smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 (endret) .. Endret 6. juli 2020 av smwhrinthemiddle
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Hvorfor ikke Finn? Der lager du jo annonsen selv. Facebook er vel ikke et alternativ lenger, da de har regler mot kjøp og salg av dyr, så alternativene er Finn eller gjennom en organisasjon/kennel. F.eks Solplassen, FoD, Tunge hundesenter. For hundens del håper jeg den får et godt og trygt hjem så fort som mulig, hos noen som vil sette pris på den... Anonymkode: c3fae...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Hva er galt med hunden? Hvilken rase? Anonymkode: 32e7f...5f1
Gjest theTitanic Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 3 timer siden, smwhrinthemiddle skrev: Hei. Noen som vet om sider/grupper e.l hvor man kan lage annonse SELV for å omplassere hund? Ikke finn.no Orker ikke denne dritten Du bør ordlegge deg ganske annerledes J en omplassering annonse. Og en hund blir ofte hva du gjør den til. Hvorfor er hunden en dritt tenker du...?
smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2020 (endret) .. Endret 6. juli 2020 av smwhrinthemiddle
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, smwhrinthemiddle skrev: Er ikke noe galt med hunden, men meg. Alt den gjør irriterer meg til de grader. Den minste lille ting.. Jeg leter etter hund, kan du fortelle mer om den? Anonymkode: 619d3...695
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Hvorfor skaffet du deg denne hunden egentlig? Stakkars, håper den får et godt hjem, for det har den faen meg ikke hos deg! Anonymkode: 6e23f...f74 2
Hvalen Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Og hvorfor kaller du hunden din for en jævla dritthund? Det er vel du som er problemet og ikke hunden. Håper du får gitt han/hun bort til noen mennesker som vet å sette pris på en hund. 1
smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skaffet du deg denne hunden egentlig? Stakkars, håper den får et godt hjem, for det har den faen meg ikke hos deg! Anonymkode: 6e23f...f74 Jeg visste ikke at problemene mine skulle blusse opp når jeg skaffa meg hund
smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leter etter hund, kan du fortelle mer om den? Anonymkode: 619d3...695 Nei, ikke på et forum
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Jeg ville lagt ut en annonse på vegne av hunden istedenfor... Omplassering av hundeeier. Da får du frem problemstillingen på en bedre måte. Anonymkode: 6fe57...644 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville lagt ut en annonse på vegne av hunden istedenfor... Omplassering av hundeeier. Da får du frem problemstillingen på en bedre måte. Anonymkode: 6fe57...644 Det var det faktisk en mann som gjorde, da kjæresten ba ham velge mellom henne og hunden. Han lagde omplasseringsannonse om kjæresten, i stedet. 😂 Hunden er hverken slem eller umulig. Du vet bare ikke hvordan du skal håndtere den ts. Omplasser den ja, men ikke legg skylda på hunden. Anonymkode: d4f94...03b
smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2020 Jeg vet hvordan jeg skal håndtere hunden. Men jeg psykisk klarer IKKE.
Myrmica Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, smwhrinthemiddle skrev: Jeg vet hvordan jeg skal håndtere hunden. Men jeg psykisk klarer IKKE. Det er kjempebra at du innser dette, og ønsker å omplassere hunden. Det vil nok gjøre livet lettere for dere begge ❤️ Lykke til! 👍
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 18 minutter siden, smwhrinthemiddle skrev: Nei, ikke på et forum Eh, du kaller hunden skjellsord, du slenger rundt deg med at du ikke fikser den, at du sliter psykisk, men nekter å dele info om den som feks alder og størrelse om den til noen som er oppriktig interessert, på et forum, DER GÅR grensa di?! Anonymkode: 619d3...695 3
smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, du kaller hunden skjellsord, du slenger rundt deg med at du ikke fikser den, at du sliter psykisk, men nekter å dele info om den som feks alder og størrelse om den til noen som er oppriktig interessert, på et forum, DER GÅR grensa di?! Anonymkode: 619d3...695 Jeg vil ikke at hunden skal komme til et hjem som den er i nå. Da er det litt vanskelig å snakke om hunden på forum. I tillegg er personen anonym bruker.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 3 minutter siden, smwhrinthemiddle skrev: Jeg vil ikke at hunden skal komme til et hjem som den er i nå. Da er det litt vanskelig å snakke om hunden på forum. I tillegg er personen anonym bruker. Et hjem som den er i nå? Ja det er derfor jeg ønsker meg hund, så jeg kan skrive dritt om den på nettet. Anonymkode: 619d3...695
smwhrinthemiddle Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #18 Skrevet 6. juli 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et hjem som den er i nå? Ja det er derfor jeg ønsker meg hund, så jeg kan skrive dritt om den på nettet. Anonymkode: 619d3...695 Lag deg heller en bruker og send meg en melding da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå