli bedre kjent med deg. Han var interessert i deg, synes godt om deg, kanskje det kunne bli noe mer, selv om følelsene ikke var på topp med en gang. Det er vanlig hos mange. Mange, jeg vil tro de fleste, trenger litt tid for å se om følelser kan blusse opp. 2 mnd er da ingenting. Jeg får gjerne ikke følelser for en mann før vi har snakket sammen over lengre tid enn det. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ihvertfall si for min del, at gutter jeg prater med,snapper med osv. som jeg ikke er interesserte i, er jeg ganske likegyldig til, og svarer derfor ikke på snap o.l. Er du alltid romantisk interessert for å svare spå en snap? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kunne vel ha fortsatt å svare de, men ser bare ikke vitsen,når jeg ikke er interessert, så er det jo ikke noe spennende eller gøy. Mange synes det er kjekt å ha venner og omgangskrets selv om en ikke har varme følelser på den måten. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig det kun er sex,men å snappe i 2 mnd om få litt sexing over svart/hvitt-For å så gå videre? Virkelig? Kn være han ville bli mer kjent. Etter 2 med fant han ut at det ikke kunne utvikles til noe mer. Personlig synes ikke jeg det er tiden som avgjør om følelser kan bluse opp. Det kan skje etter kort tid, og det kan skje etter lang tid. Man kan også slutte å ha følelser etter lang tid. Han du snakker om, kan kanskje ikke ha funnet ut av det før etter 2 mnd. Det er jo greit. Du må ta ansvar for deg selv, er dette noe du vil gi ham tid på og se, eller vil du ikke. Han kan da ikke for at det ikke ble noe mer. Han følte sikkert at det kunne bli noe med dere på et tidspunkt, muligens. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var det SÅ gøy å kun meldes om sex, litt småprat og diverse respons at det ble verdt det? hvorfor ta seg bryet? Ja, det kan vel være gøy det, og i hvert fall når en får respons. Ta litt ansvar for eget liv, kvinner. Tenker jeg. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og jeg mener ikke å gå inn i en psyko terapautisk samtale om hva som skjer med den andre parten i "forholdet" eller hvilke konsekvenser-Jeg vil rett og slett bare høre fra noen som synes sånt er spennende og gjør dette! Jeg er jo kvinne. Vet ikke om jeg synes sånt er gøy, neppe. Men det har hendt t jeg liker noen over en viss tid, og gitt uttrykk for det, og så merke at jeg ikke gjør det lenger. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke at alder har så mye å si, føler litt på at dette er blitt en trend.. Ser ikke helt for meg at du snakker med vennene dine,som ønsker å høre status på hvordan det går med snappe jenta liksom, som om det ikke skulle være noe mer interessant. Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 2a8c3...ca4 Akkurat når det gjelder snap, er det ikke alltid jeg svarer, selv om det er kjempe koselig å få en snap. Det betyr jo at noen tenker på meg. De vil dele en opplevelse med meg eller noe annet. Det blir da bare stress hvis en skal sende kommentarer hele tiden på alt. Da er det ikke gøy med snap. S 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Du kan si hvor mange ganger du vil, at du synes det er spennende og interessant å diskutere generelt rundt dette, men det skinner gjennom i alle dine foruminnlegg, at du er rimelig opphengt i denne mannen. Kanskje ikke rart, hvis han er den eneste som har vist interesse på flere år. Du har fått rimelig mange innspill på hvorfor folk gjør sånn og sånn, men tar liksom ingenting til deg. Noen liker å ha flere å chatte med, bare for å ha noen alternativer. Av og til utvikles det i en positiv retning, og andre ganger mister man interessen underveis. Du vil ikke ha psykoanalyse, greit nok, men du kommer ikke unna at du er deltaker i kommunikasjonen, og har en påvirkning på om det går i ene eller andre retningen. Logg av KG, kom deg ut på dating, pul rundt. Hvasomhelst er bedre enn å tvinne sånn som du gjør. Anonymkode: fe34a...b63
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan si hvor mange ganger du vil, at du synes det er spennende og interessant å diskutere generelt rundt dette, men det skinner gjennom i alle dine foruminnlegg, at du er rimelig opphengt i denne mannen. Kanskje ikke rart, hvis han er den eneste som har vist interesse på flere år. Du har fått rimelig mange innspill på hvorfor folk gjør sånn og sånn, men tar liksom ingenting til deg. Noen liker å ha flere å chatte med, bare for å ha noen alternativer. Av og til utvikles det i en positiv retning, og andre ganger mister man interessen underveis. Du vil ikke ha psykoanalyse, greit nok, men du kommer ikke unna at du er deltaker i kommunikasjonen, og har en påvirkning på om det går i ene eller andre retningen. Logg av KG, kom deg ut på dating, pul rundt. Hvasomhelst er bedre enn å tvinne sånn som du gjør. Anonymkode: fe34a...b63 Hæ? Henger ikke med.. Hva snakker du om? TS Anonymkode: 2a8c3...ca4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Jenter... Mange gutter er bare ute etter noe low effort low yield-greier hvor du får ligget etter hvert uten å måtte knytte deg. Det har vært Korona siden mars. Så de to månedene er det bare å ignorere. Når en mann virkelig er interessert i deg, da merker du det. Da er det ingenting å tolke, og ingenting å lure på. Menn er ikke mystiske vesen, de er helt naturlig interessert når de er, og går all in når de vil. Hadde kasta denne fisken tilbake på havet, jeg Anonymkode: 703a1...ee2 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jenter... Mange gutter er bare ute etter noe low effort low yield-greier hvor du får ligget etter hvert uten å måtte knytte deg. Det har vært Korona siden mars. Så de to månedene er det bare å ignorere. Når en mann virkelig er interessert i deg, da merker du det. Da er det ingenting å tolke, og ingenting å lure på. Menn er ikke mystiske vesen, de er helt naturlig interessert når de er, og går all in når de vil. Hadde kasta denne fisken tilbake på havet, jeg Anonymkode: 703a1...ee2 Enig i dette. Det er ikke noe å lure på om han er interessert. Anonymkode: 386ea...e44
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, exictence skrev: Han var interessert i å bli bedre kjent med deg. Han var interessert i deg, synes godt om deg, kanskje det kunne bli noe mer, selv om følelsene ikke var på topp med en gang. Det er vanlig hos mange. Mange, jeg vil tro de fleste, trenger litt tid for å se om følelser kan blusse opp. 2 mnd er da ingenting. Jeg får gjerne ikke følelser for en mann før vi har snakket sammen over lengre tid enn det. Er du alltid romantisk interessert for å svare spå en snap? Mange synes det er kjekt å ha venner og omgangskrets selv om en ikke har varme følelser på den måten. Kn være han ville bli mer kjent. Etter 2 med fant han ut at det ikke kunne utvikles til noe mer. Personlig synes ikke jeg det er tiden som avgjør om følelser kan bluse opp. Det kan skje etter kort tid, og det kan skje etter lang tid. Man kan også slutte å ha følelser etter lang tid. Han du snakker om, kan kanskje ikke ha funnet ut av det før etter 2 mnd. Det er jo greit. Du må ta ansvar for deg selv, er dette noe du vil gi ham tid på og se, eller vil du ikke. Han kan da ikke for at det ikke ble noe mer. Han følte sikkert at det kunne bli noe med dere på et tidspunkt, muligens. Ja, det kan vel være gøy det, og i hvert fall når en får respons. Ta litt ansvar for eget liv, kvinner. Tenker jeg. Jeg er jo kvinne. Vet ikke om jeg synes sånt er gøy, neppe. Men det har hendt t jeg liker noen over en viss tid, og gitt uttrykk for det, og så merke at jeg ikke gjør det lenger. Akkurat når det gjelder snap, er det ikke alltid jeg svarer, selv om det er kjempe koselig å få en snap. Det betyr jo at noen tenker på meg. De vil dele en opplevelse med meg eller noe annet. Det blir da bare stress hvis en skal sende kommentarer hele tiden på alt. Da er det ikke gøy med snap. S Ja, forskjell på å ta en samtale og det å vise interesse da.. Men ser at det er tidsfordriv, tror bare ikke at det blir mye spenning hvis du egentlig ikke er interessert. Opplever også at flere har vært her, så er mer en trend, eller et trekk hos enkelte personloghetstyper, som jeg ble nysgjerrig på. Ser hvorfor, og synes det må være befriende å kunne ha så lett tiltrekning at alt av prat blir spennende:) Er ihvertfall hva jeg ser for meg blir tilfelle, men kan være jeg ikke har hatt nok interesse av gutter som har vært interessert Anonymkode: 2a8c3...ca4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Henger ikke med.. Jeg begynner å innse det. Anonymkode: fe34a...b63
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å innse det. Anonymkode: fe34a...b63 Tror du bør skaffe deg en annen hobby.. Lykke til! TS Anonymkode: 2a8c3...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du bør skaffe deg en annen hobby.. Lykke til! TS Anonymkode: 2a8c3...ca4 Ja, det er kanskje på tide. Lykke til, du også. Det ordner seg nok! Anonymkode: fe34a...b63 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #12 Skrevet 7. juli 2020 2 timer siden, exictence skrev: Han var interessert i å bli bedre kjent med deg. Han var interessert i deg, synes godt om deg, kanskje det kunne bli noe mer, selv om følelsene ikke var på topp med en gang. Det er vanlig hos mange. Mange, jeg vil tro de fleste, trenger litt tid for å se om følelser kan blusse opp. 2 mnd er da ingenting. Jeg får gjerne ikke følelser for en mann før vi har snakket sammen over lengre tid enn det. Er du alltid romantisk interessert for å svare spå en snap? Mange synes det er kjekt å ha venner og omgangskrets selv om en ikke har varme følelser på den måten. Kn være han ville bli mer kjent. Etter 2 med fant han ut at det ikke kunne utvikles til noe mer. Personlig synes ikke jeg det er tiden som avgjør om følelser kan bluse opp. Det kan skje etter kort tid, og det kan skje etter lang tid. Man kan også slutte å ha følelser etter lang tid. Han du snakker om, kan kanskje ikke ha funnet ut av det før etter 2 mnd. Det er jo greit. Du må ta ansvar for deg selv, er dette noe du vil gi ham tid på og se, eller vil du ikke. Han kan da ikke for at det ikke ble noe mer. Han følte sikkert at det kunne bli noe med dere på et tidspunkt, muligens. Ja, det kan vel være gøy det, og i hvert fall når en får respons. Ta litt ansvar for eget liv, kvinner. Tenker jeg. Jeg er jo kvinne. Vet ikke om jeg synes sånt er gøy, neppe. Men det har hendt t jeg liker noen over en viss tid, og gitt uttrykk for det, og så merke at jeg ikke gjør det lenger. Akkurat når det gjelder snap, er det ikke alltid jeg svarer, selv om det er kjempe koselig å få en snap. Det betyr jo at noen tenker på meg. De vil dele en opplevelse med meg eller noe annet. Det blir da bare stress hvis en skal sende kommentarer hele tiden på alt. Da er det ikke gøy med snap. S Er forrresten helt forståelig at du mener at etter 2 mnd er ikke interessen der. Og at du ikke trenger å vite med en gang. Men merker du deg ikke i hvilken grad snap blir sendt og hvilket tema? Over tid såklart, så vil det jo danne seg et mønster, og når du har en enveis interesse, så antar jeg at du ville sluttet å melde gutten etterhvert? Eller er det andre faktorer du legger til junn for å slutte å melde, hvis du synes det er greit med lengre opphold-hvor er grensa mener du? Ville det vært like naturlig å melde etter 2 uker, som etter 2 dager f eks? Det at du er kvinne, høres ut som den perfekte kvinne for mange menn-hvor mye dating over nett erfaring har du? Anonymkode: 2a8c3...ca4
exictence Skrevet 7. juli 2020 #13 Skrevet 7. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser hvorfor, og synes det må være befriende å kunne ha så lett tiltrekning at alt av prat blir spennende:) Anonymkode: 2a8c3...ca4 Ikke nødvendigvis så spennende, men hyggelig. Hvis noen tar kontakt av tidsfordriv, så er det deres problem, tenker nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #14 Skrevet 7. juli 2020 4 minutter siden, exictence skrev: Ikke nødvendigvis så spennende, men hyggelig. Hvis noen tar kontakt av tidsfordriv, så er det deres problem, tenker nå jeg. Ja, amen!! Denne var fin! Anonymkode: 2a8c3...ca4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 7 minutter siden, exictence skrev: Ikke nødvendigvis så spennende, men hyggelig. Hvis noen tar kontakt av tidsfordriv, så er det deres problem, tenker nå jeg. Ja... Ser hvor dette kommer fra, men selv km det er deres tidsfordriv, så sier det jo litt om hvordan de ser på deg, og det er fremdeles du som blir litt <brukt> og ikke ser dette... Anonymkode: 2a8c3...ca4
