Gå til innhold

..

smwhrinthemiddle

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av smwhrinthemiddle
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke Finn? Der lager du jo annonsen selv.

Facebook er vel ikke et alternativ lenger, da de har regler mot kjøp og salg av dyr, så alternativene er Finn eller gjennom en organisasjon/kennel. F.eks Solplassen, FoD, Tunge hundesenter.

For hundens del håper jeg den får et godt og trygt hjem så fort som mulig, hos noen som vil sette pris på den...  

Anonymkode: c3fae...f8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med hunden? Hvilken rase?

Anonymkode: 32e7f...5f1

Gjest theTitanic
Skrevet
3 timer siden, smwhrinthemiddle skrev:

Hei.

Noen som vet om sider/grupper e.l hvor man kan lage annonse SELV for å omplassere hund? Ikke finn.no

Orker ikke denne dritten

Du bør ordlegge deg ganske annerledes J en omplassering annonse. Og en hund blir ofte hva du gjør den til. Hvorfor er hunden en dritt tenker du...?

Skrevet (endret)

..

Endret av smwhrinthemiddle
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smwhrinthemiddle skrev:

Er ikke noe galt med hunden, men meg. 

Alt den gjør irriterer meg til de grader. Den minste lille ting.. 

Jeg leter etter hund,  kan du fortelle mer om den?

Anonymkode: 619d3...695

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skaffet du deg denne hunden egentlig? Stakkars, håper den får et godt hjem, for det har den faen meg ikke hos deg!

Anonymkode: 6e23f...f74

• Liker 2
Skrevet

Og hvorfor kaller du hunden din for en jævla dritthund? Det er vel du som er problemet og ikke hunden. Håper du får gitt han/hun bort til noen mennesker som vet å sette pris på en hund. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skaffet du deg denne hunden egentlig? Stakkars, håper den får et godt hjem, for det har den faen meg ikke hos deg!

Anonymkode: 6e23f...f74

Jeg visste ikke at problemene mine skulle blusse opp når jeg skaffa meg hund 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leter etter hund,  kan du fortelle mer om den?

Nei, ikke på et forum

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lagt ut en annonse på vegne av hunden istedenfor... Omplassering av hundeeier. Da får du frem problemstillingen på en bedre måte.

Anonymkode: 6fe57...644

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville lagt ut en annonse på vegne av hunden istedenfor... Omplassering av hundeeier. Da får du frem problemstillingen på en bedre måte.

Anonymkode: 6fe57...644

Det var det faktisk en mann som gjorde, da kjæresten ba ham velge mellom henne og hunden. Han lagde omplasseringsannonse om kjæresten, i stedet. 😂

Hunden er hverken slem eller umulig. Du vet bare ikke hvordan du skal håndtere den ts. Omplasser den ja, men ikke legg skylda på hunden.

Anonymkode: d4f94...03b

Skrevet

Jeg vet hvordan jeg skal håndtere hunden.

Men jeg psykisk klarer IKKE.

Skrevet
1 minutt siden, smwhrinthemiddle skrev:

Jeg vet hvordan jeg skal håndtere hunden.

Men jeg psykisk klarer IKKE.

Det er kjempebra at du innser dette, og ønsker å omplassere hunden.

Det vil nok gjøre livet lettere for dere begge ❤️

Lykke til! 👍

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, smwhrinthemiddle skrev:

Nei, ikke på et forum

Eh, du kaller hunden skjellsord, du slenger rundt deg med at du ikke fikser den, at du sliter psykisk, men nekter å dele info om den som feks alder og størrelse om den til noen som er oppriktig interessert, på et forum, DER GÅR grensa di?! 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, du kaller hunden skjellsord, du slenger rundt deg med at du ikke fikser den, at du sliter psykisk, men nekter å dele info om den som feks alder og størrelse om den til noen som er oppriktig interessert, på et forum, DER GÅR grensa di?! 

Jeg vil ikke at hunden skal komme til et hjem som den er i nå. Da er det litt vanskelig å snakke om hunden på forum. I tillegg er personen anonym bruker.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, smwhrinthemiddle skrev:

Jeg vil ikke at hunden skal komme til et hjem som den er i nå. Da er det litt vanskelig å snakke om hunden på forum. I tillegg er personen anonym bruker.

Et hjem som den er i nå? Ja det er derfor jeg ønsker meg hund, så jeg kan skrive dritt om den på nettet. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et hjem som den er i nå? Ja det er derfor jeg ønsker meg hund, så jeg kan skrive dritt om den på nettet. 

Lag deg heller en bruker og send meg en melding da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...