AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Jeg er så sliten og lei. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Alt føles meningsløst for tiden. I dag har jeg knapt fått i meg mat. Jeg har hatt et halvt års tid med rusavhengighet, men kun med alkohol (vin), jeg har klart å komme meg unna det enn så lenge. Har vært avholds i 2 uker. Jeg aner ikke hvorfor jeg er så tom og lei. Kunne ønske jeg ikke var her lenger. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva dette kommer av, det aner jeg ikke. Jeg mener dette er noe som sakte men sikkert har kommet ut av det blå. Jeg ser ikke hva som har utløst det at alt er så mørkt rundt meg. Kunne ønske jeg bare kunne lukke igjen øya og sovet til jeg har det bedre. Jeg føler alltid jeg er sistevalget blandt vennen. Jeg føler jeg aldri blir prioritert av de. Jeg prøver å ta mye initiativ, men det blir bare oversett. Jeg er så lei av alt. Ja til og med livet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Åpner jeg meg opp om dette til familie, så må jeg fortelle hele det store bildet. Jeg vet ikke om jeg vil det sånn nå med en gang Anonymkode: e18af...3aa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Er vel ikke rart om du føler deg tom og lei, uten vinen. Det var vel en grunn for at du misbrukte alkohol, og den grunnen er vel ikke borte? Dette må du nok bare igjennom. Det du kjenner nå, er hvor vanskelig det er å slutte med noe man er avhengig av. Men du kommer igjennom det. Prøv å huske tilbake, hvorfor var det du ville slutte? Det er kanskje de samme grunnene du nå har til å fortsette å leve, fortsette å møte utfordringer. Anonymkode: 9f9a8...0d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå