AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Jeg har hatt p stav i totalt 4 år (byttet for 1 år siden). Jeg er livredd for å bli gravid så derfor jeg ønsket denne prevensjonen. Jeg har datet en fyr i 2mnder (har avsluttet med han nå), og han fikk ikke lov av meg å komme inni meg pga jeg er så redd for å bli gravid. Han kom inni meg én gang og dette skjedde for straks uker siden. jeg har nesten ikke menstruasjon pga p staven, og de menstruasjonene jeg har hatt har jeg ikke kontroll på og har vært sparsomme. Nå på onsdagkveld (15 dager etter det ene samleie der han kom inni meg) begynte jeg å blø. Sparsomt og ikke store mengder. Jeg tenkte først at dette var en av mine «vanlige» menstruasjoner, men ble også meget redd for at det kan være en såkalt festeblødning og at jeg er gravid. Har hatt disse småblødningene i 4-5 dager nå. Har også hatt ganske sterke magesmerter (har også hatt dette tidligere uten å være gravid) Har noen her blitt gravide på p stav? Tenkte å ta en test til uken, men er livredd resultatet. Når jeg ikke har normal mens pga staven, så har jeg vel heller ikke eggløsning? Og vil jeg ta kanskje heller ikke ha noe festeblødning? Anonymkode: d7edc...0f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 tror ikke du er gravid, siden du blør:) man får mindre blødning av p stav og man skal heller ikke få eggløsning. tenker du kan slappe av!! har p stav selv. Anonymkode: 1984e...45e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Jeg tok en test 20 dager etter det aktuelle samleie (ikke morgenurin) som var negativ. Burde jeg slå meg til ro med dette? Har jo p-stav, hatt blødning i 1,5 uke nå og negativ test. Leste at man kan teste etter 3 uker, men jeg testet jo kun etter 20 dager (og ikke på morgenurin). burde jeg ta en ny test denne uken? (denne uken vil det være 4 uker siden samleie) -ts Anonymkode: d7edc...0f8
Tesss Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Er ikke P-stav noe med det sikreste som fins? Hvis testen var negativ på det tidspunktet er det nok ikke noe å tenke på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå