Gå til innhold

Hikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at man hikker så forskjellig tro?

Jeg og ei venninne var på quart i går. det ble my drikke, og vi fikk begge hikke nesten samtidig faktisk. Men jeg sluttet å hikke etter kanskje en halvtime, mens venninna mi hadde hikke resten av kvelden. 5 timer seinere hikket hun fortsatt!! Og i tillegg hikker hun veldig kraftig på en måte. veldig høyt og ofte, så hun får problemer med å snakke... mens hos meg kommer det nesten ikke lyd i det hele tatt, og jeg har ikke noe problemer med å snakke... Jeg synes det virket veldig slitsomt. Jeg prøvde å hjelpe henne å slutte, men det var helt umulig. og det virket ikke som hun hadde det så moro heller. først så satt vi og prata og lo og sang, men etter at hun begynte å hikke så ble hun helt stille og var liksom ikke så mye med mer. jeg synes det virker som hun blir flau også, og redd for å si noe i tilfelle hun skal hikke mens hun prater liksom. som sagt, det virker veldig slitsomt og jeg er glad jeg aldri hikker sånn som det.

hva er dt som gjør at hun hikker sånn egentlig? jeg synes faktisk hun alltid får hikke når vi drikker nesten også. hun skulle sove hos meg en gang etter fylla, og hun ble liggende å hikke i over 1 time etter vi hadde lagt oss så ingen av oss fikk sove.

noen fler som har det sånn eller?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...