Gå til innhold

Blir så stressa av mobilen! Noen andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av å være tilgjengelig hele tiden. Jobben ringer fordi noen er syk, konstante pling fra folk på messenger/snap. 

Har lyst til å kaste hele mobilen. Problemet er at jeg trenger den. Tenk om det er noe veldig viktig som jeg går glipp av?

Samtidig klarer jeg ikke slappe av. Spesielt tlf fra jobb stresser meg skikkelig. Jeg klarer ikke slappe av når jeg har fri, for jeg venter bare på at tlf skal ringe fordi noen er syke på jobb. 

Noen andre som har det slik?

 

Anonymkode: 6fea0...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var en tid veldig stressa av mobilen. Endte opp med at jeg kjøpte en gammeldags "klapptelefon". Riktignok kunne jeg bruke Facebook med den, men det tok så lang tid at jeg ikke gadd lenger. Kunne ringe og sende/motta SMS så da var det igrunn alt jeg absolutt måtte ha. Var greit for en stund, men endte opp med å gå tilbake til iPhone etterhvert. Men det funket for å roe "nervene" iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av lyden og legg mobilen i entréen. Når du har fri fra jobb, har du fri og behøver ikke være tilgjengelig (så fremt du ikke har bakvakt eller lignende, men da har du jo egentlig ikke fri). Jeg sjekker min mobil tre ganger om dagen: om morgen, ettermiddag og en gang om kvelden. Har aldri opplevd å gå glipp av noe viktig. Er 30 år og har gjort det slik de siste ti årene. 

Anonymkode: d4e12...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...