AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Jeg har alltid slitt med føttene mine. De er skjeve. Spesielt høyre fot, som går litt innover mot venstre. Ikken sånn voldsomt, var nok verre før. Men jeg får så vondt i de når jeg går. Under hælene gjør det alltid vondt. Noen ganger gjør det vondt på innsiden der den bus liksom er. Noen ganger er venstre fot verst, andre ganger høyre. Jeg går hver dag, og det gjør det vondt i anklene. Noen ganger går det opp i knærne, mens i sjeldnere tilfeller vondt i hoftene. Jeg skal oppsøke lege, men er det noen andre som sliter med lignende og fått sko/såler eller noe som funker? Anonymkode: 8968b...e64
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Høres ut som du trenger såler laget etter dine føtter. Jeg har det likt, får først vondt i føttene, så anklene og oppover skinnleggen før det går til knær, hofter og rygg. Jeg bestiller sålene mine (har gjort det flere ganger) på nett. Får da tilsendt til å lage avtrykk og sender inn avtrykkene og får sålene et par uker etterpå. Koster ca 1500 kr og sålene holder i 2-3 år, kommer an på hvor mye du går selvsagt. Jeg bestiller mine herifra https://www.helse-butikken.no/saler/ortopediske-saler/, men det er helt sikkert flere steder å få tak i såler på. Anonymkode: 2b8eb...89a
Gjest Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg