AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Noen som har gode tips til date nr to? Jeg er sinnsykt dårlig på slikt da jeg har vært i dårlige forhold egentlig hele mitt voksne liv, så trenger kanskje litt tips, om noen har. Vi bor langt unna hverandre, typ 6 timer, så det burde helst være en helg tenker jeg, gjerne to overnattinger (vi hadde sex på første date, så å overnatte sammen er ingen issue). Kan ikke møtes hos meg eller hos han, så må bli hotell eller hytte etc. Gjerne i området midt-norge sør for Trondheim, innlandet og nedover mot Oslo. Ingen av oss er typisk party folk. Vi er 25-30 år gamle. Jeg liker opplevelser, fjellturer, høyder og slikt, vi er begge glad i god mat. Tips til hva man kan finne på? Er så dårlig på slikt, så håper noen har mange fine forslag! 😇 Anonymkode: b5e22...a6d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Zipline, rafting, via ferrata, fjelltur, kayak. Ville bestemt meg for en aktivitet først, så funnet ut av overnattingsmuligheter i nærheten. Anonymkode: 792d6...7de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå