Gå til innhold

Noen med null snøring, i hovedsak menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med folk som gjør seg helt verdiløse på sjekkemarkedet? Virker som at noen tror at det er best å være så åpen og ærlig som mulig, viser frustrasjon osv. 

Hvem er det som finner dette tiltrekkende? 

Harald også de som klager på at ingen tar kontakt, ingen svarer osv. Vel, det vil jo fortsette slik om du gjør ditt beste for å legge omdømmet ditt i grus. 

Noen gjør omtrent ingenting for å vekke oppmerksomhet eller interesse også. Bare slenger inn en kontaktannonse nå og da, men deltar ikke på noe vis og noen av disse møter heller ikke opp på treff/arrangementer. Hvordan skal noen bli kjent med deg da? Man skal bli interessert basert på et profilbilde, alder, jobb og interesser? Du må jo vise hvem du er. Personligheten din.

Screenshot_2020-07-06-12-49-24-105_com.ksmobile.cb_1.jpg

Anonymkode: f006c...736

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har, ikke Harald 😂

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk som gjør seg helt verdiløse på sjekkemarkedet? Virker som at noen tror at det er best å være så åpen og ærlig som mulig, viser frustrasjon osv. 

Hvem er det som finner dette tiltrekkende? 

Harald også de som klager på at ingen tar kontakt, ingen svarer osv. Vel, det vil jo fortsette slik om du gjør ditt beste for å legge omdømmet ditt i grus. 

Noen gjør omtrent ingenting for å vekke oppmerksomhet eller interesse også. Bare slenger inn en kontaktannonse nå og da, men deltar ikke på noe vis og noen av disse møter heller ikke opp på treff/arrangementer. Hvordan skal noen bli kjent med deg da? Man skal bli interessert basert på et profilbilde, alder, jobb og interesser? Du må jo vise hvem du er. Personligheten din.

Screenshot_2020-07-06-12-49-24-105_com.ksmobile.cb_1.jpg

Han der høres jo ut som rene fyrverkeriet! :ler:
"Hei jeg heter Martin, er både frustrert og desperat, da jeg har lett etter dame siden jeg var 13 år. Egentlig tror jeg det er helt nytteløst å være inne på denne siden, for jeg får jo ikke noen dame uansett. Bare overse denne annonsen, jeg gidder ikke sjekke innom her lenger, så jeg ser nok ikke svaret ditt uansett".

Martin venter i åndeløs spenning på at damene skal komme løpende:

giphy.gif

Anonymkode: 01b5b...60f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at den holdningen Martin og mange andre har er én av grunnene til at det ikke lykkes for dem: De vil vekke morsinstinktet hos kvinner og få en kjæreste som synes synd på dem, kan trøste og klappe dem og få dem til å føle seg trygge...å få kjæreste er litt som å bli 8 igjen da mamma var det mest perfekte mennesket i verden som gjorde alt for en. Mamma responderte jo godt når de ville ha henne til å syntes synd på dem, så hvorfor ikke prøve samme strategi med kjæresteemner? 

Lurer på hvorfor ikke mummy issues har blitt et begrep.

Det betyr ikke at det er noe å se ned på eller mobbe. Det er jo trist og det er ikke Martin og de andres feil at det er sånn. 

Anonymkode: 195ff...bae

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at noen ønsker at damer skal synes synd på dem for å få oppmerksomhet. 😮 

Vet ikke hvor attraktivt det er jeg da men... 

Anonymkode: e7bbd...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...