exictence Skrevet 7. juli 2020 #16 Skrevet 7. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er forrresten helt forståelig at du mener at etter 2 mnd er ikke interessen der. Og at du ikke trenger å vite med en gang. Men merker du deg ikke i hvilken grad snap blir sendt og hvilket tema? Jo det merker man vel sannsynligvis. Så gjør man det man selv mener er det beste. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Over tid såklart, så vil det jo danne seg et mønster, og når du har en enveis interesse, så antar jeg at du ville sluttet å melde gutten etterhvert? Klart jeg ville sluttet hvis han sluttet over tid å sende snap. Hvis jeg så på han som en venn, ville jeg nok fortsatt å sende hyggelige snapper, men bare en sjelden gang hvis han aldri gjorde det. Men hvis han en gang hadde vist interesse, og så sluttet (som i ditt tilfelle), så hadde jeg også sluttet. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det andre faktorer du legger til junn for å slutte å melde, hvis du synes det er greit med lengre opphold-hvor er grensa mener du? Kanskje jeg svarte på det lenger oppe. At hvis en hadde vist interesse og så sluttet, så hadde jeg også sluttet. Men dvs, hvis jeg var veldig interessert i gutte, så hadde jeg vel sendt en kort enkelt hyggelig snap en sjelden gang. Bare for å vise oppmerksomhet, og sende en uskyldig tanke. Som et fint bilde med god morgen, ha en fin dag osv. Men ikke ofte, hvis jeg aldri fikk noe igjen. Det er jo alltid hyggelig å få en liten hyggelig melding som verken krever svar eller noe. Bare at man sier noen oppmuntrende ord. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville det vært like naturlig å melde etter 2 uker, som etter 2 dager f eks? Ja 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at du er kvinne, høres ut som den perfekte kvinne for mange menn-hvor mye dating over nett erfaring har du? Anonymkode: 2a8c3...ca4 Nei, har ikke mye erfaring der. Er nå gift. Men datet da en stund før det. Giftet meg sent.
exictence Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja... Ser hvor dette kommer fra, men selv km det er deres tidsfordriv, så sier det jo litt om hvordan de ser på deg, og det er fremdeles du som blir litt <brukt> og ikke ser dette... Anonymkode: 2a8c3...ca4 Nei, jeg blir ikke brukt, dersom jeg ikke lar meg bruke. Du har da brukt ham like mye som han har brukt deg. Hadde aldri tenkt at noen bruker meg som tidsfordriv. Hm, da kan du jo si at hele livet egentlig er et tidsfordriv,. Ja, det er jo det. Nei, hvis noen tar kontakt med meg, så ser jeg da ikke på det at det er for ham et tidsfordriv. Og om det er det, hva så, ikke mitt problem. Det høres da ynkelig ut å kontakte noen av tidsfordriv, stakkars gutte dutten. Endret 7. juli 2020 av exictence
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #18 Skrevet 7. juli 2020 Tidsfordriv, er kjedelig no i Korona tider. I tillegg chatter mange med andre for å booste selvtilliten. Anonymkode: 0c24d...fa2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #19 Skrevet 13. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er liksom det "verste" som kan skje her liksom? Anonymkode: af93b...cfb Tenkte du fort kunne kjenne på trykket når du mottar snaps,men ser den! Er lov å ikke svare på snaps du mottar Men hva var vitsen med å ta kontakt? Anonymkode: 2a8c3...ca4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #20 Skrevet 13. juli 2020 Tja jeg er dame da, men uansett jeg hadde en fast FF i flere år, så skjærte det seg i februar. Jeg tenkte at jeg fikk kanskje begynne date litt, logget på match, fikk kontakt med endel, noen virket som ok fyrer. 3 stykk utvekslet jeg snap med. Jeg merket fort at hmm jeg er kanskje ikke så giret på dating allikevel, slettet match. De 3 jeg hadde på snap fortsatte å sende, jeg svarte de men var ganske uengasjert. 2 av de ga seg med å sende og slettet meg i løpet av halvannen mnd. Siste mann har jeg fortsatt på snap, han sender ikke noe mer, men han sendte snap i 3 mnd hver dag, jeg svarte som regel men sendte aldri først. Så joda man kan gidde å holde kontakten uten å legge noe som helst i det. Anonymkode: d00f4...528
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå