Gå til innhold

Lukt og tiltrekning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at lukt har noe å si for tiltrekning i underbevisstheten, men er det andre her som har opplevd å være helt bevisst på at man er tiltrukket av en person pga hvordan han eller hun lukter? Jeg har hatt den opplevelsen i dag med en ny kollega og jeg går rundt og er helt vimsete og fantasifull om han fordi jeg fanget opp en sååå tiltrekkende lukt. Han har andre kvaliteter også selvfølgelig, kjekk, bra kropp...men den lukta!!!

Anonymkode: a21a5...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukt har ikke vært en enegrunn for tiltrekning, men det er klart viktig for helheten. Når en mann jeg finner attraktiv lukter godt i seg selv og/eller har en behagelig parfyme er det et insentiv for å være mye nær han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Parfymelukt er oftest for sterk synes jeg. Jeg foretrekker lukten av en deilig krem, eller shampolukt fra friskt nyvasket hår. Det kan være veldig tiltrekkende. Kroppslukt gjør vanligvis ikke inntrykk på meg, bortsett fra duften av varm og våt fitte, som er rett og slett berusende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig bevisst på hvordan en mann jeg et tiltrukket av lukter (kroppslukten). Hans lukt må liksom "matche" min lukt på et vis. En mann kan være kjekk og sexy, men har han feil lukt så klarer jeg ikke bli interessert.

Veldig rart, egentlig. Men til syvende og sist er vi jo bare dyr vi også😅🐒

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen luktet helt fantastisk deilig. Aldri vært borti en slik lukttiltrekning tidligere.

Endret av MakeItHappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt den opplevelsen i dag med en ny kollega og jeg går rundt og er helt vimsete og fantasifull om han fordi jeg fanget opp en sååå tiltrekkende lukt. Han har andre kvaliteter også selvfølgelig, kjekk, bra kropp...men den lukta!!!

Anonymkode: a21a5...323

Slikt henger vel ofte sammen. Om man liker personen så liker man ofte lukten(med mindre den er direkte vond). 

Hadde en som mobbet deg hatt den samme lukten så hadde du jo ikke sagt "han behandler meg som dritt, men han har så tiltrekkende lukt". 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min lukter helt fantastisk! Jeg møtte han mens jeg brukte prevensjon. Etter jeg sluttet med den lukter han enda bedre! Tydelig at jeg valgte riktig til tross for prevensjon!

Anonymkode: 62f73...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt betatt av noe på grunn av lukta 😄begge å se anerledes på han. 

Anonymkode: 22daf...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt ved siden av ei dame på togetog måtte " tenke på alt annet" hun dufta båre så deilig

Anonymkode: 62716...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg opplevd med et par kollegaer. Parfyme eller nydusjet hår som lukter jævlig godt, og jeg blir tent..

Har å opplevd at jeg blir så tiltrukket av energien og personligheten til en jente, at det blir en stor nedtur når hun eller jeg må forlate situasjonen.

Men har å skjedd at det er jenter som har altfor mye eller for sterk parfyme på seg, sånn at duften henger igjen i rommet eller i korridoren hvor hun nettopp har oppholdt seg. Det blir litt for mye for meg..
 

Anonymkode: e2ee8...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min som sjeldent brukte deo hadde en veldig sterk seksuell tiltrekningskraft. Den kjemiske reaksjonen jeg fikk av han har jeg opplevd bare en gang før. 

Anonymkode: 1d484...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kåte kvinner dufter bedre, og jeg kjenner på lukta og ser om en kvinne er gravid før magen viser kul🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...